Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat het nog goedkomt onder Priske. Hoewel er wel wat verzachtende omstandigheden zijn, presteert hij ondermaats. Ik zie ook geen ontwikkeling in het spel.

Wat mij betreft wordt hij zo snel mogelijk ontslagen. Maar wie moet zijn opvolger worden? Ik heb niet zo zicht op de buitenlandse beschikbare trainers. Van de bekendere namen is Oosting van Twente veruit mijn favoriet. Herkenbaar voetbal met een enorme intensiteit en hij is met een niet al te sterke selectie (veel goede spelers vertrokken) derde geworden.

Verder vind ik Simonis een interessante kandidaat, maar dat is wel een enorm risico.

+1/-0

Van Persie maar ook een gok besef ik.

+1/-0

Zou Priske geen mafketel noemen maar hij krijgt het niet op de rit. Kan ook gewoon niet goed passen bij Feyenoord hij doet wel zijn best om zich aantepassen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2025 om 20:18:

Zou Priske geen mafketel noemen maar hij krijgt het niet op de rit. Kan ook gewoon niet goed passen bij Feyenoord hij doet wel zijn best om zich aantepassen.

Met zo'n middelmatig middenveld gaan we er nog wel een paar verliezen ,is mooi jonge koopjes halen maar zo ga je niet bij de eerste eindigen één WHang is niet genoeg 3 van deze moet je wel hebben ,Komt er niks bij dan zal de eerst vijf een prestatie zijn, 2 spelers geblesseerd en het dondert zo in elkaar, dus Priske is niet alleen schuldig

+1/-0

Met Hwang en Timber win je ook gewoon van Utrecht het is nog niet telaat om tweede teworden de concurrentie laat ook geregeld punten liggen je hebt niet eens zoveel punten minder als vorig jaar maar dan moet Priske wel heel snel mondjes snoeren.
Dat hij zegt niet bezorgd tezijn vind ik wel logisch hij moet altijd vertrouwen uitstralen naar zijn spelers.
Een of twee directe versterkingen zou wel veel schelen mede door alle blessures want die gaan er meer komen zowel Moussa als Paixao hadden vandaag zomaar kunnen wegvallen

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 januari 2025, 01:34:46.

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 13 januari 2025 om 01:19:

Met Hwang en Timber win je ook gewoon van Utrecht het is nog niet telaat om tweede teworden de concurrentie laat ook geregeld punten liggen je hebt niet eens zoveel punten minder als vorig jaar maar dan moet Priske wel heel snel mondjes snoeren.
Dat hij zegt niet bezorgd tezijn vind ik wel logisch hij moet altijd vertrouwen uitstralen naar zijn spelers.
Een of twee directe versterkingen zou wel veel schelen mede door alle blessures want die gaan er meer komen zowel Moussa als Paixao hadden vandaag zomaar kunnen wegvallen

Het is appels met peren vergelijken om dit seizoen met vorig seizoen te vergelijken:

- We hebben nu al evenveel punten verloren als in heel vorig seizoen.
- Vorig seizoen kenden we een uitzonderlijk sterke tweede seizoenshelft.
- Dit seizoen hebben we tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de top 6, terwijl de moeilijkste wedstrijden nog moeten komen. Van de top 11 spelen we nog acht uitwedstrijden en slechts twee thuis.
- De concurrentie is dit jaar sterker; Ajax laat bijvoorbeeld veel minder punten liggen. Om 2e of 3e te worden, zijn we ook afhankelijk van andere clubs om punten te laten liggen (én we moeten zelf alles winnen).
- Ik zie geen directe ommekeer bij dit team en deze trainer...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 januari 2025, 09:23:35.

+1/-0

Ik ontken ook zeker niet dat Feyenoord zichzelf behoorlijk in de nesten werkt.

+1/-0

Mogelijke opvolgers:
-Knutsen
-Oosting
-outsider: Simonis

+1/-0

socrates schreef op 13 januari 2025 om 14:03:

Mogelijke opvolgers:
-Knutsen
-Oosting
-outsider: Simonis

Oosting heeft pas nog bijgetekend maar werd in de zomer wel degelijk ivm Feyenoord gebracht.

Van Persie met een goede veldtrainer bv Dick Schreuder lijkt me ook niet gek.
Feyenoord liet Pusic tussentijds makkelijk gaan dus die zal nu niet op een lijstje staan.

+1/-0

Advocaat natuurlijk weer ff als tussen station.

+1/-0

Als Priske wordt ontslagen, dan is mijn keuze 1. Pusic, 2. Hoefnagels (Belg bij NAC), 3. Ron Jans, 4. Rogier Schmidt, 5. Joseph Oosting, 6. R. van Persie.

+1/-0

danall schreef op 13 januari 2025 om 16:33:

Als Priske wordt ontslagen, dan is mijn keuze 1. Pusic, 2. Hoefnagels (Belg bij NAC), 3. Ron Jans, 4. Rogier Schmidt, 5. Joseph Oosting, 6. R. van Persie.

Pusic staat derde in Oekraine. Dat is heel slecht voor Donetsk. Hoefnagels speelt hots knots begonia voetbal. Ron Jans speelt beton voetbal. Leuk voor Utrecht, kan je hier niet mee aankomen.

Schmidt, Oosting en Van Persie vind ik wel interessant.

+1/-0

Mooi, dan kunnen we dit aan de groep voorleggen. Lol!

+1/-0

Van de Nederlandse trainers zie ik alleen wat in Dick Schreuder, of een talent zoals Simonis // Robin van Persie met een type Hulshoff naast zich. De rest speelt geen attractief pressie voetbal, dus daar zou ik niet aan beginnen.

Bovengenoemde Kjetil Knutsen en Roger Schmidt zijn ook interessante trainers. Mijn favoriete kandidaat is helaas onhaalbaar geworden door succes in de PL (Iraola).

+1/-0

Van Persie zou ik het liefste zien mooi uithangbord kent de club heeft met Slot meegelopen gunfactor kan zelf lekker meetrainen fit genoeg maar wel met een ervaren assistent veldtrainer erbij..

+1/-0

Willykment schreef op 13 januari 2025 om 22:08:

Van de Nederlandse trainers zie ik alleen wat in Dick Schreuder, of een talent zoals Simonis // Robin van Persie met een type Hulshoff naast zich. De rest speelt geen attractief pressie voetbal, dus daar zou ik niet aan beginnen.

Bovengenoemde Kjetil Knutsen en Roger Schmidt zijn ook interessante trainers. Mijn favoriete kandidaat is helaas onhaalbaar geworden door succes in de PL (Iraola).

Oosting speelt wel degelijk pressie voetbal hoor. Thuis knallen ze er vol op en hebben enorm hoge xG terwijl die selectie echt zo goed niet is

+1/-0

socrates schreef op 13 januari 2025 om 23:03:

Willykment schreef op 13 januari 2025 om 22:08:

Oosting speelt wel degelijk pressie voetbal hoor. Thuis knallen ze er vol op en hebben enorm hoge xG terwijl die selectie echt zo goed niet is

Daar heb je een punt, maar het is erg wisselvallig bij Twente. Heb de indruk dat Simonis en van Persie bij Twente hetzelfde zouden neerzetten, maar dat is meer gevoel dan onderbouwde ratio in alle eerlijkheid.

+1/-0

Hoogstwaarschijnlijk winnen we van Rijnsburg en wellicht ook van Willem 2 en dan blijft hij wel weer een paar weken zitten. Ik geloof er niks van dat ze nu afscheid gaan nemen van Priske. Al zou ik hem liever gister zien vertrekken dan vandaag...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske