Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Schreuder wilde Feyenoord-uitblinker naar Ajax halen: ‘We hebben gepusht’

Jammer joh, Schreuder. En tegelijk ook een beetje vreemd verhaal. Want waarom lukte het niet om de komst van Beelen te realiseren? Ajax had/heeft geld zat, en op het moment dat Schreuder hem wilde hebben zat er geen eigenwijze Duitser die het zélf beter wist en liever van ver haalde.

Schreuder heeft volgens mij behoorlijk wat in de melk te brokkelen gehad op transfergebied, omdat er tijdens zijn trainerschap bij Ajax bijna geen technische leiding was. Zijn eigen zaakwaarnemer bepaalde naar verluidt toch alles zo'n beetje?

 

+1/-0

Komt nu nog tevroeg denk ik maar het zou me niet verbazen als Koeman hem wel meeneemt naar het EK in de zomer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2024 om 12:00:

Komt nu nog tevroeg denk ik maar het zou me niet verbazen als Koeman hem wel meeneemt naar het EK in de zomer.



Mwah, Koeman speelt ook graag op routine. Rechts achterin heb je nu van Dijk, De Ligt, Geertruida, De Vrij. Da's al vrij ruim.

Denk wel dat Beelen daarna vrij snel in de Oranje selectie gaat komen. Snel, verdedigt goed en kan uitstekend opbouwen en inschuiven. Eigenlijk alles. Alleen nog meer ervaring op topniveau op doen. Plus de fysieke ontwikkeling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 maart 2024 om 13:42:

(...)



Vaak kunnen centrale verdedigers zowel links als rechts in zone uit de voeten. Zeker als 'back-up'. Volgens mij heeft van Dijk geregeld als linker centrale verdediger gespeeld in Oranje. Gezien de hoeveelheid opties die Koeman op dit moment op beide posities heeft, zie ik Beelen echt niet snel in aanmerking komen voor Oranje.

Je hebt ook Aké, van der Ven, Botman en van Hecke nog.

Dat Beelen er niet snel bij zal zitten, maakt helemaal niks uit. Laat hem maar lekker bij Feyenoord spelen en zich verder ontwikkelen. Zijn kans en tijd komt vanzelf. En zoniet, is dat gezien de kwaliteiten bij Oranje in het centrum ook geen schande.

Het is wel weer een speler waar Feyenoord beter van wordt, en waar de club op den duur wellicht flink veel miljoenen voor kan vragen. Maar voorlopig mag hij nog wel 2/3 seizoenen in de Kuip blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 maart 2024 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 maart 2024 om 13:42:

(...)



Vaak kunnen centrale verdedigers zowel links als rechts in zone uit de voeten. Zeker als 'back-up'. Volgens mij heeft van Dijk geregeld als linker centrale verdediger gespeeld in Oranje. Gezien de hoeveelheid opties die Koeman op dit moment op beide posities heeft, zie ik Beelen echt niet snel in aanmerking komen voor Oranje.

Je hebt ook Aké, van der Ven, Botman en van Hecke nog.

Dat Beelen er niet snel bij zal zitten, maakt helemaal niks uit. Laat hem maar lekker bij Feyenoord spelen en zich verder ontwikkelen. Zijn kans en tijd komt vanzelf. En zoniet, is dat gezien de kwaliteiten bij Oranje in het centrum ook geen schande.

Het is wel weer een speler waar Feyenoord beter van wordt, en waar de club op den duur wellicht flink veel miljoenen voor kan vragen. Maar voorlopig mag hij nog wel 2/3 seizoenen in de Kuip blijven.




Vergeet Hato niet...

 

+1/-0

Concurrentie op zijn positie is inderdaad erg groot en hij mist nog de ervaring op top niveau maar dat hij nu al op dit niveau zich staande houdt geeft wel aan dat het een topper wordt.

 

+1/-0

Ik ben erg benieuwd wat slot doet als onze kale kletser weer fit is. Voor mij heeft Beelen zich wel bewezen en mede gezien de blessure gevoeligheid van Trauner en het resterende programma zou ik ‘m voor de rest van het seizoen laten staan. Hij is onze rcv voor de eerstkomende jaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 06 maart 2024 om 15:02:

Ik ben erg benieuwd wat slot doet als onze kale kletser weer fit is. Voor mij heeft Beelen zich wel bewezen en mede gezien de blessure gevoeligheid van Trauner en het resterende programma zou ik ‘m voor de rest van het seizoen laten staan. Hij is onze rcv voor de eerstkomende jaren.



...Of je geeft onze aanvoerder tijdens de resterende wedstrijden nog een kans zich in de kijker te spelen, zodat ook hij wellicht nog een fraaie stap kan maken deze zomer. Hij is voor mij één van de kale mannen die symbool staat voor de ontwikkeling die Feyenoord afgelopen seizoenen heeft doorgemaakt. Een waardig afscheid is hem wel gegund.

Dat zal Beelen ook wel begrijpen, en zoals je zegt; de komende seizoenen is hij de rechter centrale verdediger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 maart 2024 om 15:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 06 maart 2024 om 15:02:

Ik ben erg benieuwd wat slot doet als onze kale kletser weer fit is. Voor mij heeft Beelen zich wel bewezen en mede gezien de blessure gevoeligheid van Trauner en het resterende programma zou ik ‘m voor de rest van het seizoen laten staan. Hij is onze rcv voor de eerstkomende jaren.



...Of je geeft onze aanvoerder tijdens de resterende wedstrijden nog een kans zich in de kijker te spelen, zodat ook hij wellicht nog een fraaie stap kan maken deze zomer. Hij is voor mij één van de kale mannen die symbool staat voor de ontwikkeling die Feyenoord afgelopen seizoenen heeft doorgemaakt. Een waardig afscheid is hem wel gegund.

Dat zal Beelen ook wel begrijpen, en zoals je zegt; de komende seizoenen is hij de rechter centrale verdediger.



Ik vind dat best een lastig dilemma. Feyenoord is geen sociale instelling maar uit menselijk oogpunt en gezien zijn verdienste gun je Trauner zeker speeltijd om zich nog wat in de kijker te spelen. Maar als club zeg je denk ik laat Beelen dit seizoen nog zoveel mogelijk minuten maken zodat hij er in augustus helemaal klaar voor is.

 

+1/-0

Als Trauner fit was geweest had hij gewoon gespeeld maar netals met Wellenreuther ze hebben mijn inziens hun kans gepakt dus wat mij betreft zitten Trauner en Bijlow op de bank wanneer ze weer fit zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2024 om 15:28:

Als Trauner fit was geweest had hij gewoon gespeeld maar netals met Wellenreuther ze hebben mijn inziens hun kans gepakt dus wat mij betreft zitten Trauner en Bijlow op de bank wanneer ze weer fit zijn.



Lijkt me helder dat Beelen (mits vorm behoud) gewoon in de basis moet blijven. Trauner kan hem af en toe aflossen enzo. Want inderdaad: Feyenoord is geen sociale instelling. Beelen is op dit moment gewoon top én hij is onze toekomst.

Bijlow vind ik een ander verhaal. Wellenreuther is momenteel top, maar Bijlow was dat ook en dat lijkt iedereen vergeten te zijn. Op dit moment doen ze weinig voor elkaar onder. Bijlow maakt kans op selectie Oranje en dat gaat zijn marktwaarde vergroten. Wellicht kunnen we hem daarna mooi verkopen. Dus dan moet ie wat mij betreft weer terug in de basis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 maart 2024 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2024 om 15:28:

Als Trauner fit was geweest had hij gewoon gespeeld maar netals met Wellenreuther ze hebben mijn inziens hun kans gepakt dus wat mij betreft zitten Trauner en Bijlow op de bank wanneer ze weer fit zijn.



Lijkt me helder dat Beelen (mits vorm behoud) gewoon in de basis moet blijven. Trauner kan hem af en toe aflossen enzo. Want inderdaad: Feyenoord is geen sociale instelling. Beelen is op dit moment gewoon top én hij is onze toekomst.

Bijlow vind ik een ander verhaal. Wellenreuther is momenteel top, maar Bijlow was dat ook en dat lijkt iedereen vergeten te zijn. Op dit moment doen ze weinig voor elkaar onder. Bijlow maakt kans op selectie Oranje en dat gaat zijn marktwaarde vergroten. Wellicht kunnen we hem daarna mooi verkopen. Dus dan moet ie wat mij betreft weer terug in de basis.



Bijlow heeft het zeker ook goed gedaan, maar Wellenreuther heeft tegen Roma en PSV een paar ballen eruit gehouden die ongelofelijk waren en 9 vd 10 keepers niet pakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 maart 2024 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2024 om 15:28:

Als Trauner fit was geweest had hij gewoon gespeeld maar netals met Wellenreuther ze hebben mijn inziens hun kans gepakt dus wat mij betreft zitten Trauner en Bijlow op de bank wanneer ze weer fit zijn.



Lijkt me helder dat Beelen (mits vorm behoud) gewoon in de basis moet blijven. Trauner kan hem af en toe aflossen enzo. Want inderdaad: Feyenoord is geen sociale instelling. Beelen is op dit moment gewoon top én hij is onze toekomst.

Bijlow vind ik een ander verhaal. Wellenreuther is momenteel top, maar Bijlow was dat ook en dat lijkt iedereen vergeten te zijn. Op dit moment doen ze weinig voor elkaar onder. Bijlow maakt kans op selectie Oranje en dat gaat zijn marktwaarde vergroten. Wellicht kunnen we hem daarna mooi verkopen. Dus dan moet ie wat mij betreft weer terug in de basis.



Bijlow was toch minder top dan Wellenreuther op dit moment is.
En je kan gewoon niet bouwen op Bijlow, lijkt ook wel zijn spel aangepast te hebben om blessures te voorkomen ofzo, nog steeds goed maar wel minder dan het was en ik denk eerlijk gezegd dat dit het wel is.
Als je als geblesseerd raakt kan je nooit heel veel beter worden maar probeer je je eigen niveau weer te halen.

Het zou ook totaal oneerlijk zijn om voor een keeper een hele andere regel te hebben dan voor een veldspeler.
De beste moet gewoon spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 maart 2024 om 21:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 maart 2024 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2024 om 15:28:

Als Trauner fit was geweest had hij gewoon gespeeld maar netals met Wellenreuther ze hebben mijn inziens hun kans gepakt dus wat mij betreft zitten Trauner en Bijlow op de bank wanneer ze weer fit zijn.



Lijkt me helder dat Beelen (mits vorm behoud) gewoon in de basis moet blijven. Trauner kan hem af en toe aflossen enzo. Want inderdaad: Feyenoord is geen sociale instelling. Beelen is op dit moment gewoon top én hij is onze toekomst.

Bijlow vind ik een ander verhaal. Wellenreuther is momenteel top, maar Bijlow was dat ook en dat lijkt iedereen vergeten te zijn. Op dit moment doen ze weinig voor elkaar onder. Bijlow maakt kans op selectie Oranje en dat gaat zijn marktwaarde vergroten. Wellicht kunnen we hem daarna mooi verkopen. Dus dan moet ie wat mij betreft weer terug in de basis.



Bijlow was toch minder top dan Wellenreuther op dit moment is.
En je kan gewoon niet bouwen op Bijlow, lijkt ook wel zijn spel aangepast te hebben om blessures te voorkomen ofzo, nog steeds goed maar wel minder dan het was en ik denk eerlijk gezegd dat dit het wel is.
Als je als geblesseerd raakt kan je nooit heel veel beter worden maar probeer je je eigen niveau weer te halen.

Het zou ook totaal oneerlijk zijn om voor een keeper een hele andere regel te hebben dan voor een veldspeler.
De beste moet gewoon spelen.



Tja, ben het daar gewoon niet mee eens. Bijlow was ook top, rijp voor een basisplaats in oranje. Zo werkt het kennelijk, wat gisteren was wordt vandaag vergeten.
Wellenreuther is nu geweldig hoor, helemaal mee eens, maar het is ook een beetje de waan van de dag, namelijk 4/5 wedstrijden. Als het straks 3x wat minder is, dan is de hype ook weer voorbij

 

+1/-0

As is verbrande turf.

 

+1/-0

Hoe zeer ik Bijlow ook alles gun vooral dat hij fit blijft we doen Timon tekort als je hem straks weer op de bank zet ook vorig jaar was hij superbelangrijk in het behalen vd titel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 07:57:

Hoe zeer ik Bijlow ook alles gun vooral dat hij fit blijft we doen Timon tekort als je hem straks weer op de bank zet ook vorig jaar was hij superbelangrijk in het behalen vd titel.



Vind ik ook, maar gaat denk ik wel gebeuren als Bijlow weer fit is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 07:57:

Hoe zeer ik Bijlow ook alles gun vooral dat hij fit blijft we doen Timon tekort als je hem straks weer op de bank zet ook vorig jaar was hij superbelangrijk in het behalen vd titel.



Nee hoor, Wellenreuther is gewoon tweede keeper en fijn dat ie het nu goed doet. Die redding tegen Ajax vorig jaar was mooi, maar in de wedstrijden daarvoor was hij nogal wiebelig.

Bijlow bewijst als sinds jaar en dag dat hij 1e keeper is en dat doet dat gewoon heel goed. Ik begrijp prima dat supporters teleurgesteld zijn in zijn blessures, maar dat moet je niet verwarren met zijn kwaliteiten. Die heeft ie gewoon meer dan Wellenreuther. Denk alleen al aan het opbouwen. Dat is significant anders dan Wellenreuther (die dat prima doet op dat vlak, maar niet op Bijlow-niveau).
Daarnaast heeft Bijlow meer 'reach' in de hoeken en in de lucht. En is ie 1 op 1 gewoon sterker. Kijk de wedstrijden dit seizoen maar terug. Echt onbegrijpelijk dat daar twijfel over is. Ja, Wellenreuther doet het heel goed en daar zijn we blij mee, maar Bijlow is gewoon beter, zeker op de langere termijn. Punt.

 

+1/-0

Dat is ook zo, maar als je als Justin vaak geblesseerd is, dan schiet dat ook niet op.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Thomas Beelen