Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 179 180 181 182 183

'Feyenoord zeer geïnteresseerd in Armeens-international'

Feyenoord schijnt serieuze interesse te hebben voor Eduard Spertsyan. Dat meldt Hrach Khachatryan, journalist van VBET News op Twitter. De 22-jarige Armeense middenvelder staat momenteel onder contract bij het Russische FC Krasnodar.

Khachatryan zegt dat Feyenoord een van de vele clubs zijn die “zeer” geïnteresseerd zijn in de diensten van de aanvallende middenvelder. De journalist ontkent tegelijkertijd dat AC Milan met de vertegenwoordigers van Spertsyan aan het praten zijn.

Eduard Spertsyan kent een prima seizoen tot zover. De middenvelder heeft in twintig competitiewedstrijden negen doelpunten gemaakt en hetzelfde aantal assists afgeleverd. Of de middenvelder ook echt haalbaar is, is de vraag. Volgens Transfermarkt.nl vertegenwoordigt de middenvelder een waarde van negen miljoen euro. Ook beschikt hij over een contract tot 2026.

 

+1/-0

Mirror: 'Manchester United richt pijlen op Feyenoord-duo'

Volgens het Britse Mirror heeft Manchester United haar pijlen gericht op twee Feyenoorders. Dit zou gaan om aanvoerder Orkun Kökçü en spits Santiago Gimenez.

Volgens het medium zaten er scouts van de Engelse club, waar Tyrell Malacia ook actief is, op de tribune tijdens Feyenoord - Ajax. De club zou erg geïnteresseerd zijn in Kökçü en Gimenez. Het medium weet ook te melden dat Benfica bezig is om een bod van 35 miljoen euro voor te bereiden op de aanvoerder van Feyenoord.

Ook scouts van Tottenham Hotspur, Brighton and Hove Albion, Leicester City FC, West Ham United, Brentford, Borussia Dortmund, Atletico Madrid, AS Monaco, Olympique Lyon, Vfl Wolfsburg en Sevilla zaten volgens Mirror op de tribune.

 

+1/-0

Slot zei al dat ze druk bezig zijn om Feyenoord teversterken afwachten dus heb 100% vertrouwen in de Staf en scouting. Bij twijfel gaan ze echt geen spelers halen, de tijd van gokjes is over.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 april 2023, 02:32:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 april 2023 om 02:22:

Slot zei al dat ze druk bezig zijn om Feyenoord teversterken afwachten dus heb 100% vertrouwen in de Staf en scouting. Bij twijfel gaan ze echt geen spelers halen, de tijd van gokjes is over.



In het transferbeleid heb ik het volste vertrouwen. Het aanblijven van Slot is een groter vraagteken maar mijn inziens veel meer van afhangt.

 

+1/-0

Ik verwacht dat hij nog wel een jaar blijft, hij wordt op handen gedragen hier. Hij is ook wel zo zelfbewust dat als hij weggaat wie moet de club dan verder helpen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 april 2023 om 13:10:

Ik verwacht dat hij nog wel een jaar blijft, hij wordt op handen gedragen hier. Hij is ook wel zo zelfbewust dat als hij weggaat wie moet de club dan verder helpen?



Slot gaat pas weg denk ik als die niks meer kan bereiken.

Het zij: Er kan niet meer geïnvesteerd worden, wat gelukkig niet meer het geval is.
Het zij: Kampioen, kan selectie niks meer leren en is toe aan nieuwe omgeving. Ook dat is nog lang niet het geval.

Hij heeft hier gewoon zeggenschap en dat is in de PL niet, tot op heden kan hij nog groeien en dat is denk ik het belangrijkste voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 april 2023 om 13:22:

Suslov komt tekort voor een topclub in mijn ogen, maakt al geruime tijd een zeer zwakke indruk. Kan te maken hebben met de misère van Groningen, maar je ziet nauwelijks tekenen van kwaliteit meer. Pepi en Blokzijl zijn de enige interessante spelers bij Groningen mijns inziens.

Ik las trouwens dat de komst van Nuamah en Nagalo onhaalbaar is door de samenwerking van Ajax met die club, dat vind ik toch een kwalijke zaak moet ik zeggen. Er lopen regelmatig extreem grote talenten rond daar, van het kaliber Kudus en hoger, die we zo gaan mislopen. Slimme deal van Ajax moet ik zeggen.



Waar heb je dat kunnen vinden van Nordsjaelland en Ajax? Dat zou wel serieus een hele vervelende ontwikkeling zijn want daar komen echt toptalenten vandaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 10 april 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 april 2023 om 13:22:

Suslov komt tekort voor een topclub in mijn ogen, maakt al geruime tijd een zeer zwakke indruk. Kan te maken hebben met de misère van Groningen, maar je ziet nauwelijks tekenen van kwaliteit meer. Pepi en Blokzijl zijn de enige interessante spelers bij Groningen mijns inziens.

Ik las trouwens dat de komst van Nuamah en Nagalo onhaalbaar is door de samenwerking van Ajax met die club, dat vind ik toch een kwalijke zaak moet ik zeggen. Er lopen regelmatig extreem grote talenten rond daar, van het kaliber Kudus en hoger, die we zo gaan mislopen. Slimme deal van Ajax moet ik zeggen.



Waar heb je dat kunnen vinden van Nordsjaelland en Ajax? Dat zou wel serieus een hele vervelende ontwikkeling zijn want daar komen echt toptalenten vandaan.


Daar kwam FTM mee van 1908, hij noemde overigens ook een prijs van 7mio voor Nuamah (lijkt mij redelijk goedkoop voor zo'n groot talent).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 april 2023 om 17:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 10 april 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 april 2023 om 13:22:

Suslov komt tekort voor een topclub in mijn ogen, maakt al geruime tijd een zeer zwakke indruk. Kan te maken hebben met de misère van Groningen, maar je ziet nauwelijks tekenen van kwaliteit meer. Pepi en Blokzijl zijn de enige interessante spelers bij Groningen mijns inziens.

Ik las trouwens dat de komst van Nuamah en Nagalo onhaalbaar is door de samenwerking van Ajax met die club, dat vind ik toch een kwalijke zaak moet ik zeggen. Er lopen regelmatig extreem grote talenten rond daar, van het kaliber Kudus en hoger, die we zo gaan mislopen. Slimme deal van Ajax moet ik zeggen.



Waar heb je dat kunnen vinden van Nordsjaelland en Ajax? Dat zou wel serieus een hele vervelende ontwikkeling zijn want daar komen echt toptalenten vandaan.


Daar kwam FTM mee van 1908, hij noemde overigens ook een prijs van 7mio voor Nuamah (lijkt mij redelijk goedkoop voor zo'n groot talent).



Zou dat vanuit Nordsjaelland ook wel bijzonder vinden. Die staan Europees echt super goed erop al en hebben echt geen samenwerking met Ajax nodig om talenten goed kwijt te kunnen. Dus waarom zou je je dan vastpinnen aan één kopende partij?

Zo’n schjelderup is overigens ook naar Benfica gegaan afgelopen winter, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat we bij goede boden ook gewoon aan de talenten van Nordsjaelland kunnen komen.

 

+1/-0

'Feyenoord spreekt deze week wederom met management Pepi'

Het wordt steeds duidelijker dat Feyenoord zich graag versterkt met de Amerikaanse Ricardo Pepi. De spits staat onder contract bij FC Augsburg en speelt momenteel in de Eredivisie voor FC Groningen. Volgens 1908.nl spreekt Feyenoord deze week wederom met de betrokken partijen.

Sportdirecteur Stefan Reuter vertelt in gesprek met Sky Sports dat hij het interview van afgelopen week heeft gelezen, maar niet makkelijk meegaat in de plannen van Pepi en zijn zaakwaarnemer. ''Natuurlijk hebben we het interview met zijn zaakwaarnemer gelezen. Maar Ricardo staat langdurig onder contract bij ons. Met zijn kwaliteiten past hij heel goed bij onze speelstijl. Ook de coach waardeert hem zeer.''

Feyenoord heeft al verschillende meetings gepland om de mogelijk heden tot een transfer te onderzoeken en ook om de spits te overtuigen. Deze werkweek zullen de Rotterdammers weer om tafel gaan met het management van Pepi. De 20-jarige spits zelf kan ook de overstap maken naar de Premier League, maar wil dolgraag langer actief blijven in de Eredivisie om zich verder te kunnen ontwikkelen als voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 10 april 2023 om 19:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 april 2023 om 17:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 10 april 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 april 2023 om 13:22:

Suslov komt tekort voor een topclub in mijn ogen, maakt al geruime tijd een zeer zwakke indruk. Kan te maken hebben met de misère van Groningen, maar je ziet nauwelijks tekenen van kwaliteit meer. Pepi en Blokzijl zijn de enige interessante spelers bij Groningen mijns inziens.

Ik las trouwens dat de komst van Nuamah en Nagalo onhaalbaar is door de samenwerking van Ajax met die club, dat vind ik toch een kwalijke zaak moet ik zeggen. Er lopen regelmatig extreem grote talenten rond daar, van het kaliber Kudus en hoger, die we zo gaan mislopen. Slimme deal van Ajax moet ik zeggen.



Waar heb je dat kunnen vinden van Nordsjaelland en Ajax? Dat zou wel serieus een hele vervelende ontwikkeling zijn want daar komen echt toptalenten vandaan.


Daar kwam FTM mee van 1908, hij noemde overigens ook een prijs van 7mio voor Nuamah (lijkt mij redelijk goedkoop voor zo'n groot talent).



Zou dat vanuit Nordsjaelland ook wel bijzonder vinden. Die staan Europees echt super goed erop al en hebben echt geen samenwerking met Ajax nodig om talenten goed kwijt te kunnen. Dus waarom zou je je dan vastpinnen aan één kopende partij?

Zo’n schjelderup is overigens ook naar Benfica gegaan afgelopen winter, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat we bij goede boden ook gewoon aan de talenten van Nordsjaelland kunnen komen.



Lijkt mij sowieso onmogelijk dat een club door onderlinge afspraken met een andere club een speler kan verplichten naar slechts een club te gaan.

 

+1/-0

Eens, je ziet nog wel eens dat een satellietclub een eerste optie krijgt waarmee ze boden kunnen evenaren. Maar ook daar zou het me in dit geval verbazen, want heeft Nordsjaelland ook weinig aan.

 

+1/-0

Eens hoor, ik heb het niet verzonnen dit kwam van de doorgaans goed ingevoerde FTM (hier te vinden in de comments: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zoekt-toenadering-voor-ricardo-pepilink). Ik hoop juist dat wij zaken gaan doen met Nordsjaelland, daar loopt een enorme lading aan talent rond die je in de eredivisie momenteel niet zal vinden.

 

+1/-0

Ja, qua geruchten over interesses zit hij wel regelmatig goed. Maar ik heb hem ok voetbaltechnisch gebied wel vaker dingen zien beweren die echt van geen kant kloppen. Dus dit neem ik ook gewoon met een korreltje zout.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 april 2023 om 23:26:

Eens hoor, ik heb het niet verzonnen dit kwam van de doorgaans goed ingevoerde FTM (hier te vinden in de comments: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zoekt-toenadering-voor-ricardo-pepilink). Ik hoop juist dat wij zaken gaan doen met Nordsjaelland, daar loopt een enorme lading aan talent rond die je in de eredivisie momenteel niet zal vinden.



FC Nordsjælland heeft een geweldige samenwerking met de Right to Dream academy in Ghana, daar komt veel talent vandaan. Het probleem is alleen, FC Nordsjælland heeft op zijn beurt ook een samenwerking met Ajax. Ik weet niet precies wat die inhoudt, maar volgens mij krijgen de Amsterdammers 'eerste keus' op het gebied van talent.

Die gaan nooit toestaan dat Feyenoord er met de parels uit Denemarken vandoor gaan...

 

+1/-0

Mwah, als Ajax geen Champions League haalt dan vraag ik me af of ze cash gaan hebben om een aankoop van ons te blokkeren voor een linie waar zij zelf eigenlijk het minst behoefte hebben aan een kwaliteitsinjectie. Tenminste, Bergwijn doet het niet geweldig, maar die zullen ze ook niet meteen af willen schrijven met wat ze ervoor betaald hebben. En ze hebben echt een kwaliteitsinjectie nodig op het middenveld en vooral in de achterhoede.

 

+1/-0

Ik heb geen idee. Ik weet niet hoe de samenwerking tussen Ajax en FC Nordsjælland 'werkt'. Ik weet niet wie er na dit seizoen allemaal gaat vertrekken in Amsterdam. Ik weet niet hoe de nieuwe (technische) beleidsbepalers en trainer de selectie gaan versterken, of daar afspraken over gemaakt gaan worden met betrekking tot budgetten.

Ajax heeft nog altijd behoorlijk wat eigen vermogen volgens mij, wat het kan aanwenden om het gemis aan inkomsten een seizoen te compenseren. De uitgaven van de club worden jaarlijks 'gedekt' door CL-inkomsten en door flink wat miljoenen aan transferinkomsten die 'meebegroot' zijn.

Dat laatste zullen ze komende zomer ook wel binnenkrijgen, ze zullen Kudus, Timber en/of Álvarez moeten verkopen. Dan moeten voor die spelers vervangers gehaald worden, en het elftal zal op andere plekken ook wel versterking kunnen gebruiken.

Je kan een miljoen maar één keer uitgeven, en in Amsterdam is het geld op meerdere plekken nodig. Afhankelijk van de hoeveelheid die ze hebben en die er binnenkomt, zullen er keuzes gemaakt gaan worden.

Maar los daarvan. Wellicht zullen ze een 'eerste keus' op spelers van Nordsjælland (als dat de samenwerking is) minder gemakkelijk verzilveren dan voorheen. Ik denk echter dat de rest van Europa deze club en haar talent inmiddels ook zeer aandachtig volgt. In die zin weet ik niet of Feyenoord daar nog kans maakt...

 

+1/-0

Zou Zerrouki een gepasseerd station zijn of gaat Feyenoord hem alsnog halen netals met vd Belt. Als het aan Slot ligt wel denk ik.

 

+1/-0

'Feyenoord gaat nieuw bod uitbrengen op Chávez, persoonlijk akkoord met speler'

Feyenoord probeerde afgelopen transferperiode Luis Chávez naar Rotterdam te halen. De 27-jarige Mexicaanse middenvelder leek de overstap te kunnen maken, alleen kwam het bod zo laat, twee uur voor het sluiten van de markt, dat het papier werk niet meer geregeld kan worden.

Volgens W Deportes komt Feyenoord aankomende zomer echter terug voor de middenvelder. Het medium vertelt dat Feyenoord nog steeds hoopt op een akkoord voor de overgang, omdat de Rotterdammers zich zouden voorbereiden op een vertrek van Orkun Kökçü. Toch is Feyenoord niet de enige Europese club die gebruik zou willen maken van zijn diensten. Ook Valencia en FC Porto zouden naar zijn hand dingen.

Armando Martínez president van CF Pachuca, de huidige club van Chávez, is echter duidelijk. De speler heeft al een persoonlijk akkoord met Feyenoord en Feyenoord weet wat het moet betalen voor de middenvelder. Een overgang zou dan ook dichtbij zijn.

 

+1/-0

De soap continues..

De directie van Feyenoord heeft de hoop op Ramiz Zerrouki nog niet opgegeven. Volgens Leon ten Voorde heeft Feyenoord zich onlangs weer gemeld voor de middenvelder. Aan het einde van de vorige transferperiode schoof FC Twente het bod van de Rotterdammers aan de kant.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten