Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 23:05:
Nog geen training meegedaan gewoon prima half uur zondag weer wat langer. Beste aankoop imo in de eredivisie tot zover.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 23:05:
Nog geen training meegedaan gewoon prima half uur zondag weer wat langer. Beste aankoop imo in de eredivisie tot zover.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 28 juli 2023 om 13:43:
Stengs wordt binnengehaald als een koning. Net 1 dag Feyenoorder en dan gelijk in de basis. Hij moet het eerst nog maar allemaal laten zien.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Mooi zijn schoonvader heeft hem ook geadviseerd de stap naar Feyenoord temaken.
De Boer raadde Stengs, de partner van zijn dochter Beau, aan om bij Feyenoord te tekenen. "Marc en Mark (Overmars en Van Bommel, red.) hebben het fantastisch gedaan, maar Feyenoord is voetballend verder, heeft een fantastisch stadion en publiek. En het belangrijkste: Calvin past bij de filosofie van trainer Arne Slot, want hij heeft spelers om zich heen nodig die loopacties maken. Daarom heb ik hem bij Feyenoord gepromoot", aldus de 53-jarige trainer.
Dit bericht is gewijzigd op 29 juli 2023, 23:09:16.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 20 augustus 2023 om 20:10:
Wat een verschrikkelijke slapzak. Daar betalen we 2,5 miljoen salaris aan. Is op geen enkele positie een versterking. Graag zo snel mogelijk verhuren aan het midden oosten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 00:04:
Jongens veel tevoorbarig heb vertrouwen in Slot die kent hem door en door weet zijn zwakke en sterke punten.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 21 augustus 2023 om 01:24:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 00:04:
Jongens veel tevoorbarig heb vertrouwen in Slot die kent hem door en door weet zijn zwakke en sterke punten.
Stengs is uit vorm, maar heeft een bak aan kwaliteit.
Die heeft tijd en ritme nodig.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:
Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 11:09:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:
Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.
Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.
Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 21 augustus 2023 om 12:53:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 11:09:
Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.
Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.
Wat ik zie is een speler die elke wedstrijd minder indruk maakt.
Lijkt wel steeds slapper te worden.
Kan best zijn dat hij net zoals bijna alle andere spelers weer moet wennen aan de training van Slot.
Slot zet meestal zijn nieuwe spelers eerst een tijd op de bank.
Misschien is dat ook verstandig bij deze jongen tot hij het aan kan.
Ik blijf wel denken dat hij te slap is om echt in de aanvallende rol te spelen zoals Slot wilt.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 13:47:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 21 augustus 2023 om 12:53:
Wat ik zie is een speler die elke wedstrijd minder indruk maakt.
Lijkt wel steeds slapper te worden.
Kan best zijn dat hij net zoals bijna alle andere spelers weer moet wennen aan de training van Slot.
Slot zet meestal zijn nieuwe spelers eerst een tijd op de bank.
Misschien is dat ook verstandig bij deze jongen tot hij het aan kan.
Ik blijf wel denken dat hij te slap is om echt in de aanvallende rol te spelen zoals Slot wilt.
Eens, maar hij stond gisteren niet als aanvallende middenvelder geposteerd maar als 8 (vergelijkbaar met Kökcü vorig jaar) naast Wieffer. Vorige week stond hij rechtsvoor, dus ook niet op 10. Dus zet hem dan in elk geval op zijn eigen plek, op 10. Met Timber als 8 (waar hij bij Utrecht ook vaak stond) en Wieffer als 6 (de positie waarop hij excelleerde bij ons).
Als iedereen een keer op zijn eigen positie staat kan je eens goed gaan beoordelen of het werkt of niet, maar zoals Slot het nu neerzet is iedereen constant aan het zoeken.
Zoals ik al eerder schreef, ik was geen voorstander van deze aankoop. Net zoals ik bijvoorbeeld Zerrouki ook niet nodig vond en die dicht ik nog minder kwaliteit toe. Dus wat mij betreft gaan deze spelers straks bij nieuwe aankopen -zoals Ivanusec/Barco- richting de bank om daar voor de breedte te zorgen. En dat is uiteindelijk zonde, want het zal dan weer de speeltijdkansen van talenten zoals Milambo en Zechiël gaan blokkeren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Tja, het valt niet mee, om Stengs nu te pruimen. Hij heeft een conditioneel achterstand net als vele anderen. Eer dat er inzit, hangt af hoe de nieuwe spelers zich ontwikkelen. Lingr, Ivanusec, Ueda, Sauer en zeker, Paxciao en Geminez moeten op conditie nivo komen, want anders kan je tegen dit seizoen vaarwel zeggen. We moeten ze de tijd geven goed op nivo te komen en ze hebben onze ondersteuning hard nodig.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019