Vak: -
Forumreacties: 3.707
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-NAC Breda
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Fenerbahçe: -
Op 1 of ander manier is deze topic alleen vindbaar via search??
Maar ik vraag me toch wel af als we niet dringend naar een spits op zoek moeten gaan.
Heeft paar zeldzame goede wedstrijden en dan weer een zooi niet.
Krijgt toch een zooi 100% kansen die hij mist en dat voor een speler dat bekend staat veel te scoren..
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.711
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.075
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2025 om 11:50:
Hou mijn twijfels over Ueda kreeg gister oa door Sauer aardige kansen maar mist toch iets. Geen echte killer.
Forumreacties: 3.707
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 augustus 2025 om 12:01:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2025 om 11:50:
Hou mijn twijfels over Ueda kreeg gister oa door Sauer aardige kansen maar mist toch iets. Geen echte killer.
Mwa, Sauer speelde echt niet goed. Kwam geen gevaar vanuit zijn kant. Snap ook wel dat hij werd gewisseld.
Maar inderdaad, Ueda kan er niet zoveel van. Weinig vertrouwen ook in de nieuwe als zo weinig minuten de kans krijgt terwijl Ueda geen pepernoot raakt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.711
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.108
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 07 augustus 2025 om 12:21:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 augustus 2025 om 12:01:
Mwa, Sauer speelde echt niet goed. Kwam geen gevaar vanuit zijn kant. Snap ook wel dat hij werd gewisseld.
Maar inderdaad, Ueda kan er niet zoveel van. Weinig vertrouwen ook in de nieuwe als zo weinig minuten de kans krijgt terwijl Ueda geen pepernoot raakt.
Ben al heel lang fan van Sauer em gisteren was iedereen behoorlijk lovend over hem maar vond het nog wel tegenvallen.
Had eerste helft wat goede acties maar zijn voorzetting was erg verschrikkelijk slecht.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.799
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda