Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Kwakkelt met blessures zou grote aderlating zijn als we hem langere tijd moeten missen, Feyenoord verkent de markt doen ze ook niet voor niks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FEYENOORD 1 26 DECEMBER 2022 11:30
Medische update Gernot Trauner

Gernot Trauner is de komende maanden niet inzetbaar voor Feyenoord. De centrale verdediger moet geopereerd worden vanwege een knieblessure.
Trauner viel afgelopen donderdag tijdens de training uit met knieklachten. Uit onderzoek blijkt dat een ingreep noodzakelijk is om de kwetsuur te verhelpen.

De Oostenrijker, die in alle twintig officiële wedstrijden van Feyenoord voor de winterstop basisspeler was, mist daardoor naar verwachting een aanzienlijk deel van de tweede seizoenshelft.



Wat een kut nieuws op deze ochtend. Gelijk geen zin meer in het kerstdiners vanavond. ****** dat hebben wij weer.

 

+1/-0

Net zo'n aderlating als het vertrek van Aursnes. Dit soort spelers vervang je niet zomaar.

 

+1/-0

Mijn voorgevoel was al slecht maar enkele maanden is echt een klap hoor, voor hemzelf en voor de club, Feyenoord moet nu heel creatief zijn in het vinden van een oplossing Geertruida en Rasmussen kunnen er spelen in nood maar er moet een RCV bij.

 

+1/-0

Geen drama van maken, we hebben geld om een waardige vervanger te halen en met Hancko staat er altijd nog een hele goeie naast. Verdediger halverwege het seizoen inpassen in het systeem is ook makkelijker dan een middenvelder of een aanvaller. Trauner komt weer terug en uiteindelijk worden we er alleen maar sterker op omdat we met een nieuwe versterking dan 3 goede spelers centraal achterin hebben ipv alleen trauner en hancko.

 

+1/-0

Vraag me af of we geld hebben om een kwalitatieve versterking te halen als vervanger van Trauner. Vrees dat we uitkomen bij types als van Hecke, Kasanwirjo of Riedewald.

 

+1/-0

Feyenoord heeft contact gehad met De Vrij nu natuurlijk onhaalbaar maar je moet warme banden onderhouden met hem en bijvoorbeeld Wijnaldum die gaan straks gewoon afsluiten bij de club en daarna mischien ergens in de organisatie verder zou mooi zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 december 2022 om 17:43:

Feyenoord heeft contact gehad met De Vrij nu natuurlijk onhaalbaar maar je moet warme banden onderhouden met hem en bijvoorbeeld Wijnaldum die gaan straks gewoon afsluiten bij de club en daarna mischien ergens in de organisatie verder zou mooi zijn.


Het is altijd goed om de banden warm te houden, maar het lijkt me overbodig om spelers op hun retour terug te halen. Haal liever jong spul waar nog groei inzit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 december 2022 om 00:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 december 2022 om 17:43:

Feyenoord heeft contact gehad met De Vrij nu natuurlijk onhaalbaar maar je moet warme banden onderhouden met hem en bijvoorbeeld Wijnaldum die gaan straks gewoon afsluiten bij de club en daarna mischien ergens in de organisatie verder zou mooi zijn.


Het is altijd goed om de banden warm te houden, maar het lijkt me overbodig om spelers op hun retour terug te halen. Haal liever jong spul waar nog groei inzit.



Verschilt per speler sommigen zijn sneller versleten als anderen tezijnertijd zullen we weten of ze nog meekunnen zoals een Maldini, Ibrahimovic of Totti tot hun veertigste lol.

Met Hancko-Geertruida heb je ook wel een topduo denk ik.
Geertruida zijn kans op RCV zijn favoriete positie in de jeugd kan zomaar een succes worden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 december 2022, 01:12:18.

 

+1/-0

De band met de Vrij moet je warmhouder, al is het alleen maar om te zorgen dat hij na zijn actieve loopbaan aan de club verbonden blijft. Zoals ik eerder heb aangegeven in een ander topic, de Vrij is niet alleen een uitzonderlijke voetballer maar ook een vrijwel uniek persoon. Bovenmatig intelligent en nieuwsgierig, hij is zich naar zijn carrière als topsporter constant blijven ontwikkelen.

Als zijn ambitie daar ligt, zie ik in hem een ideaal toekomstig directielid van Feyenoord; bekend met/in de voetballerijen en de hersens van een hoger opgeleide. Daar heb je er niet veel van.

Voor nu zie ik niet gebeuren dat hij de komende zes maanden naar Feyenoord terugkeert, om de absentie van Trauner op te vullen. Ik vraag me steeds meer af of het noodzakelijk is dat er een centrale verdediger wordt gehaald. Ja, het gemis van Trauner gaat zich laten voelen. Maar kun je iemand halen die er direct staat? Ik denk het niet. Dan kun je wellicht beter een speler halen die naar het niveau toegroeit of de jeugd kansen bieden dat te doen.

Met Geertruida in het centrum en Pedersen aan de rechterflank heb je de invulling voor handen. Dan wordt alleen de spoeling daarachter erg dun, daar moet je wellicht iemand voor halen. Of jeugd doorschuiven.

Zoals ook de Vrij ooit na de winterstop de kans kreeg, het ging tussen hem en ene Bandjar. Andere tijd en ander niveau, ik weet het. Maar ik kan me voorstellen dat het ook gemakkelijker debuteren en doorbreken is in een goed draaiend team zoals Feyenoord nu.

 

+1/-0

https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=43898&abbr=feyenoordpingslink
'Gernot Trauner mogelijk veel eerder terug dan verwacht werd'

Fantastische speler maar eerlijk gezegd ben ik (zoals ik ook al eerder zei) nogal onder de indruk van Geertruida centraal in de verdediging.
Heeft ook nog eens snelheid.
Vind echt jammer als Geertruida weer naar zijn rechtsback positie moet, vind hem daar een stuk minder maarja Trauner laat je ook niet gelijk vallen natuurlijk.

Moeilijk moeilijk...

 

+1/-0

Ik hoop dat er géén onnodige risico's worden genomen, bij Trauners terugkeer. Zou geweldig zijn als hij tegen de slotfase van het seizoen nog van waarde kan zijn voor het team, maar dat moet niet ten koste gaan van zijn gezondheid. Dat hij straks door zijn knie zakt en we hem een heel seizoen kwijt zijn.

Ik kan me de beelden van van Nistelrooij die opnieuw geblesseerd raakte aan zijn knie nog helder voor de geest halen, zijn schreeuw vooral. Was een andere situatie en een andere blessure, maar wel een goede waarschuwing.

Als Geertruida weer terugkeert op de back-positie, is dat wellicht vervelend voor hem. Maar zelf ziet hij op die positie het meeste toekomst, en het zou cardiologisch gezien wel goed zijn als hij Pedersen weer uit de basis verdrijft. Pedersen is offensief een goede speler, maar defensief laat hij wel steken vallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 januari 2023 om 13:59:

Ik hoop dat er géén onnodige risico's worden genomen, bij Trauners terugkeer. Zou geweldig zijn als hij tegen de slotfase van het seizoen nog van waarde kan zijn voor het team, maar dat moet niet ten koste gaan van zijn gezondheid. Dat hij straks door zijn knie zakt en we hem een heel seizoen kwijt zijn.

Ik kan me de beelden van van Nistelrooij die opnieuw geblesseerd raakte aan zijn knie nog helder voor de geest halen, zijn schreeuw vooral. Was een andere situatie en een andere blessure, maar wel een goede waarschuwing.

Als Geertruida weer terugkeert op de back-positie, is dat wellicht vervelend voor hem. Maar zelf ziet hij op die positie het meeste toekomst, en het zou cardiologisch gezien wel goed zijn als hij Pedersen weer uit de basis verdrijft. Pedersen is offensief een goede speler, maar defensief laat hij wel steken vallen.



Ben het hier niet mee eens, op de back positie is het niet zo speciaal.
denk dat hij ook centraal meeste kans heeft op een goede club na Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 januari 2023 om 16:38:

(...)Ben het hier niet mee eens, op de back positie is het niet zo speciaal.
denk dat hij ook centraal meeste kans heeft op een goede club na Feyenoord.



Dat kan, ik vind persoonlijk Geertruida op beide posities prima spelen. Hij heeft echter zelf laten optekenen in interviews dat hij voor wat betreft zijn carriere zichzelf als rechtsback de meeste kans toedicht om de top te halen. En via heeft hij ook zo aangegeven bij de staf, ik heb Slot daar ook weleens naar horen verwijzen. Dat Geertruida zélf liever back speelt. Maar dat als hij in het centrum nodig is; Slot hem daar neerzet.

En Geertruida lijkt me niet de speler die daar moeilijk over doet. In het veld laat hij in ieder geval zien dat hij daar prima kan spelen.

 

+1/-0

Yes paar weekjes nog maar.

Trauner traint weer buiten en sluit snel aan bij de groep

Gernot Trauner zijn herstel verloopt nog altijd voorspoedig. De Oostenrijker maakt stappen en de verwachting is dat hij binnenkort weer kan aansluiten bij de groepstraining, zo vertelt trainer Arne Slot op de persconferentie na afloop van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen.

Slot benadrukt echter wel dat het nog even gaat duren voordat Trauner weer kan aansluiten bij de wedstrijdselectie. De verwachting is dat hij begin maart weer minuten kan maken in het eerste van Feyenoord.

 

+1/-0

Er ist wieder da! :cool

Geeft iedereen weer extra boost!

 

+1/-0

Tot medio 2026 bijgetekent, netzo lang contract dus als Hancko kijk dit is vooruit denken. Met die twee kan je verder bouwen!

 

+2/-0

Eindelijk die ESPN DOC gekeken, mooie gast en familie. Hopelijk gaat hij zijn eerste prijs/prijzen winnen nu.

 

+2/-0

Heb hem ook gezien. Geweldige kerel. Echt een kanjer.

 

+1/-0

Gernot Trauner is mogelijk afwezig bij de interlandwedstrijd van Oostenrijk tegen Estland vanwege een blessure. De verdediger van Feyenoord is net als Marcel Sabitzer niet ongeschonden uit de strijd gekomen tijdens de startfase van de EK-kwalificatie.

''Het gaat uiteindelijk bij Marcel en Gernot om de pijngrens'', vertelde bondscoach Ralf Rangnick in aanloop naar de wedstrijd. ''We zullen zien of het bij een of bij beiden gaat. Ook deze beslissingen zullen we snel nemen.'' De interland tussen Oostenrijk en Estland staat maandagavond om 20:45 uur in de agenda.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner