Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 31 augustus 2021 om 18:53:

Gerucht:

UPDATE 18:36: HLN laat weten dat niemand minder dan Antwerp zich mengt in de debatten. De Great Old zou in tegenstelling tot Feyenoord wel de vraagprijs (vier miljoen) kunnen en willen betalen om Dessers definitief over te nemen. Het worden nog spannende uren voor Dessers en zijn entourage.




Laat dat aub waar zijn,

 

+1/-0

Antwerp gaat Mbwana Samatta toch halen, waardoor hij juist niet naar ons kon? Wel typisch dat we tegenwoordig met Antwerpen moeten vechten om de ex-Racing Genk spelertjes... (Dessers en Samatta)... zucht.

Kan ook zijn dat Samatta in Antwerpen airport gespot is. Brugge had ook interesse (net als AZ) eerder deze maand. En...ze zouden bezig zijn met Cabral (niet die van ons) voor 12M... die hebben ook geld te veel dan.

Overigens, reactie op HLN.be:

"Bryan Van Mieghem - Lees ik net da Antwerp die ook wilt halen….voor 4 miljoen. Laat die aub naar Feyenoord gaan." ... die denken er hetzelfde over als wij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 31 augustus 2021 om 18:53:

Gerucht:

UPDATE 18:36: HLN laat weten dat niemand minder dan Antwerp zich mengt in de debatten. De Great Old zou in tegenstelling tot Feyenoord wel de vraagprijs (vier miljoen) kunnen en willen betalen om Dessers definitief over te nemen. Het worden nog spannende uren voor Dessers en zijn entourage.



Ik wil wel helpen die deal met Antwerp rond te maken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 augustus 2021 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 31 augustus 2021 om 18:53:

Gerucht:

UPDATE 18:36: HLN laat weten dat niemand minder dan Antwerp zich mengt in de debatten. De Great Old zou in tegenstelling tot Feyenoord wel de vraagprijs (vier miljoen) kunnen en willen betalen om Dessers definitief over te nemen. Het worden nog spannende uren voor Dessers en zijn entourage.



Ik wil wel helpen die deal met Antwerp rond te maken...


"Feyenoord fans doen crowdfunding en halen 2M op om Antwerp te helpen Dessers te betalen."

 

+2/-0

Wil Dessers niet meteen afschrijven heeft sterke periode in Almelo gehad kent de eredivisie vergeleken met Bozenik ga je er wel iets op vooruit denk ik optie tot koop wel toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 19:19:

Wil Dessers niet meteen afschrijven heeft sterke periode in Almelo gehad kent de eredivisie vergeleken met Bozenik ga je er wel iets op vooruit denk ik optie tot koop wel toch?



Het zal toch niet :schrik

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 augustus 2021 om 19:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 19:19:

Wil Dessers niet meteen afschrijven heeft sterke periode in Almelo gehad kent de eredivisie vergeleken met Bozenik ga je er wel iets op vooruit denk ik optie tot koop wel toch?



Het zal toch niet :schrik



Pelle verwachtte ook niemand wat van en met 26 is hij nog relatief jong.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 19:26:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 augustus 2021 om 19:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2021 om 19:19:

Wil Dessers niet meteen afschrijven heeft sterke periode in Almelo gehad kent de eredivisie vergeleken met Bozenik ga je er wel iets op vooruit denk ik optie tot koop wel toch?



Het zal toch niet :schrik



Pelle verwachtte ook niemand wat van en met 26 is hij nog relatief jong.



Dat is zo. Nou ja we gaan het zien. Eerst nog maar afwachten of het daadwerkelijk rond komt,

 

+1/-0

Ik was hem eerlijk gezegd vergeten hoor bij Heracles topscorer in de eredivisie met beperkt budget is dit echt niet zo gek gedacht van Feyenoord heeft ook al Champions League gespeeld.

 

+1/-0

'Feyenoord doet poging Bjørkan vast te leggen'

Met het aanstaande vertrek van Ridgeciano Haps naar Venezia hoopt Feyenoord snel door te kunnen schakelen. De 22-jarige Fredrik André Bjørkan stond al langer op het schaduwlijstje en de Rotterdammers hopen hem nu ook daadwerkelijk vast te kunnen leggen. Dat blijkt echter niet heel makkelijk.

Dat alles vertelde Feyenoord Transfermarkt in de livestream van FC Afkicken. Na het mislopen van Micky van de Ven - die officieel voor VfL Wolfsburg heeft gekozen - zou de club het budget dat is vrijgemaakt met de verkoop van Wouter Burger en spoedig ook Haps volgens hem willen investeren in Bjørkan.

Zijn club, het Noorse Bodø/Glimt, ligt echter dwars. De club ziet geen reden om de linksback te verkopen. De Noorse competitie is al in volle gang en de club is daarnaast ook Europees actief in de Conference League. Bjørkan beschikt overigens over een contract die eind dit kalenderjaar afloopt.

'Bjørkan komt niet naar Feyenoord'

Feyenoord is in de laatste uren van de transfermarkt haastig op zoek naar een verdediger. Fredrik André Bjørkan was een van de namen die er genoemd werd. De verdediger komt echter niet naar Feyenoord. Zijn club wil hem niet laten gaan, dat meldt Feyenoord Transfermarkt in de Liveshow van FC Afkicken.

Feyenoord zag in Bjørkan een versterking voor in de verdediging.

Dit bericht is gewijzigd op 31 augustus 2021, 20:52:55.

 

+1/-0

'Feyenoord gooide hengeltje uit naar verdediger van RKC'

Feyenoord heeft behoefte aan versterkingen in de verdedigingslinie. Daarvoor hebben zij gepoogd om Touba van RKC los te weken. De Rotterdammers wilden de verdediger huren met optie tot koop, dat meldt Sacha Tavolieri op Twitter.

Ook Heerenveen zou een bod hebben gedaan, zij wilden hem huren met optie tot koop. De Waalwijkers hopen op een definitieve transfer.

 

+1/-0

'Feyenoord wil verdediger van Lille huren'

Feyenoord wil de linksback Domogaj Bradaric huren van Lille, dat meldt Mikos Gouka op Twitter.

Lille wijst interesse Feyenoord in linksback af'

Terwijl de transferwindow langzaam zijn einde nadert, blijft Feyenoord op zoek naar versterkingen. Volgens clubwatcher Mikos Gouka is daarbij de naam van linksback Domogaj Bradaric genoemd. De Kroaat staat momenteel onder contract bij de Franse landskampioen Lille.

Feyenoord Transfermarkt kon de interesse bevestigen, maar voegde daaraan toe dat zijn komst er waarschijnlijk niet in zit. Lille wil de 21-jarige verdediger niet laten gaan.

 

+1/-0

Pfoe als er achterin niets bij komt is de spoeling wel heel erg dun daar zeg. Hendriks als enige echte backup voor zowel LCV als linksback...

Het laten gaan van Haps zonder een vervanger te hebben vind ik toch een hele bijzondere move... ben benieuwd naar de uitleg van Arnesen daaromtrent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 31 augustus 2021 om 20:52:

Pfoe als er achterin niets bij komt is de spoeling wel heel erg dun daar zeg. Hendriks als enige echte backup voor zowel LCV als linksback...

Het laten gaan van Haps zonder een vervanger te hebben vind ik toch een hele bijzondere move... ben benieuwd naar de uitleg van Arnesen daaromtrent.


Haps kon je nu nog slijten voor een transfersom en zijn salaris alvast schrappen. Waarschijnlijk was de hoop dat een van de opties (Bjorkan, vd Ven, Viergever) op lb/lcv nog zou lukken en dat is niet gelukt. Nu komt die Bjorkan vermoedelijk in de winterstop, dus moeten we het een half jaar doen met Hendriks op lb en Geertruida als eerste backup voor de cv positie.

 

+1/-0

Is die Kitolano ook helemaal uit beeld?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?

 

+1/-0

Ramon Hendriks blijkbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2021 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?



Hendriks.

Vertrek Haps vind ik ook erg dubbel, maar de komst van Dessers vind ik veel erger...

 

+1/-0

Ik was onder de indruk van Arnesen, maar hij heeft het goed verknald op dday. Burger en Haps laten gaan zonder vervanging is sabotage. We hebben twee wisselmogelijkheden in de verdediging als je Hendriks en Geertruida al zo zou zien. Geertruida is voorlopig niet
(wedstrijd)fit. Diemers is de klassieke paniekmiskoop aan het einde van de tranferperiode.Zit je weer een heel seizoen tegen die godvergeten Linssen als spits aan te kijken. Dit gaat een hel zwaar en heel lang seizoen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 augustus 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2021 om 22:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 31 augustus 2021 om 13:54:

Oei, 500,000 + eventueel bonus voor Hapsie, dat is wel erg weinig.


Ja, echt een beleidsfout. Een goede speler voor een fooi laten vertrekken. Kort geleden had hij nog die geweldige pass op Bannis tegen Atletico Madrid. Haps hoorde in de basis bij Feyenoord, net als Malacia. Zowel Advocaat als Slot hebben hem onder gewaardeerd. Wat als Malacia geblesseerd raakt. Wie moet dan linksback spelen?



Hendriks.

Vertrek Haps vind ik ook erg dubbel, maar de komst van Dessers vind ik veel erger...



Hendriks? En als er dan nog een CV geblesseerd raakt, wat dan?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten