Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 31 augustus 2021 om 22:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 augustus 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2021 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?



Hendriks.

Vertrek Haps vind ik ook erg dubbel, maar de komst van Dessers vind ik veel erger...



Hendriks? En als er dan nog een CV geblesseerd raakt, wat dan?



Geertruida is ook weer bijna terug. Die schijnt ook centraal te kunnen spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 augustus 2021 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 31 augustus 2021 om 22:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 augustus 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2021 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?



Hendriks.

Vertrek Haps vind ik ook erg dubbel, maar de komst van Dessers vind ik veel erger...



Hendriks? En als er dan nog een CV geblesseerd raakt, wat dan?



Geertruida is ook weer bijna terug. Die schijnt ook centraal te kunnen spelen.



Ok wanneer is hij wedstrijdfit? en wie zit er dan op de bank?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 31 augustus 2021 om 22:37:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 augustus 2021 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 31 augustus 2021 om 22:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 augustus 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2021 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?



Hendriks.

Vertrek Haps vind ik ook erg dubbel, maar de komst van Dessers vind ik veel erger...



Hendriks? En als er dan nog een CV geblesseerd raakt, wat dan?



Geertruida is ook weer bijna terug. Die schijnt ook centraal te kunnen spelen.



Ok wanneer is hij wedstrijdfit? en wie zit er dan op de bank?



Ga je nu de hele tijd naar de bekende weg vragen???

 

+1/-0

Haps en Burger zijn in principe wel misbaar en optevangen met eigen jeugd Geertruida heeft bv ook al linksback gespeeld. Maar je moet niet teveel blessures krijgen achterin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 22:57:

Haps en Burger zijn in principe wel misbaar en optevangen met eigen jeugd Geertruida heeft bv ook al linksback gespeeld. Maar je moet niet teveel blessures krijgen achterin.



Hendriks, Geertruida en Hartjes (kan ook CV spelen) kunnen dat achterin opvangen, anders komt de volgende jeugdspeler er weer aan.
Toch denk ik dat het een mispeer is om Haps te laten gaan, had eerst een alternatief veiliggesteld en voor Bjornkan EN van de Ven gegaan, in plaats veel te laat door te pakken naar de Noor.


Nu loop je beiden mis.

 

+1/-0

Kan zo zijn dat over paar maanden die Noor alsnog komt kan hijzelf tekengeld pakken want in december is hij transfervrij.

 

+1/-0

Of je nou gisteren of vandaag voor die Noor gegaan was, die club wilde hem niet laten gaan. En van der Ven mislopen is geen ramp.

Wanneer is Jayden Candelaria terug? 7 maanden?

 

+1/-0

Haps zag je toch wel aankomen, die werd ondanks het slechte spel en de gele kaart van Malacia zondag tegen Utrecht toch niet ingebracht voor Malacia. Hetzelfde geld voor Burger, die speelde de voorbereiding LCV en ook tegen Elfsborg uit, maar om geen risico te lopen werd Hendriks in de basis gezet tegen Utrecht. Maar dat je dan misgrijpt op Van der Ven en ook nog op die Noorse back is wel een rare situatie, waardoor je met een nog smallere defensie de competitie vervolgt. Zal me niet verbazen dat Mino Raiola hier weer eens een vies spelletje heeft gespeeld. Niet voor niets word er met man en macht budget gemaakt om van der Ven te halen (Wolfsburg betaald 3,5 mln aan Volendam) door Haps te lozen en Burger te verkopen en dan word ie toch naar Duitsland gebracht door die Maffiabaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 23:09:

Kan zo zijn dat over paar maanden die Noor alsnog komt kan hijzelf tekengeld pakken want in december is hij transfervrij.



Daar ging ik ook al vanuit.

Met oog op de conf league is het nu gewoon te dun achterin.

Dit is echt een inschattingsfout van Arnesen.

 

+1/-0

Sowieso inschattingsfouten die ons zuur zullen opbreken, Haps weg, Conteh in de huur, achterin dunnetjes. Wat krijg je terug ... een Conteh 2.0 in de vorm van Nelson, een Conteh 2.0 in de vorm van Dessers. Je schiet er niets mee op. Paniek, geldverkwisting en een selectie met een dunne veldteam en een bank waarvan je diarree krijgt.

 

+1/-0

Transfermarkt gesloten: overzicht seizoen 2021/2022

De transferzomer van 2021 zit erop. Voor Feyenoord was het een drukke periode, waarin flink werd doorgeselecteerd. Toch eindigde de transferwindow in een lichte teleurstelling; op 'Deadline Day' werd de gewenste versterking voor de achterhoede niet meer gevonden.

Wel werden de huurtransfers van Arsenal-aanvaller Reiss Nelson en Genk-spits Cyriel Dessers afgerond. Daarmee kwam het totaal aantal inkomende transfers van deze zomer op acht te staan. Ook Guus Til werd op huurbasis aangetrokken, terwijl Ofir Marciano transfervrij overkwam van Hibernian. Alireza Jahanbakhsh, Marcus Pedersen, Gernot Trauner en Fredrik Aursnes werden voor een relatief lage transfersom aangetrokken.

Andersom vertrokken liefst twintig spelers uit De Kuip. Wouter Burger en Ridgeciano Haps waren op de sluitingsdag van de transfermarkt de laatste van hen. Voor hen ontving Feyenoord een transfersom, terwijl eerder ook veel spelers transfervrij vertrokken. Onder hen ook grootverdieners als Nicolai Jørgensen, Leroy Fer en Eric Botteghin. Marouan Azarkan, Achraf el Bouchataoui, Christian Conteh en Robert Bozeník vertrokken op huurbasis uit De Kuip.

Tot slot werden ook enkele talentvolle spelers voor Feyenoord behouden. Zo verlengde technisch directeur Frank Arnesen de contracten van Justin Bijlow (2025), Tyrell Malacia (2024) en Lutsharel Geertruida (2024).

Inkomend Club
Guus Til Spartak Moskou (huur)
Marcus Pedersen Molde FK
Ofir Marciano Hibernian (transfervrij)
Alireza Jahanbakhsh Brighton & Hove Albion
Gernot Trauner LASK Linz
Fredrik Aursnes Molde FK
Reiss Nelson Arsenal (huur)
Cyriel Dessers KRC Genk (huur)
Uitgaand Club
Ridgeciano Haps Venezia FC
Wouter Burger FC Basel
Eric Botteghin Empoli (transfervrij)
Nicolai Jørgensen Kasimpasa (transfervrij)
Leroy Fer Alanyaspor (transfervrij)
Sven van Beek sc Heerenveen (transfervrij)
Bart Nieuwkoop Royale Union Saint-Gilloise (transfervrij)
Nick Marsman Inter Miami (transfervrij)
Dylan Vente Roda JC (transfervrij)
George Johnston Bolton Wanderers (transfervrij)
Liam Kelly AFC Rochdale (transfervrij)
Ramón ten Hove Esbjerg (transfervrij)
Luciano Narsingh Transfervrij, nog clubloos
Uros Spajic FK Krasnodar (einde huur)
Lucas Pratto River Plate (einde huur)
Steven Berghuis Ajax
Jordy Wehrmann FC Luzern
Verhuurd Club
Robert Bozeník Fortuna Düsseldorf
Marouan Azarkan Excelsior
Achraf El Bouchataoui RKC Waalwijk
Christian Conteh SV Sandhausen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 01 september 2021 om 00:07:

Sowieso inschattingsfouten die ons zuur zullen opbreken, Haps weg, Conteh in de huur, achterin dunnetjes. Wat krijg je terug ... een Conteh 2.0 in de vorm van Nelson, een Conteh 2.0 in de vorm van Dessers. Je schiet er niets mee op. Paniek, geldverkwisting en een selectie met een dunne veldteam en een bank waarvan je diarree krijgt.




Sorry maestro iets te kort door de bocht. Conteh zou ik maar afschrijven. Dessers - topscorer 12 jaar geleden- vind ik toch een ander verhaal. Maar goed we zullen het zien. Jij vergeet dat er bij Feyenoord 15 miljoen is verdampt zodat het mes in de slarissector is gezet. Was gewoon nodig!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 september 2021 om 07:33:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 01 september 2021 om 00:07:

Sowieso inschattingsfouten die ons zuur zullen opbreken, Haps weg, Conteh in de huur, achterin dunnetjes. Wat krijg je terug ... een Conteh 2.0 in de vorm van Nelson, een Conteh 2.0 in de vorm van Dessers. Je schiet er niets mee op. Paniek, geldverkwisting en een selectie met een dunne veldteam en een bank waarvan je diarree krijgt.




Sorry maestro iets te kort door de bocht. Conteh zou ik maar afschrijven. Dessers - topscorer 12 jaar geleden- vind ik toch een ander verhaal. Maar goed we zullen het zien. Jij vergeet dat er bij Feyenoord 15 miljoen is verdampt zodat het mes in de slarissector is gezet. Was gewoon nodig!



Dat er teveel is uitgegeven aan salarissen
dat klopt. Maar kwalitatief schieten we er nu niet veel mee op. Type spelers die je loost omdat je het beoogde niveau er niet haalt vervang je door spelers die elders niet mee kunnen of einde rit zijn. Weinig geen kas voor de grote namen dat klopt, maar met een zwakke bank ga je er door heen zakken.

 

+1/-0

Het kleine lichtpuntje is dat een club als AZ ook beduidend zwakker geworden is.

 

+1/-0

Kan je zien wat een gelul met die praatprogramma's. Wanneer er spelers weggaan, wordt er geld in de selectie gepompt.
Het is wel bijzonder dat er geen mensen zijn die geld in de club willen steken.

 

+1/-0

'Italiaanse club deed bod op Denzel Owusu'

Volgens KuipTalk zou Denzel Owusu dinsdag dicht bij een transfer zijn geweest naar AC Milan Primavera, het Onder 19 team van AC Milan, zo meldt KuipTalk op Twitter. De verdediger speelt bij Feyenoord Onder 21.

Feyenoord zou dat bod gisteren hebben afgewezen. Het contract van Owusu loopt nog tot medio 2022.

 

+1/-0

Hij kan altijd tussentijds nog kijken naar spelers zonder contract, die mogen op elk moment tekenen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 september 2021 om 14:38:

Hij kan altijd tussentijds nog kijken naar spelers zonder contract, die mogen op elk moment tekenen.




Dat vermoeden heb ik ook

 

+1/-0

Ik denk dat hij gewoon rekent op een transfervrije Bjorkan in de winterstop en dat het voor nu even overbruggen wordt met Hendriks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 september 2021 om 15:31:

Ik denk dat hij gewoon rekent op een transfervrije Bjorkan in de winterstop en dat het voor nu even overbruggen wordt met Hendriks.


Staat te boek als een groot talent. Het is maar de vraag wat andere clubs gaan doen en kunnen bieden

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten