Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 augustus 2025 om 11:48:

Jammer dat hij destijds niet een transfer kon maken naar de VS. Ik denk niet dat hij nog aan de bak zal komen bij een club die Europees voetbal zal spelen, daarvoor ligt de intensiteit te hoog voor Stengs. Op een iets lager niveau op een lager tempo kan hij lekker aan de bal komen en misschien meer tot z'n recht komen. De zandbak kan ook een optie zijn.

We weten niet hoe het nu is met zijn fysieke gesteldheid, maar een Fitte Stengs is natuurlijk veels tegoed voor de MLS. De Kromme vindt het ook raar dat hij geen kans krijgt hij is toch fit of niet? :huh

+1/-0

Ik acht het aannemelijker dat er weinig interesse zal komen, met de voorkennis dat deze speler fysiek is afgekeurd door een MLS middenmoter. Daarbij genomen dat Stengs een grootverdiener is en in een competitie als de Eredivisie ook niet bepaald een fitte indruk heeft gemaakt. De zandbak, in combinatie met een transfervrij vertrek, lijkt mij de ideale manier om van hem af te komen. Veel zal je niet gaan vangen.

+1/-0

Het is zonde dat hij nu niet weer de kans krijgt ,omdat het in potentie één van de betere voetballers van deze club is. zijn passing is perfect maar zijn knie zal de spelbreker zijn

+1/-0

Heeft wel management van Slot krijg je er 6 voor iedereen blij Celtic is niet zomaar een club.

Feyenoord heeft een prijskaartje van rond de 6 miljoen euro om de nek van Calvin Stengs gehangen. Dat claimt The Scottish Sun vrijdag.

De 26-jarige Stengs ligt in De Kuip nog tot medio 2027 vast. Zijn rol bij Feyenoord onder Robin van Persie lijkt volledig uitgespeeld.

Dit seizoen kwam Stengs nog geen minuut in actie.

Een dag later sijpelt vanuit Schotland de vraagprijs door. Dat is niet vreemd, daar Celtic zou hebben geïnformeerd bij het management van Stengs.

Celtic zou zich inmiddels bij Team Raiola hebben gemeld om een mogelijke overstap te bespreken, maar Feyenoord heeft nog niets vernomen van de Schotse topclub.

“Feyenoord start de onderhandelingen bij een bedrag van 5 miljoen Britse pond”, weet The Scottish Sun. Volgens journalist Ryan Rowe willen de Rotterdammers het aankoopbedrag terugverdienen.

Feyenoord nam Stengs in de zomer van 2023 voor 6 miljoen euro over van OGC Nice. In 59 officiële wedstrijden kwam hij tot 9 doelpunten en 21 assists.

+1/-0

Willykment schreef op 21 augustus 2025 om 14:21:

Ik acht het aannemelijker dat er weinig interesse zal komen, met de voorkennis dat deze speler fysiek is afgekeurd door een MLS middenmoter.

Hij gaf er zelf een andere draai aan dat hijzelf ook van de transfer afzag. Maar RVP weet hoe het zit blijf het netals de Kromme vreemd vinden als hij fit is nog geen minuut gespeeld heeft. Maarja we zullen zien of hij nu gewoon door de keuring heenkomt als Celtic komt.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2025 om 14:33:

Willykment schreef op 21 augustus 2025 om 14:21:

Ik acht het aannemelijker dat er weinig interesse zal komen, met de voorkennis dat deze speler fysiek is afgekeurd door een MLS middenmoter.

Hij gaf er zelf een andere draai aan dat hijzelf ook van de transfer afzag. Maar RVP weet hoe het zit blijf het netals de Kromme vreemd vinden als hij fit is nog geen minuut gespeeld heeft. Maarja we zullen zien of hij nu gewoon door de keuring heenkomt als Celtic komt.

De reden lijkt me logisch, hij is niet goed genoeg en niet fit genoeg. Met Valente en Steijn heb je betere opties op 10. Met Hadj Moussa en al die andere pure buitenspelers heb je betere opties op de vleugels. Stengs is op zijn posities 3e of 4e keuze. In stilstand/laag tempo heb je een goede speler aan Stengs, maar we spelen een paar tempo's hoger dan hij aankan. Dat ene seizoen onder Slot was alles op Stengs ingericht, hij hoefde veel minder te lopen dan Szymanski het jaar ervoor.

Bij elke andere trainer komt hij daar niet mee weg, dus hij zal echt moeten werken aan zijn fysiek en tempo. En het feit dat hij fysiek werd afgekeurd door die MLS club geeft mij weinig vertrouwen dat zoiets kan lukken. Slot had daar ook regelmatig opmerkingen over, insinuerend dat zijn knie nooit op het vereiste niveau zal komen.

+1/-0

Ja ik zei al hij komt niet meer in de plannen voor RVP is daar duidelijk in dat valt te prijzen, maar ik had hem zelf nog wel een kans gegeven desnoods vanaf de bank.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs