Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 11.484
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu FC Twente-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Internazionale-Feyenoord: -
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.114
Reg.: 9 april 2019
Het succes van de afgelopen jaren onder Slot, is mede bereikt doordat de RvC wat meer op de achtergrond kwam en minder inspraak kreeg. Sintersjaak Troost en Toon van Bodegom zijn wellicht aardige lui en prima bestuurders (kan ik niet beoordelen), maar voetbalinhoudelijk is het niet veel.
Dat de RvC met de naam Pusic komt (naar verluidt), vind ik in dat opzicht merkwaardig. Mijn eerste gevoel zegt namelijk dat het een logische, en goede keuze is. Wellicht is het een toevalstreffer van de RvC, zoals een klok die stilstaat ook twee keer per dag de correcte tijd weergeeft.
Dat te Kloese met van Bommel op de proppen komt, daar krijg ik een heel ander gevoel bij. Mijn gevoel gaat meer uit naar Pusic, omdat ik denk dat hij beter in de 'blauwdruk' past die geimplementeerd is met het aanstellen van Slot. En daarin een meer logische opvolger. Mark van Bommel past daar minder goed in, in mijn ogen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.105
Reg.: 7 december 2020
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:26:
Drie competitiewedstrijden na de winterstop, één puntje. Gewoon omdat het kan bij Feyenoord.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.678
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:38:
Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:38:
Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.
Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:57:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:
Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.
Afgelopen drie jaar gemist? Daar was hij toch ook bij. Dat is de clubcultuur die hij had moeten bewaken. Hij voegt niets toe.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 297
Reg.: 17 november 2024
Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.
Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.
Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.
Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.
Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.
Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.
In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.
Wat denken jullie er van?
En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 788
Reg.: 6 juli 2007
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.127
Reg.: 11 januari 2008
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Als het Van Bommel zou worden is het wel de tweede keer dat hij Priske opvolgt en blijkbaar hij de voorkeur van Te Kloese voordeel is dat hij vrij is en er open voor staat.
Ik zelf heb grote twijfels metname door zijn vrij snelle ontslag bij PSV en Wolfsburg, maar misschien past hij juist wel bij Feyenoord.
Forumreacties: 1.598
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 februari 2025 om 23:37:
Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.
Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.
Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.
Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.
Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.
Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.
In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.
Wat denken jullie er van?
En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 908
Reg.: 31 augustus 2023
Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.
Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.
Forumreacties: 3.516
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 februari 2025 om 09:13:
Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.
Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:
Ik zou gaan voor Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.
Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024.
Forumreacties: 3.516
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 februari 2025 om 14:33:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:
Ik zou gaan voor Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.
Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024.
Precies en elk seizoen speelt dat team (ondanks de vele uitgaande transfers) aanvallend pressievoetbal. Die Knutsen is duidelijk een vakman.
En inhakende op het voorstel hierboven. Dat is niet iets dat je over van Bommel kan schrijven, die vrijwel overal is mislukt als trainer en bepaald geen vakman lijkt. Bij Antwerpen was het doorgaans matig en voorspelbaar voetbal in een laag tempo. Totaal niet het type spel dat we graag zouden willen zien, ik denk daarom niet dat hij een verbetering gaat zijn ten opzichte van Priske.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske