Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.445
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Manchester City-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-sc Heerenveen: -
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 03 mei 2023 om 11:03:
‘Feyenoord en AZ vechten om komst Nederlandse revelatie’
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Interessant maar geen idee volg Heerenveen niet zo zeer.
De scouting van Feyenoord zit momenteel niet stil. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij het management van Timo Zaal. De 19-jarige verdediger van sc Heerenveen wordt gepolst of hij het ziet zitten om de overstap te maken naar de de stadionclub, zo meldt 1908.nl.
Slot kent hem wel van Cambuur.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.
Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.
Is een Belg.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:
Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.
Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.
Is een Belg.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 17 mei 2023 om 10:18:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:
Is een Belg.
Ik vraag me af of dat voor de A-selectie is of voor Jong Feyenoord. Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen enkele serieuze wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 mei 2023 om 20:35:
Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.
Dit bericht is gewijzigd op 19 mei 2023, 10:28:35.
Forumreacties: 1.311
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 19 mei 2023 om 10:02:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 mei 2023 om 20:35:
Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.
Er vertrekken een flink aantal spelers bij Liverpool: Milner, Firmino, Keita en Oxlade-Chamberlain. Transfervrij, maar de club heeft sowieso genoeg middelen om te investeren, en deze spelers creëren wel ruimte in het salarisbudget én de spelersgroep. Ook/vooral op het middenveld, dat biedt kansen.
Ik zie Kökçü de stap naar Liverpool wel maken eerlijk gezegd. De 'power' en 'drive' die hij de afgelopen seizoenen ontwikkeld heeft, passen goed in de Premier League en het spel dat Klopp wil spelen.
Ook Geertruida kan slagen bij Barcelona, al vraag ik me af wat ze met Geertruida willen. Ik vind het beleid en de visie van Barcelona veel onduidelijker, net als de financiële staat waarin ze verkeert. Kunnen ze überhaupt investeren? Zijn ze bereid te betalen voor Geertruida wat de speler waard is? Wat gaan ze nog méér op de transfermarkt doen? Komt Messi terug? Is dat verstandig?
Ik denk dat Liverpool een heel goed verhaal heeft, en Kökçü daar in zou kunnen passen. Barcelona heeft (zoals ik het zie) nooit een goed verhaal gehad, maar omdat spelen voor die club voor 99% van alle profvoetballers de ultieme droom is; lukt het ze keer op keer om goede spelers te halen. Maar het kan je loopbaan ook een flinke deuk opleveren.
PSV gaat miljoenenbod uitbrengen op met Groningen gedegradeerde spits Ricardo Pepi
Ik vind 10 á 11 miljoen voor deze spits nog altijd veel te veel geld. Als Augsburg haar poot stijf gaat houden (en gezien het bedrag wat ze anderhalf jaar geleden voor de speler betaald hebben aan FC Dallas zou ik dat niet vreemd vinden), ben ik geneigd te stellen dat PSV zich hier maar een buil aan moet vallen. Ik hoop dat de Feyenoord scouting een lijstje heeft met goedkopere alternatieven voor de spits-positie, die qua talent/kwaliteiten niet veel onder doen voor Ricardo Pepi.
Misschien zie ik het verkeerd, maar die betere en goedkopere spitsen dan Ricardo Pepi zouden toch te vinden moeten zijn?!?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 19 mei 2023 om 11:30:
(...)Geertruida kan slagen bij Barcelona, als rechtsback of centrale verdediger. Hij is niet alleen een goede verdediger, maar opbouwend is hij ook goed. Hij is zeker 30 miljoen waard. 11 miljoen voor Pepi is teveel geld. Het moet mogelijk zijn een goede spits te halen voor minder geld. Bv in Scandinavie.
Forumreacties: 1.311
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.936
Reg.: 11 januari 2008
Manchester City-Feyenoord 1-2 (1-1)
'Tottenham Hotspur FC legt eerste contacten met Kökcü'
Orkun Kökcü heeft geen gebrek aan belangstelling. De aanvoerder van Feyenoord staat ook in concrete belangstelling van Tottenham Hotspur FC, zo meldt 1908.nl. De Engelsen hebben de afgelopen dagen gesprekken gevoerd met Kökcü en zijn management over een directe transfer.
Tottenham Hotspur FC heeft de afgelopen maanden intensief Kökcü gescout en is overtuigd geraakt. De verwachting is dat er in juli een definitieve uitgaande transfer zal plaatsvinden. Of Tottenham Hotspur FC zijn nieuwe werkgever gaat worden, moet de komende periode gaan blijken.
Arsenal, Manchester United, Liverpool, Brighton & Hove Albion, Aston Villa, Wolverhampton Wanderers, West Ham United, Nottingham Forest én Leicester City worden in de wandelgangen genoemd, maar Tottenham Hotspur FC is momenteel het meest concreet.
Kökcü heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2025. De Rotterdammers mikken op een transfersom van ongeveer veertig miljoen euro, wat een uitgaande recordtransfer zou betekenen. Tottenham Hotspur FC heeft zich nog niet gemeld bij Feyenoord, maar dat wordt op korte termijn niet uitgesloten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Van den Boomen gaat naar verluidt tekenen bij Ajax. Was een goede vervanger geweest als naast Kokcu ook Szymanski was vertrokken bij Feyenoord. Nu het zich er naar laat aanzien dat Szymanski blijft, denk ik dat Feyenoord het middenveld wel aardig rond heeft met hem, Wieffer, Timber, Bullaude, Milambo, Zerrouki en van den Belt.
Wel jammer dat hij naar Ajax gaat, wat ik vind hem een goede speler. Als je de reacties uit Amsterdam leest overigens, is het ‘niet het niveau wat Ajax moet nastreven’. Want hij heeft het leuk gedaan in Lique 1, maar verder niet. Die leven geloof ik (nog) in de veronderstelling dat spelers als de Bruyne, Camavinga en Gavi staan te popelen om te tekenen in de ArenA…
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 mei 2023, 12:34:09.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 mei 2023 om 12:26:
Van den Boomen gaat naar verluidt tekenen bij Ajax. Was een goede vervanger geweest als naast Kokcu ook Szymanski was vertrokken bij Feyenoord. Nu het zich er naar laat aanzien dat Szymanski blijft, denk ik dat Feyenoord het middenveld wel aardig rond heeft met hem, Wieffer, Timber, Bullaude, Milambo, Zerrouki en van den Belt.
Wel jammer dat hij naar Ajax gaat, wat ik vind hem een goede speler. Als je de reacties uit Amsterdam leest overigens, is het ‘niet het niveau wat Ajax moet nastreven’. Want hij heeft het leuk gedaan in Lique 1, maar verder niet. Die leven geloof ik (nog) in de veronderstelling dat spelers als de Bruyne, Camavinga en Gavi staan te popelen om te tekenen in de ArenA…
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Fabrizio Romano meldt dat Feyenoord in gesprek is met Augsburg over Ricardo Pepi.
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1662847417069232128?cxt=HHwWgICzoc26z5MuAAAAlink
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Aanvaller Ricardo Pepi zou zich in de kijker hebben gespeeld bij de nummer twee van de Eredivisie, PSV. De spits die dit seizoen door FC Groningen werd gehuurd van FC Augsburg gaat in op de geruchten. “Het is een hele mooie club, dus dat is leuk natuurlijk”, zegt de 20-jarige speler.
Als hem gevraagd wordt naar de belangstelling van PSV zegt Pepi: “Het is een hele grote club in Nederland. Eén van de grootste en ze staan in de top drie.” Of het een transfer naar Eindhoven wordt, moet nog blijken. “Geruchten zijn prima, maar we moeten afwachten of het werkelijkheid wordt”. Pepi maakte twaalf doelpunten en gaf drie assists bij FC Groningen afgelopen seizoen.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten