Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 179 180 181 182 183

De ruggengraat van de selectie moet gewoon uit Nederlanders-sprekenden bestaan. Liefst door alle leeftijdscategorieën heen, alleen talenten die Nederlands spreken werkt ook niet.

Met Linssen, Hendrix, Hendriks (al gaat zijn overgang naar Utrecht niet door, onderdeel van de spelersgroep is hij voorlopig niet), Til en Dessers vertrekken er 4 Nederlanders-sprekenden, en als ook Malacia en Kokcu vertrekken zijn dat er 7. Daar moet je niet alleen jonge buitenlandse talenten voor terughalen, dan gaat je spelersgroep in meerdere opzichten ‘scheefgroeien’.

Het gaat om de balans. Alleen ervaren Nederlanders van 30+ halen is niet goed, alleen 18-jarige Scandinaviërs halen ook niet…

 

+1/-0

Feyenoord meldt zich officieel voor Hilgers

Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij FC Twente voor Mees Hilgers. De Rotterdammers hebben een eerste bod gedaan op de talentvolle verdediger. De club uit Enschede wil echter niet meewerken.

''Hier konden we niks mee'', vertelt technisch directeur Jan Streuer in gesprek met Tubantia. ''Ik ga er vanuit dat Mees bij ons blijft. Wij willen hem niet verkopen. En dat is ook beter voor hem. Hij heeft net één jaar in de eredivisie gespeeld.''

 

+1/-0

Die Brenet lijkt mij een kansloze expeditie als psv ook echt interesse heeft. De praktijk wijst uit dat wij dan, zoals in de winter met Veerman, nog steeds het onderspit delven. Niet dat ik het in het geval Brenet erg vind trouwens. Voor mij hoeft die gozer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 juni 2022 om 11:34:

Die Brenet lijkt mij een kansloze expeditie als psv ook echt interesse heeft. De praktijk wijst uit dat wij dan, zoals in de winter met Veerman, nog steeds het onderspit delven. Niet dat ik het in het geval Brenet erg vind trouwens. Voor mij hoeft die gozer niet.



Brenet heeft gezegd dat Feyenoord concreet is en dat er vanuit PSV contact is geweest (Lees: interesse).
Die zijn dus niet concreet en dat waren ze met Veerman wel.

Brenet heeft vanuit Feyenoord al een 3 jarig voorstel gehad, maar zover we kunnen opmaken zal eerst Geertruida of Pedersen moeten vertrekken.
Geertruida wil Slot behouden, maar Pedersen mag bij een goed bod weg.
Ik krijg het gevoel dat Slot hem "net niet" vindt.
Overigens zou ik dat niet slim vinden, want die jongen heeft echt heel veel potentie.

Meer dan Brenet in mijn ogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 juni 2022 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 juni 2022 om 11:34:

Die Brenet lijkt mij een kansloze expeditie als psv ook echt interesse heeft. De praktijk wijst uit dat wij dan, zoals in de winter met Veerman, nog steeds het onderspit delven. Niet dat ik het in het geval Brenet erg vind trouwens. Voor mij hoeft die gozer niet.



Brenet heeft gezegd dat Feyenoord concreet is en dat er vanuit PSV contact is geweest (Lees: interesse).
Die zijn dus niet concreet en dat waren ze met Veerman wel.

Brenet heeft vanuit Feyenoord al een 3 jarig voorstel gehad, maar zover we kunnen opmaken zal eerst Geertruida of Pedersen moeten vertrekken.
Geertruida wil Slot behouden, maar Pedersen mag bij een goed bod weg.
Ik krijg het gevoel dat Slot hem "net niet" vindt.
Overigens zou ik dat niet slim vinden, want die jongen heeft echt heel veel potentie.

Meer dan Brenet in mijn ogen.


Brenet komt voor de linksbackpositie volgens FTM.

 

+1/-0

Laten wij hopen dat het een goed transferperiode gaat worden.
Als je toch steeds leest dat er verschillende clubs achter verschillende spelers zitten.
Dan hoef het nog niet zeker te zijn maar ik ben toch bang dat wij een mindere selectie krijgen als vorig jaar en dat mag echt niet gebeuren.
Ook krijg je dan toch de kans dat de trainer het voor gezien gaat houden.

Laten wij het beste er van hopen, maar zolang geld het probleem is moet je extra opletten dat je de selectie op een goed niveau houd.

 

+1/-0

'Dost bedankt voor aanbieding Feyenoord'

Feyenoord moet verder zoeken op de transfermarkt. De Rotterdammers hebben Bas Dost een aanbieding gedaan om transfervrij de overstap te maken naar De Kuip, maar de ervaren spits heeft bedankt.

Dit meldt RTV Drenthe journalist Niels Dijkhuizen. Dost lijkt meer te zien zitten in een terugkeer naar FC Emmen. De 33-jarige spits doorliep daar de gehele jeugdopleiding en maakte er in het seizoen 2007-2008 zijn debuut in het profvoetbal. Dost wil daar nu zijn carrière afsluiten.

Feyenoord zag eerder Cyriel Dessers en Bryan Linssen al vertrekken. Danilo Pereira da Silva werd transfervrij overgenomen en ook Dost moest de aanval van de stadionclub versterken. Technisch directeur Frank Arnesen kan nu doorschakelen. Eerder werd de Uruguayaanse spits Thiago Borbas al in verband gebracht met Feyenoord.

 

+1/-0

'Feyenoord geïnteresseerd in 16-jarige rechtsback Curtis'

Feyenoord is geïnteresseerd in de 16-jarige Sam Curtis van St Patrick's Athletic. Dat meldt The Irish Sun. De kans is groot dat Curtis wordt gehaald om de academie van de Rotterdammers te versterken.

De rechtsback uit de Ierse competitie was slechts veertien jaar en 320 dagen oud toen hij zijn debuut in het beloftenelftal van Shamrock Rovers maakte. In de zomer van vorig jaar maakte hij transfervrij de overstap naar St Patrick's Athletic, waar hij in augustus meteen zijn officiële debuut maakte toen hij vijftien jaar en 255 dagen oud was.

De Ier startte de laatste zeven wedstrijden op rij in de basis en maakte een prima indruk. Curtis heeft eerder al meegetraind met Feyenoord, maar van een contractaanbieding is het destijds niet gekomen. De rechtsback heeft nog een contract tot 30 november 2023 in Ierland.

 

+1/-0

Dost heeft bedankt, gelukkig maar over the hill.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 juni 2022 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 juni 2022 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 juni 2022 om 11:34:

Die Brenet lijkt mij een kansloze expeditie als psv ook echt interesse heeft. De praktijk wijst uit dat wij dan, zoals in de winter met Veerman, nog steeds het onderspit delven. Niet dat ik het in het geval Brenet erg vind trouwens. Voor mij hoeft die gozer niet.



Brenet heeft gezegd dat Feyenoord concreet is en dat er vanuit PSV contact is geweest (Lees: interesse).
Die zijn dus niet concreet en dat waren ze met Veerman wel.

Brenet heeft vanuit Feyenoord al een 3 jarig voorstel gehad, maar zover we kunnen opmaken zal eerst Geertruida of Pedersen moeten vertrekken.
Geertruida wil Slot behouden, maar Pedersen mag bij een goed bod weg.
Ik krijg het gevoel dat Slot hem "net niet" vindt.
Overigens zou ik dat niet slim vinden, want die jongen heeft echt heel veel potentie.

Meer dan Brenet in mijn ogen.


Brenet komt voor de linksbackpositie volgens FTM.



Dat zou erg onlogisch zijn. Daar heeft die bij psv voor het laatst gespeeld uit nood en geen goede indruk gemaakt.

 

+1/-0

Ik krijg bij terugkomst van vakantie een slecht gevoel bij alle geruchten over komende en weggaande spelers.
Dat Malacia, Senesi, Kokcu, Dessers, Linssen en misschien Sinisterra weggaan is al een behoorlijke aderlating.
Maar als hiervoor Brenet, Sinkgraven, Maatsen, Dost terugkomen zijn we weer helemaal op het punt van 3 jaar geleden. Dat kan niet de bedoeling zijn van Slot lijkt me.

Brenet overbodig, want Geertruida en Pedersen zijn prima rechtbacks.
Sinkgraven is een speler voor Heerenveel o.i.d., maar mist uitstraling, hardheid etc.
Maatsen ken ik niet goed en Dost is zo'n eigenwijze hark, die moet je niet eens willen in je selectie, soort "oude" Noa Lang (maar die kan nog voetballen).

Probeer Sinisterra te houden, Nelson nog een jaar te huren, koop een goeie spits (top prioriteit) en eventueel een goeie vervanger voor Kokcu.
Daarnaast een vervanger voor Malacia en eventueel Senesi. ( Waarom Sandler niet gehouden??)
Als Bijlow ook weggaat heb je pas echt een probleem ......

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dick1507 schreef op 21 juni 2022 om 00:06:

Ik krijg bij terugkomst van vakantie een slecht gevoel bij alle geruchten over komende en weggaande spelers.
Dat Malacia, Senesi, Kokcu, Dessers, Linssen en misschien Sinisterra weggaan is al een behoorlijke aderlating.
Maar als hiervoor Brenet, Sinkgraven, Maatsen, Dost terugkomen zijn we weer helemaal op het punt van 3 jaar geleden. Dat kan niet de bedoeling zijn van Slot lijkt me.

Brenet overbodig, want Geertruida en Pedersen zijn prima rechtbacks.
Sinkgraven is een speler voor Heerenveel o.i.d., maar mist uitstraling, hardheid etc.
Maatsen ken ik niet goed en Dost is zo'n eigenwijze hark, die moet je niet eens willen in je selectie, soort "oude" Noa Lang (maar die kan nog voetballen).

Probeer Sinisterra te houden, Nelson nog een jaar te huren, koop een goeie spits (top prioriteit) en eventueel een goeie vervanger voor Kokcu.
Daarnaast een vervanger voor Malacia en eventueel Senesi. ( Waarom Sandler niet gehouden??)
Als Bijlow ook weggaat heb je pas echt een probleem ......



Dost heeft afgezegd.
Maatsn is vervanger Malacia
Brenet is vervanger Geertruida of Pedersen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 juni 2022 om 03:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Dick1507 schreef op 21 juni 2022 om 00:06:

Ik krijg bij terugkomst van vakantie een slecht gevoel bij alle geruchten over komende en weggaande spelers.
Dat Malacia, Senesi, Kokcu, Dessers, Linssen en misschien Sinisterra weggaan is al een behoorlijke aderlating.
Maar als hiervoor Brenet, Sinkgraven, Maatsen, Dost terugkomen zijn we weer helemaal op het punt van 3 jaar geleden. Dat kan niet de bedoeling zijn van Slot lijkt me.

Brenet overbodig, want Geertruida en Pedersen zijn prima rechtbacks.
Sinkgraven is een speler voor Heerenveel o.i.d., maar mist uitstraling, hardheid etc.
Maatsen ken ik niet goed en Dost is zo'n eigenwijze hark, die moet je niet eens willen in je selectie, soort "oude" Noa Lang (maar die kan nog voetballen).

Probeer Sinisterra te houden, Nelson nog een jaar te huren, koop een goeie spits (top prioriteit) en eventueel een goeie vervanger voor Kokcu.
Daarnaast een vervanger voor Malacia en eventueel Senesi. ( Waarom Sandler niet gehouden??)
Als Bijlow ook weggaat heb je pas echt een probleem ......



Dost heeft afgezegd.
Maatsn is vervanger Malacia
Brenet is vervanger Geertruida of Pedersen.



En Sinkgraven heeft het best goed gedaan in Duitsland. Zeker met een coach als Slot kan hij verder ontwikkelen.

 

+1/-0

Sinkgraven wordt 27 begin juli, en komt tot 200 wedstrijden in negen seizoenen. Volgens Wikipedia dit jaar 12 keer gespeeld in de Bundesliga, geen idee of dat invalbeurten of basisplaatsen waren. Dat vind ik niet overtuigend.

Was bij Heerenveen een groot talent, kwam bij Ajax niet aan de bak, raakte (zwaar) geblesseerd en werd na zijn herstel opeens een linksback. Is voor die rol meegenomen door Bosz naar Duitsland, maar komt maar net boven de 20 wedstrijden per seizoen.

Haal Maatsen als vervanger van Malacia, en zorg dat er een jeugdspeler wordt klaargestoomd om als backup te dienen. Ik zou liever zien dat Feyenoord het transfer- en salarisbudget besteed op andere posities en aan andere type spelers.

 

+1/-0

Veel geruchten en maar weinig serieuze biedingen, gaat weer zoals vanouds.
Ondertussen krijgt ajax het 5 dubbele wat Feyenoord zou krijgen voor dezelfde speler met een langer contract.
Zal het ooit veranderen..

 

+1/-0

We moeten er voor waken dat we geen soepje krijgen van elders overbodige spelers aangevuld met onervaren talenten en spelers in hun nadagen. Het is allemaal mogelijk, maar om er één goed draaiend geheel van te maken vergt tijd en het erbij nemen van mindere resultaten.
Liever op elke linie twee cracks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 juni 2022 om 11:36:

Zal het ooit veranderen..



Met kleine stapjes.

Het momentum is er bij Feyenoord; er is goed gepresteerd afgelopen seizoen met leuk spel, en spelers hebben zich goed ontwikkeld.

Het kapitaal staat weer op het veld, en gezien de (verder nog niet concrete) interesse in Feyenoord-spelers lijkt er een kentering zichtbaar. Feyenoord zou komende zomer een aantal spelers voor een goede prijs kunnen verkopen, en met goede investeringen in de spelersgroep voor komend seizoen kunnen voortbouwen op de ingezette koers.

Dan is het mogelijk om deze positieve tendens voort te zetten, en wordt de kloof langzaam kleiner. Een goede jeugdlichting en nog wat voltreffers uit de koker van Arnesen kunnen dat proces versnellen.

En als Ajax 1/2 seizoenen wat minder draait (en waarom niet? Er zal toch gebouwd moeten gaan worden aan een nieuw team onder een nieuwe trainer, en afscheid genomen moeten gaan worden van een aantal sterkhouders die zullen vertrekken of tegen het einde van hun carrière aanlopen) wordt de afstand van twee kanten verkleind.

Ik zie het niet zo somber in.

 

+1/-0

Gezien de namen waar Ajax en ook PSV aan gelinkt worden en als je vervolgens kijkt waar Feyenoord interesse in toont zou het mij verbazen als het gat komend seizoen nog hetzelfde is, laat staan kleiner.

 

+1/-0

Volgens Voetbal International scout Feyenoord momenteel uitgebreid in Japan. De kans is dan ook groot dat er een Japanse speler naar De Kuip komt. Concrete namen worden er niet in verband gebracht met een overstap, maar het is bekend dat Feyenoord nog altijd goede contacten heeft met Urawa Red Diamonds.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 21 juni 2022 om 12:31:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 juni 2022 om 11:36:

Zal het ooit veranderen..



Met kleine stapjes.

Het momentum is er bij Feyenoord; er is goed gepresteerd afgelopen seizoen met leuk spel, en spelers hebben zich goed ontwikkeld.

Het kapitaal staat weer op het veld, en gezien de (verder nog niet concrete) interesse in Feyenoord-spelers lijkt er een kentering zichtbaar. Feyenoord zou komende zomer een aantal spelers voor een goede prijs kunnen verkopen, en met goede investeringen in de spelersgroep voor komend seizoen kunnen voortbouwen op de ingezette koers.

Dan is het mogelijk om deze positieve tendens voort te zetten, en wordt de kloof langzaam kleiner. Een goede jeugdlichting en nog wat voltreffers uit de koker van Arnesen kunnen dat proces versnellen.

En als Ajax 1/2 seizoenen wat minder draait (en waarom niet? Er zal toch gebouwd moeten gaan worden aan een nieuw team onder een nieuwe trainer, en afscheid genomen moeten gaan worden van een aantal sterkhouders die zullen vertrekken of tegen het einde van hun carrière aanlopen) wordt de afstand van twee kanten verkleind.

Ik zie het niet zo somber in.



Is er ook maar 1 serieuze aanbieding binnen gekomen dan?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten