Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 178 179 180 181 182

Ziyech was ook al bijna 24 toen hij op het allerlaatste moment voor 5 jaar tekende bij ajax, gaat nu naar PSG.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 12:10:

Ziyech was ook al bijna 24 toen hij op het allerlaatste moment voor 5 jaar tekende bij ajax, gaat nu naar PSG.


Speelde rechtsbuiten of op 10, aanvallende positie met heel veel doelpunten en assists achter zijn naam. Je ziet het verschil wel toch?

 

+1/-0

Ik bedoel alleen dat Zerrouki nog niet zo oud is en ook potentie heeft via Feyenoord de absolute top tehalen. Maar ik weet dat jij geen fan van deze voetballer bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 31 januari 2023 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 11:57:

De prijzen op de transfermarkt zijn nu eenmaal in de afgelopen jaren flink gestegen.
Ziyech was voor twente dus het record.



Dat de transfersommen gestegen zijn, is volkomen duidelijk. Waar in dit geval de schoen wringt is, is de toename in nog geen halfjaar: 25%!

Die 8 miljoen was afgelopen zomer écht genoeg geweest om hem vast te leggen. Zoveel is er sindsdien niet veranderd, zou me zelfs niets verbazen als Feyenoord met dit bod de vraagprijs van begin deze maand 'matcht'. Twente flikkert de vraagprijs gewoon wéér omhoog.

Prima, dat is hun recht. Maar daarmee toon je jezelf niet als betrouwbare, geloofwaardige onderhandelingspartner. En dat zou reden moeten zijn voor Feyenoord om er de stekker uit te trekken. En nooit meer terug te komen.



Vind ik echt flauwekul. De hele voetbalwereld is een grote, ondoorzichtige wereld. Als Feyenoord maak je deel uit van die wereld en heb je het ermee te doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 12:18:

Ik bedoel alleen dat Zerrouki nog niet zo oud is en ook potentie heeft via Feyenoord de absolute top tehalen. Maar ik weet dat jij geen fan van deze voetballer bent.


Kan zijn dat je gelijk krijgt hoor, ik ben wellicht ook bevooroordeeld over deze speler omdat ik inderdaad niet z'n grootste fan ben. Ik acht het alleen een onwaarschijnlijk scenario voor een defensieve middenvelder die mid twintig is. Hij is niet van het niveau Aursnes in mijn ogen.

 

+1/-0

10 miljoen is vraagprijs hé daar valt natuurlijk wel op af tedingen ouderwets handje klap zoals veehandelaren doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 12:22:

(...)Vind ik echt flauwekul. De hele voetbalwereld is een grote, ondoorzichtige wereld. Als Feyenoord maak je deel uit van die wereld en heb je het ermee te doen.



Uiteindelijk zitten er twee partijen aan tafel om tot een akkoord te komen over de transfersom. Ik denk zelfs dat het om twee personen gaat, om Streuer vanuit FC Twente en Te Kloese namens Feyenoord. Zij kijken elkaar in de ogen, schatten elkaars grenzen in en proberen tot elkaar te komen.

Als je zo een aantal keer afgelopen maanden met elkaar in gesprek bent geweest, begin je elkaar te 'kennen'. Dan voel je op een gegeven moment wel aan wat er mogelijk is, tot hoever de ene partij kan/wil gaan en vanaf waar de andere partij wil praten. Er zijn allemaal tactieken en manieren om in onderhandelingen je niet in de kaarten te laten kijken, maar deze mannen kennen elkaars pappenheimers. Die laten zich niet het bos in sturen.

Mijn gevoel is dat Feyenoord op basis de onderhandelingen afgelopen maanden een ultiem bod heeft gedaan, gelijk aan of heel dichtbij de vraagprijs van Twente. Als Streuer nu écht 10M heeft genoemd, is dat een groot verschil met het bedrag wat hiervoor genoemd is. Scheelt minstens een miljoen.

Dan ben je niet bereid te praten, dat is de deur dichtgooien. Dan schop je de bal weer een flink stuk de diepte in als de andere partij de vorige plek nadert.

Nogmaals, het staat Twente volkomen vrij om dat te doen. Maar je mag daar als tegenpartij wat van vinden. Mijn inziens (en ik doe flink wat verschillende onderhandelingen voor mijn werk) is deze gang van zaken niet 'fair'. En daar moet je conclusies uit trekken als tegenpartij. Als de gang van zaken zo is (en dat weet ik niet zeker natuurlijk, maar zo komt het op mij over) moet je de stekker eruit trekken en niet meer terugkomen.

Laat Streuer intern maar verantwoorden waarom hij 8M laat lopen. Laat hem Zerrouki maar vertellen dat de prijs die in augustus nog voldeed nu opeens 2 miljoen te weinig is. Het is klaar.

 

+1/-0

We zitten natuurlijk niet bij de onderhandelingen en Streuer heeft ook rekening tehouden met de wensen van de speler, als het rond de 9 miljoen inclusief bonussen is lijkt het me wel een goede deal.

 

+1/-0

Definitief vd baan dus Twente wil niet eens onderhandelen denken dat ze CL kunnen halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 15:01:

Definitief vd baan dus Twente wil niet eens onderhandelen denken dat ze CL kunnen halen.



Prima. Hopelijk heeft Feyenoord nog een plan-B. En als de club komende zomer terugkeert in Enschede (wat ik geen voorstander van zou zijn) is de 8M van tafel. Dan is het hooguit 5M. Streuer kan de pot op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 15:01:

Definitief vd baan dus Twente wil niet eens onderhandelen denken dat ze CL kunnen halen.



heb het gevoel dat ze vanavond nog 8,7 gaan bieden of zoiets

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 31 januari 2023 om 15:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 15:01:

Definitief vd baan dus Twente wil niet eens onderhandelen denken dat ze CL kunnen halen.



heb het gevoel dat ze vanavond nog 8,7 gaan bieden of zoiets



Nee is Nee. Ik hoop dat ze doorschakelen naar andere middenvelders. Heb nooit meer wat vernomen van/over Mannsverk; terwijl die afgelopen zomer toch ook dicht bij een overgang leek. Nu lijken Mijnans en van den Belt grotere kanshebbers, die laatste is als breedte-aankoop voor de korte termijn echt een prima optie volgens mij.

Misschien moet Feyenoord toch nog kijken of die Boudesteyn net zo goed tegen druk bestand is als die bloedhond Streuer.

 

+1/-0

Tja breedte aankopen, de specialiteit van het huis. Daar hebben we een paar van bij O21 lopen zoals bijv. die Bullaude. Toevallig ook een middenvelder.
Dat zo’n TD van pec hoog in de boom gaat zitten is ook gewoon logisch. Het is de laatste dag van de transferwindow en Feyenoord wil die speler graag hebben. Nou laat dan dan maar blijken, groot gelijk hoor. Feyenoord zou niet anders gehandeld hebben als Benfica zich in de laatste paar dagen gemeld had voor Kokcu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 15:54:

Tja breedte aankopen, de specialiteit van het huis. Daar hebben we een paar van bij O21 lopen zoals bijv. die Bullaude. Toevallig ook een middenvelder.
Dat zo’n TD van pec hoog in de boom gaat zitten is ook gewoon logisch. Het is de laatste dag van de transferwindow en Feyenoord wil die speler graag hebben. Nou laat dan dan maar blijken, groot gelijk hoor. Feyenoord zou niet anders gehandeld hebben als Benfica zich in de laatste paar dagen gemeld had voor Kokcu.



dat klopt ook wel, maar een club kan zich ook in de vingers snijden met zo'n opstelling. Spelers die naar Twente/PEC gaan zullen nog wel even goed nadenken wat voor contract ze gaan tekenen, als ze weten dat ze niet makkelijk wegkomen ook al is de promotie nog zo groot. Spelers willen carrière maken en tot op zeker hoogte is het verstandig om daar als club in mee te denken (geld dus ook voor Feyenoord, als Madrid voor Kokcu komt dan laat je hem uiteindelijk wel gaan)

 

+1/-0

Toch wonderlijk dat je als nr1 van de eredivisie totaal niet de financiële mogelijkheden hebt om de gewenste spelers binnen te halen. Kan je zomaar het kampioenschap kosten. Zo jammer dat het maar niet wil lukken om in investeerders binnen te halen. Op zich ook wel weer logisch als je alle negatieve randverschijnselen bij onze club in ogenschouw neemt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 16:52:

Toch wonderlijk dat je als nr1 van de eredivisie totaal niet de financiële mogelijkheden hebt om de gewenste spelers binnen te halen. Kan je zomaar het kampioenschap kosten. Zo jammer dat het maar niet wil lukken om in investeerders binnen te halen. Op zich ook wel weer logisch als je alle negatieve randverschijnselen bij onze club in ogenschouw neemt.



Er is geld genoeg, maar willen niet over bepaalde grenzen gaan.

Met betrekking tot Zerouki is dat een goed ding, want die 8,5 miljoen is die niet waard.
Echter met van der Belt is 1,5 miljoen gewoon een koopje.

Toch lijkt het weer een falende transferdag bij Feyenoord te worden, met als klap op de vuurpijl ook nog eens de succesvolle commercieel directeur die vertrekt...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 januari 2023 om 17:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 16:52:

Toch wonderlijk dat je als nr1 van de eredivisie totaal niet de financiële mogelijkheden hebt om de gewenste spelers binnen te halen. Kan je zomaar het kampioenschap kosten. Zo jammer dat het maar niet wil lukken om in investeerders binnen te halen. Op zich ook wel weer logisch als je alle negatieve randverschijnselen bij onze club in ogenschouw neemt.



Er is geld genoeg, maar willen niet over bepaalde grenzen gaan.

Met betrekking tot Zerouki is dat een goed ding, want die 8,5 miljoen is die niet waard.
Echter met van der Belt is 1,5 miljoen gewoon een koopje.

Toch lijkt het weer een falende transferdag bij Feyenoord te worden, met als klap op de vuurpijl ook nog eens de succesvolle commercieel directeur die vertrekt...



Daar denkt de technische staf, inclusief scouting, heel anders over.
Wat betreft die commerciële directeur dat is wel weer een apart verhaal. En ook nog met onmiddellijke ingang, daar moet wel iets aan de hand zijn,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 januari 2023 om 17:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 januari 2023 om 16:52:

Toch wonderlijk dat je als nr1 van de eredivisie totaal niet de financiële mogelijkheden hebt om de gewenste spelers binnen te halen. Kan je zomaar het kampioenschap kosten. Zo jammer dat het maar niet wil lukken om in investeerders binnen te halen. Op zich ook wel weer logisch als je alle negatieve randverschijnselen bij onze club in ogenschouw neemt.



Er is geld genoeg, maar willen niet over bepaalde grenzen gaan.

Met betrekking tot Zerouki is dat een goed ding, want die 8,5 miljoen is die niet waard.
Echter met van der Belt is 1,5 miljoen gewoon een koopje.

Toch lijkt het weer een falende transferdag bij Feyenoord te worden, met als klap op de vuurpijl ook nog eens de succesvolle commercieel directeur die vertrekt...



Helemaal mee eens, bied iets meer en je hebt die gozer.

 

+1/-0

Niks aan het handje. Grootste prestatie van Te Kloese om Kasanwirjo uit de klauwen van de hele nationale en internationale top te houden. We hebben niemand nodig, met deze fantastische aankoop kunnen we makkelijk de race om het kampioenschap aangaan.

 

+1/-0

Het is vrij simpel lijkt me , ze zien het alleen echt zitten in Zerrouki, dat is de enige voor wie ze echt geld op tafel willen leggen. Het idee was dan om mogelijk van den Belt aan Twente te verhuren terwijl Zerrouki wordt gekocht. Als ze die jongen van PEC echt wilde hebben dan hadden ze er wel 2 miljoen voor betaald. Kortom men gaat in de zomer weer voor Zerrouki en de rest wordt niet serieus genomen als alternatief.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten