Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Op 1 of ander manier is deze topic alleen vindbaar via search??

Maar ik vraag me toch wel af als we niet dringend naar een spits op zoek moeten gaan.
Heeft paar zeldzame goede wedstrijden en dan weer een zooi niet.
Krijgt toch een zooi 100% kansen die hij mist en dat voor een speler dat bekend staat veel te scoren..

+1/-0

Hou mijn twijfels over Ueda kreeg gister oa door Sauer aardige kansen maar mist toch iets. Geen echte killer.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2025 om 11:50:

Hou mijn twijfels over Ueda kreeg gister oa door Sauer aardige kansen maar mist toch iets. Geen echte killer.

Mwa, Sauer speelde echt niet goed. Kwam geen gevaar vanuit zijn kant. Snap ook wel dat hij werd gewisseld.

Maar inderdaad, Ueda kan er niet zoveel van. Weinig vertrouwen ook in de nieuwe als zo weinig minuten de kans krijgt terwijl Ueda geen pepernoot raakt.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 07 augustus 2025 om 12:01:

Mwa, Sauer speelde echt niet goed. Kwam geen gevaar vanuit zijn kant. Snap ook wel dat hij werd gewisseld.

Maar inderdaad, Ueda kan er niet zoveel van. Weinig vertrouwen ook in de nieuwe als zo weinig minuten de kans krijgt terwijl Ueda geen pepernoot raakt.

Ben al heel lang fan van Sauer em gisteren was iedereen behoorlijk lovend over hem maar vond het nog wel tegenvallen.
Had eerste helft wat goede acties maar zijn voorzetting was erg verschrikkelijk slecht.

+1/-0

Ben ook bang dat hij niet kan brengen wat we gewend waren van Santiago en die heeft ook veel mindere wedstrijden gepeeld maar ook maakte hij vaak het verschil. Die nieuwe Deen moeten we even de tijd geven en Carranza zal niet tevreden zijn als derde spits.

+1/-0

wehave schreef op 07 augustus 2025 om 12:21:

Dn_Kraaij schreef op 07 augustus 2025 om 12:01:

Ben al heel lang fan van Sauer em gisteren was iedereen behoorlijk lovend over hem maar vond het nog wel tegenvallen.
Had eerste helft wat goede acties maar zijn voorzetting was erg verschrikkelijk slecht.

Het lijkt wel op gewenning. In het begin povertjes maar gaandeweg meer durf en effctief spel leveren.

+1/-0

Ik vind hem nog steeds tekort komen. Leuk die goals tegen een Wolfsburg dat een paar weken minder fit is dan wij, maar bij meer weerstand zie ik hem niet het verschil maken zoals Gimenez dat wel kon. Een nieuwe (jongere) spits lijkt me nog steeds zeer wenselijk.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda