Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.068
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Groningen: -
In het interview dat ik las gaf Morata hoog op over zijn teamgenoot Lamal in het Spaanse elftal. Hij vertelde dat hij met zijn 17e jr sterke gefocussed is op de wedstrijden, maar ook tijdens de trainingen. Ik denk dat iedere jonge speler dit ook zouden moetn meemaken om er dan sterk uit te springen, of doe zoals Antoni een mental coach in de arm nemen. De jonge leeftijden hebben nog geen ervaringen, zoals wij oudjes dat wel hebben ervaren.
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.697
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 917
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 09 december 2024 om 13:56:
Ik weet het niet zo met Beelen. Is hij wel zo goed als wordt geschreven? Hij maakt veel grote fouten en in balbezit is het allemaal erg pover als je het vergelijkt met een Trauner (qua passing) of een Hancko.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.068
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 09 december 2024 om 15:31:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 09 december 2024 om 13:56:
Ik weet het niet zo met Beelen. Is hij wel zo goed als wordt geschreven? Hij maakt veel grote fouten en in balbezit is het allemaal erg pover als je het vergelijkt met een Trauner (qua passing) of een Hancko.
Zelfde verhaal als bij Timber. Hij krijgt op dit moment opdrachten en positionering waar hij niet lekker in uit komt. Zolang Priske deze keuzes maakt, zullen spelers als Timber en Beelen niet veel beter worden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.173
Reg.: 9 april 2019
Ik denk dat Beelen nog steeds een prima centrale verdediger is, en dat hij op zijn 23ste nog wel een paar jaar heeft om nog beter te worden. Hij speelt nu 1.5 seizoen bij Feyenoord, en hij komt uit de Eerste Divisie.
Hij zit er dit seizoen al een paar keer flink naast, vorig seizoen heb ik hem die fouten niet zien maken. Voor zover ik me kan herinneren.
Ik geloof niet dat dit zijn niveau/norm is, en dat wat we afgelopen seizoen hebben gezien een eenmalige supervorm was. Eerder denk ik dat hij nu een terugval kent, zoals je wel vaker ziet bij jonge spelers na hun doorbraak. Vorig seizoen was hij de verrassing, nu wordt er daadwerkelijk iets 'verwacht'. Dat vergt enige aanpassing.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 09 december 2024 om 15:31:
Zelfde verhaal als bij Timber. Hij krijgt op dit moment opdrachten en positionering waar hij niet lekker in uit komt. Zolang Priske deze keuzes maakt, zullen spelers als Timber en Beelen niet veel beter worden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 december 2024, 16:46:16.
Forumreacties: 3.568
Reg.: 26 mei 2004
Ik ben een fan van de Beelen van vorig jaar, nu heeft hij een behoorlijke vorm dip.
Komt er denk ik wel uit maar moeten we de Italiaan dan niet gewoon meer kansen geven?
Vind die altijd behoorlijk goed spelen in het weinige tijd die hij krijgt.
Als je beter in vorm bent hoor je in mijn ogen gewoon meer de kans te krijgen.
Vind dat ook met zechiël, hij was echt goed in vorm maar door hele andere redenen gaan we Stengs en Zer weer vol de kans geven.
Je ziet het team echt slechter worden terwijl met zechiël je dat verschil niet ziet.
Willykment
Fan van Feyenoord
Ik ben nu eens extra op hem aan het letten omdat het me al wekenlang opvalt, maar ook tegen Heracles levert hij weer bijna elke bal in en verliest hij ook nog eens behoorlijk wat duels. Wat mij betreft gaan anderen een keer de kans krijgen, zoals die Mitchell bijvoorbeeld. Veel slechter aan de bal kan het toch niet en die Mitchell heeft al aangetoond spelers als Vicinius aan te kunnen.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 18 december 2024 om 13:29:
Beelen mag van mij ook wel gewisseld worden. Komt onder Priske totaal niet tot zijn recht.
Daarnaast zou ik hem adviseren zijn hoofd te millimeteren, hij begint steeds meer op advocaat Knoops te lijken met zijn kapsel.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 december 2024 om 13:35:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 18 december 2024 om 13:29:
Beelen mag van mij ook wel gewisseld worden. Komt onder Priske totaal niet tot zijn recht.
Daarnaast zou ik hem adviseren zijn hoofd te millimeteren, hij begint steeds meer op advocaat Knoops te lijken met zijn kapsel.
Kan je dit nou echt aan een trainer toerekenen? Waarom zie ik Trauner, Hancko en Read die fouten niet maken?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 december 2024 om 13:35:
(...)Kan je dit nou echt aan een trainer toerekenen? Waarom zie ik Trauner, Hancko en Read die fouten niet maken?
Willykment
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.637
Reg.: 28 juli 2015
Willykment
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.637
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 19 december 2024 om 11:35:
Ik kan je heel ver volgen in je betoog, inderdaad kun je stellen dat je met een speler als Rasza kon wegkomen tijdens een toernooi (wat dat ook is) maar niet een hele competitie. En dat dergelijke spelers een reden zijn dat je toendertijd voor langere periode geen kampioen werd.
Overigens, Feyenoord werd met Tininho wél kampioen. Back-up van Rasza tijdens het EUFA-Cup jaar was Leo II. Dat was ook niet best...
Natuurlijk moet Feyenoord zich blijven orienteren op de markt, zeker voor de centrale posities achterin. Wanneer je een betere speler dan Beelen kan halen, moet je dat doen. Maar ik zou er wel voor waken om nu al afscheid van hem te nemen. Voor Trauner gaan de jaren inmiddels ook wel tellen, dus je hebt daar gewoon een sterke back-up voor nodig.
Dat is Beelen op dit moment niet, ik denk dat hij dit nog altijd wel kan worden. Maar als je nu een betere optie kan halen, moet je dat doen. Daarbij moeten we in mijn ogen wel in ogenschouw nemen dat het gras bij de buren echt niet groener is. Ik zie namen van spelers voorbij komen soms, die ik echt niet hoger inschaal dan Beelen...
Hebben we niks in de jeugd rondlopen? Er was een tijd dat het leek alsof Feyenoord alleen maar centrale verdedigers kon opleiden...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 19 december 2024 om 12:43:
(...)Goede centrale verdedigers worden vaak uit het buitenland gehaald. Dat was in de jaren 70 al zo. Vasovic, Blankenburg en Ramljak.
Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen