Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 26 juli 2021 om 15:18:

Benny?


Die jonge Portugees die bij de O21 niet aan de bak komt, Silva / Benny

 

+1/-0

KökCÜ in beeld bij Galatasary!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 juli 2021 om 16:58:

KökCÜ in beeld bij Galatasary!



Vast een speler naar je hart Ouwe Pik(cu)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 26 juli 2021 om 14:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 26 juli 2021 om 12:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 juli 2021 om 10:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 26 juli 2021 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 juli 2021 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 juli 2021 om 12:39:

Ik dacht laat ik john Part is een keer voor zijn :B
open/sluit de onderstaande quote:



#TT | Feyenoord aast op spits Sporar
vandaag, 12:19 78 reacties
Feyenoord heeft ruimte in het salarisbudget na het vertrek van Nicolai Jorgensen. De Rotterdammers hebben eerder al aangegeven de transfermarkt op te gaan om de selectie van Arne Slot te versterken. Na aflopen donderdag tegen FC Drita is wel gebleken dat een nieuw spits welkom is in De Kuip.

Volgens Record waagt Feyenoord momenteel een poging bij Andraž Šporar. De Rotterdammers hebben volgens Portugese media zelfs de onderhandelingen al geopend. De 27-jarige Sloveen komt momenteel uit voor Sporting Lissabon en heeft nog een contract tot medio 2025.




Dit lijkt me een slecht idee. Volgens Koolwijk een prima spits, maar er moet toch ook een spits in de categorie tot 23 jaar zijn te scouten die we kunnen halen. Er moet veel meer worden gewerkt aan kapitaal op het veld als we over een paar jaar weer willen aansluiten bij de Nederlandse top.


Zelfs voor jonge spitsen die nog niets hebben laten zien betaal je al snel miljoenen. Geld wat er gewoon niet is.

Ze zullen denk ik wel een spits gaan huren en misschien is het deze gozer.
Koolwijk had er best zicht op, want Bozenik kan er zoals hij al zei er geen reet van ;)


Dat hadden jij en ik ook nog kunnen zien, zo moeilijk is dat niet bij Bozenik. Deze Sporar is zowel in Portugal als Zwitserland mislukt, vergelijkbare competities met Nederland. Dit soort gokjes kosten alleen maar geld en ze zijn vaak niet eens beter dan wat je al hebt. Wij kunnen ons dit soort gokjes niet veroorloven, we hebben al veel te veel van dit soort mislukte gokjes gedaan in het verleden. Scout maar verder wat mij betreft. We moeten stoppen met geld uitgeven aan kansloze huur of koopspelers.


Van mij hoeft die gozer ook niet te komen hoor, ik ken heel die gozer niet.

De scouts zagen het blijkbaar in Bozenik zitten, terwijl elke voetballiefhebber kan zien dat hij er niks van kan. Arnesen heeft hem uiteindelijk voor veel geld gekocht en vergelijkt hem elke keer met die spits van Bayern München..

Er is gewoon geen geld beschikbaar voor een spits, dus ze gaan er eentje huren. Ik hoop dat ze eens kijken bij de tweede teams van grote clubs, psv heeft Malen ook voor een prikkie op kunnen halen. Zelfs Willem II heeft een Isak kunnen huren en dat is nu een topper. Daar heb je niet eens scouts voor nodig, maar wel een goed netwerk.


Teixeira, Pratto, Benny :schrik


Linssen, Bozenik, Diemers...

Trouwens die Benny werd bij Dordt als centrale verdediger gebruikt ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 juli 2021 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 juli 2021 om 12:39:

Ik dacht laat ik john Part is een keer voor zijn :B
open/sluit de onderstaande quote:



#TT | Feyenoord aast op spits Sporar
vandaag, 12:19 78 reacties
Feyenoord heeft ruimte in het salarisbudget na het vertrek van Nicolai Jorgensen. De Rotterdammers hebben eerder al aangegeven de transfermarkt op te gaan om de selectie van Arne Slot te versterken. Na aflopen donderdag tegen FC Drita is wel gebleken dat een nieuw spits welkom is in De Kuip.

Volgens Record waagt Feyenoord momenteel een poging bij Andraž Šporar. De Rotterdammers hebben volgens Portugese media zelfs de onderhandelingen al geopend. De 27-jarige Sloveen komt momenteel uit voor Sporting Lissabon en heeft nog een contract tot medio 2025.




Dit lijkt me een slecht idee. Volgens Koolwijk een prima spits, maar er moet toch ook een spits in de categorie tot 23 jaar zijn te scouten die we kunnen halen. Er moet veel meer worden gewerkt aan kapitaal op het veld als we over een paar jaar weer willen aansluiten bij de Nederlandse top.



Die zijn allemaal al in kaart gebracht door de grote jongens en dus onbetaalbaar, wij mogen de kruimels hebben.

 

+1/-0

Onze (oud() lid Pipapaauwe zie ik nu posten op voetbalprimeur....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 juli 2021 om 17:17:

Onze (oud() lid Pipapaauwe zie ik nu posten op voetbalprimeur....



Die heb ik ook nog gekend op dit forum.

 

+2/-0

#TT | Feyenoord biedt vier miljoen op spits Šporar

Feyenoord lijkt toch serieus werk te maken van de komst van Andraž Šporar. De Rotterdammers hebben een bod gedaan van vier miljoen euro op de 27-jarige spits van Sporting Lissabon.

Dit meldt Record in de ochtendeditie. De krant laat verder weten dat Šporar toestemming heeft gekregen van de clubleiding om te vertrekken. De afgelopen maanden kwam hij uit voor SC Braga op huurbasis en hoeft het komend seizoen niet te rekenen op speelminuten.

De dertigvoudig international van Slovenië, met een verleden bij onder meer Arminia Bielefeld en FC Basel, werd in januari 2020 door de Portugese topclub voor zes miljoen euro overgenomen van Slovan Bratislava. In zijn periode bij Sporting wist Šporar elf doelpunten te maken in 38 wedstrijden.

 

+1/-0

Sporar is in zijn carrière dus een makkelijk scorende spits gebleken. De Sloveen moet wel zijn draai vinden. Zo lukte het hem bij FC Basel niet. In de spits komt het Feyenoord-target het beste tot zijn recht. In het verleden speelde hij wel eens op de vleugels, maar zijn cijfers in de punt van de aanval zijn simpelweg het best. in 220 duels maakte hij er 118, wat uitstekende cijfers zijn voor een spits. Sporar is een sterke spits met een uitstekend schot. Zijn instinct in het strafschopgebied kan Feyenoord goed gebruiken.

 

+1/-0

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.

 

+1/-0

Met alle respect als je het in portugal niet kan redden ga je het hier ook moeilijk krijgen. Daar speel je behalve tegen Benfica , Porto en Braga de overige wedstrijden tegen 15 teams die even goed zijn als RKC. In Zwitserland mislukken is ook geen goed teken. Ik snap de logica van arnesen niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2021 om 11:32:

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.




Dat is de eredivisie ook!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 12:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2021 om 11:32:

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.




Dat is de eredivisie ook!



Toch vind ik de meningen steekhoudend. In de sloveense competitie was hij op dreef, maar in een competitie waar meer defensiever wordt gespeeld, dan is hij vaak niet thuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 27 juli 2021 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 12:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2021 om 11:32:

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.




Dat is de eredivisie ook!



Toch vind ik de meningen steekhoudend. In de sloveense competitie was hij op dreef, maar in een competitie waar meer defensiever wordt gespeeld, dan is hij vaak niet thuis.




Wij verdedigen totaal NIET zoals in Portugal. Daar moet je dus echt van goede huize komen om te scoren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 27 juli 2021 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 12:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2021 om 11:32:

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.




Dat is de eredivisie ook!



Toch vind ik de meningen steekhoudend. In de sloveense competitie was hij op dreef, maar in een competitie waar meer defensiever wordt gespeeld, dan is hij vaak niet thuis.




Wij verdedigen totaal NIET zoals in Portugal. Daar moet je dus echt van goede huize komen om te scoren



En hoe zit het dan met de Zwitserse competitie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 27 juli 2021 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 27 juli 2021 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 juli 2021 om 12:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2021 om 11:32:

Die goals kwamen in minder zware competities tot stand. In Zwistersland en Portugal is Sporar mislukt, dan vind ik vier miljoen veel te veel voor dit gokje. Bovendien, als je kijkt naar de manier waarop die goals tot stand zijn gekomen bij Sporar, zoveel ruimte en gelegenheid hebben Bozenik en Bannis nog niet gehad bij ons. Het waren bepaald geen moeilijke goals, de aanvoer was goed geregeld. Laat dat nou net bij ons het echte probleem zijn.




Dat is de eredivisie ook!



Toch vind ik de meningen steekhoudend. In de sloveense competitie was hij op dreef, maar in een competitie waar meer defensiever wordt gespeeld, dan is hij vaak niet thuis.




Wij verdedigen totaal NIET zoals in Portugal. Daar moet je dus echt van goede huize komen om te scoren



En hoe zit het dan met de Zwitserse competitie?




FC Basel, Young Boys, Luzern zijn ook veelal verdedigend ingestelde teams. Hij liep in Slovenië 1 op 1 dus ik denk dat hij ook hier 15 - 20 keer kan scoren. Ook de leeftijd (27) is top

 

+1/-0

Waar het om gaat is, past deze spits in het soort voetbal wat Slot voor ogen staat?

Tot dit seizoen waren de aankopen van Arnesen toch wel dramatisch te noemen. Ik ga er nu van uit dat men gericht kijkt wat er nodig is voor het voetbal wat we willen gaan spelen de komende jaren.
En ja, met een beperkt budget haal je echt geen succesvolle spits uit Portugal op, maar moet je het hebben van dit soort spelers, die het al wel bewezen hebben te kunnen, maar momenteel dus ergens buiten de boot vallen.

Het is gewoon afwachten, het voordeel van de twijfel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cruzcontrol schreef op 27 juli 2021 om 13:09:

Het is gewoon afwachten, ....




Dat zou ik dus doen; afwachten. Als er echt investeerders 10M willen steken in de spelersgroep kun je voor de spitspositie je budget verdubbelen. En kun je de rest gebruiken voor versterking op een andere positie.

Voor

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 juli 2021 om 16:58:

KökCÜ in beeld bij Galatasary!


Die geven zelden meer dan 5M uit... En recentelijk al helemaal niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 27 juli 2021 om 14:54:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 juli 2021 om 16:58:

KökCÜ in beeld bij Galatasary!


Die geven zelden meer dan 5M uit... En recentelijk al helemaal niet.


Kokcu gaat ook helemaal nergens heen, die blijft gewoon bij Feyenoord. Ik weet niet waar hij dat wilde gerucht vandaan heeft gehaald.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten