Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Weer een prima pot netals Hancko zou dit centrum laten staan zoveel wedstrijden de 0 is geen toeval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 maart 2024 om 22:06:

Weer een prima pot netals Hancko zou dit centrum laten staan zoveel wedstrijden de 0 is geen toeval.



Goed dat je volgend seizoen kunt rouleren.

Zie in Beelen ook wel toekomstig aanvoerder.

Prima speler, goede pass en toont lef.

 

+1/-0

Ik vind dat er toch wel vaak een slechte wedstrijd tussen zit bij Thomas Beelen. Hij is natuurlijk jong, maar ook weer niet super jong.

Gister tegen Volendam zag hij er ook een paar keer heel slecht uit. Dit komt imo net iets te vaak voor om te zeggen dat ik hier toekomstig aanvoerder of sterkhouder in hem zie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 05 april 2024 om 09:48:

Ik vind dat er toch wel vaak een slechte wedstrijd tussen zit bij Thomas Beelen. Hij is natuurlijk jong, maar ook weer niet super jong.

Gister tegen Volendam zag hij er ook een paar keer heel slecht uit. Dit komt imo net iets te vaak voor om te zeggen dat ik hier toekomstig aanvoerder of sterkhouder in hem zie.




Heb ik iets gemist?
Dit is toch pas zijn eerste slechte wedstrijd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 april 2024 om 10:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 05 april 2024 om 09:48:

Ik vind dat er toch wel vaak een slechte wedstrijd tussen zit bij Thomas Beelen. Hij is natuurlijk jong, maar ook weer niet super jong.

Gister tegen Volendam zag hij er ook een paar keer heel slecht uit. Dit komt imo net iets te vaak voor om te zeggen dat ik hier toekomstig aanvoerder of sterkhouder in hem zie.




Heb ik iets gemist?
Dit is toch pas zijn eerste slechte wedstrijd?



Vind ik ook hoor. Geen idee waar die Kraai naar heeft gekeken de afgelopen tijd.

 

+1/-0

Voor een speler van 22 met zo weinig ervaring in de Eredivisie en op deze positie, vind ik hem gruwelijk constant. Het niveau dat hij afgelopen maanden heeft laten zien, is waanzinnig.

Hij zat er gisteren een paar keer naast, slechte beurt. Maar dat kan gebeuren, daar leert hij van. Als er één speler is waarvan dit te rechtvaardigen is gezien de fase van zijn ontwikkeling/loopbaan; is het Beelen.

Het was ook geen fijne wedstrijd om te spelen gisteren. Veel (fysieke) duels met directe tegenstanders die het niet van voetballend vermogen moet hebben, kl*teveld, slechte scheidsrechter, hoop frustratie bij je medespelers.

Ga er maar aan staan.

 

+1/-0

Als er één speler is waarvan dit te rechtvaardigen is gezien de fase van zijn ontwikkeling/loopbaan; is het Beelen.

Ik krijg het gevoel dat Thomas Beelen gezien en beoordeeld wordt als iemand van 18-21 jaar. Maar hij is, net als Timber, ook al 22 jaar oud. Als ik daar naar kijk, vind ik Timber al vele malen verder in zijn ontwikkeling. Hartman is ook 22 en is in mijn ogen ook vele malen verder. Geertruida is slechts 1 jaartje ouder, daarvoor geldt hetzelfde.

Ook heeft Beelen nooit in de jeugd van het Nederlands Elftal gespeeld, terwijl een Geertruida, Timber en in mindere mate Hartman dat wel al deden.

Nogmaals, hij speelt niet onaardig, maar ik zie nog niet de speler die hij kan zijn, kijkende naar zijn leeftijdsgenoten. Wellicht een laatbloeier, maar niet het talent wat de meeste beschrijven.

 

+1/-0

Op 3 april 2022 maakt Beelen zijn debuut voor PEC – toen nog spelend in de Eredivisie - in de uitwedstrijd tegen RKC. PEC degradeert en een leegloop van spelers dreigt, maar Beelen tekent zijn eerste profcontract.

Hij is nu dus twee jaar prof dan mag je zijn ontwikkeling stormachtig noemen hield zich zelfs staande in de Champions League.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Huh?

Ik beoordeel Beelen helemaal niet als een speler van 18-21 jaar, hij is 22.

Jij noemt dat zélf 'jong, maar niet superjong'. En je doet het voorkomen alsof hij er op deze leeftijd moet stáán en constant topniveau moet halen. Alsof dat (vanaf 18-21 jaar, de categorie die je zelf noemt) in één jaar tijd opeens ontwikkeld is bij een speler.

Je vergelijkt hem met Timber, Hartman en (weliswaar één jaar ouder) Geertruida; maar kijk eens hoeveel méér ervaring zij hebben in het spelen op topniveau, bij Feyenoord? Minimaal één heel seizoen, wat het dubbele is van wat Beelen aan ervaring heeft.

Beelen heeft er een seizoen Eerste Divisie én een drietal wedstrijden het seizoen dáárvoor in de Eredivisie met FC Zwolle op zitten. En in de jeugd was hij nog een middenvelder hé?! Dick Schreuder zag potentie in hem als centrale verdediger. Dus als je het over ervaring 'op de positie' hebt (wat in jouw betoog helemaal niet voorkomt) is hij echt nog een broekie.

Wat Beelen afgelopen maanden heeft laten zien, belooft voor de toekomst ontzettend veel. Een speler met zo weinig ervaring op die positie, die al zo goed speelt en zich nog enorm kan ontwikkelen (verdedigen is een ervaringsvak, hoeveel 22-jarige centrale verdedigers spelen er in de internationale top?) gezien zijn leeftijd; Feyenoord heeft goud in handen.

En mocht zijn ontwikkeling toch niet zo hoog eindigen, als Feyenoord tot in de lengte van dagen (laten we zeggen, nog een jaar of 10/12) met Beelen centraal achterin kan spelen heeft de ploeg een geweldige toekomst in dat opzicht.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1193891/beelen-maakt-razendsnelle-ontwikkeling-door.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
;utm_campaign=voetbal


Zo gelijk hierin.
De subtoppers laten liefst nooit iemand gaan naar top in Ned.
Vragen absurde bedragen en is niet goed voor de spelers.
Ze hebben natuurlijk alle recht verder maar dan kan een speler dus ook niet voor zo een club kiezen blijkt hieruit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 april 2024 om 12:04:

(...)



Het is AZ en Twente natuurlijk hun goedrecht dat ze hoge bedragen vragen voor hun spelers, waardoor ze inmiddels te duur zijn geworden voor de Nederlandse top. Of het in het belang van het Nederlandse voetbal is, is een tweede. Maar aan het einde van de dag zijn ze in Enschede en Alkmaar verantwoordelijk voor hun eigen huishoudboekje, en moeten zij pakken wat ze kunnen op hun spelers om mee te blijven doen in de vaart der volkeren.

Waar het in resulteert, is dat de top-3 in dezelfde vijver gaat vissen als deze clubs, en spelers koopt waarin zij ook geinteresseerd zijn. Voor AZ en Twente betekent dat méér en grotere concurrentie. Voor een club als Feyenoord betekent het dat 'als' de speler in kwestie vastgelegd wordt, deze een grotere stap moet maken van zijn oude club naar Feyenoord. Logischerwijs kun je verwachten dat zulke spelers langer de tijd nodig hebben en er meer kans is dat zo'n speler niet slaagt.

Maar Wieffer en Beelen bewijzen dat het wél kan. En dat het lóónt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen