MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.829
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
Prima dat hij verhuurd wordt zonder optie tot koop. Ik denk nog altijd dat Bullaude voor Feyenoord van toegevoegde waarde kan zijn; nu krijgt hij de kans dat te laten zien in de Eredivisie. Ik hoop dat hij daarin slaagt, en dat we hem een ontwikkeling gaan zien doormaken.
Het talent heeft hij zeker, iedere keer als hij twee jaar geleden het veld betrad gebeurde er iets. Er maken op dit moment offensieve spelers deel uit van de Feyenoord spelersgroep die ik minder kwaliteiten toeschrijf...
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.415
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 846
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.301
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 556
Reg.: 31 augustus 2023
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 556
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 september 2024 om 23:33:
Wel winst ja maar Fortuna wat gewoon erg matig is deed het een uur heel aardig hoor kregen ook kansjes maar na een mooie vrije trap van Tilman was de accu bij hun leeg.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.415
Reg.: 30 januari 2014
Forumreacties: 3.719
Reg.: 1 juni 2003
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.829
Reg.: 9 april 2019
Ik heb de wedstrijd met een half oog gekeken, dus wellicht is mijn oordeel onvolledig en onjuist. Maar ik vond hem wederom onzichtbaar, en dat is volgens mij ook een beetje het probleem met Bullaude.
We hebben allemaal gezien dat hij kan voetballen, en ook dat hij kan scoren. Hij sluit goed bij, staat vaak op de goede plek en kan afmaken; met zijn hoofd en beide voeten. Hij werd naar Feyenoord gehaald als vervanger van Til, en is in staat om net als hij direct betrokken te zijn bij 15+ doelpunten per seizoen.
Het probleem is alleen wat hij bijdraagt aan het spel buiten die assists en doelpunten, een speler met zijn kwaliteiten moet dwingender aanwezig zijn. Hij moet de bal willen hebben, bij een club als Fortuna moet hij samen met Halilovic het spel kunnen vormgeven. Met zijn fysiek moet hij niet zomaar door 'een backje' van de bal gelopen kunnen worden, hij moet duels gaan winnen.
En tenslotte moet hij gewoon meer meters maken, terugverdedigen en de tegenstander het veel lastiger maken als ze de bal hebben.
Feyenoord Forum » Spelers » Ezequiel Bullaude