Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:38:

Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.

Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.

+1/-0

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:

Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.

Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.

Afgelopen drie jaar gemist? Daar was hij toch ook bij. Dat is de clubcultuur die hij had moeten bewaken. Hij voegt niets toe.

+1/-0

Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:57:

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:

Afgelopen drie jaar gemist? Daar was hij toch ook bij. Dat is de clubcultuur die hij had moeten bewaken. Hij voegt niets toe.

Nee maar topsportcultuur zit gewoon niet in de genen van de club.

+1/-0

Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.

Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.

Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.

Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.

Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.

Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.

In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.

Wat denken jullie er van?

En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.

+1/-0

En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.

Ben het hier wel mee eens. Wat dat betreft wel jouw eerste echte inhoudelijke suggestie m.b.t. Priske.

+1/-0

Ik zou gaan voor Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.

Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 02 februari 2025 om 23:37:

Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.

Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.

Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.

Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.

Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.

Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.

In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.

Wat denken jullie er van?

Van Bommel is niet goed genoeg. Bij Antwerp zat er geen enkele lijn in het spel.

+1/-0

Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.

Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 03 februari 2025 om 09:13:

Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.

Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.

Als we nu nog paar keer verliezen .wat goed kan dan is het ook over denk ik.

+1/-0

John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:

Precies en elk seizoen speelt dat team (ondanks de vele uitgaande transfers) aanvallend pressievoetbal. Die Knutsen is duidelijk een vakman.

En inhakende op het voorstel hierboven. Dat is niet iets dat je over van Bommel kan schrijven, die vrijwel overal is mislukt als trainer en bepaald geen vakman lijkt. Bij Antwerpen was het doorgaans matig en voorspelbaar voetbal in een laag tempo. Totaal niet het type spel dat we graag zouden willen zien, ik denk daarom niet dat hij een verbetering gaat zijn ten opzichte van Priske.

+1/-0

Willykment schreef op 03 februari 2025 om 14:33:

John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:

Precies en elk seizoen speelt dat team (ondanks de vele uitgaande transfers) aanvallend pressievoetbal. Die Knutsen is duidelijk een vakman.

En inhakende op het voorstel hierboven. Dat is niet iets dat je over van Bommel kan schrijven, die vrijwel overal is mislukt als trainer en bepaald geen vakman lijkt. Bij Antwerpen was het doorgaans matig en voorspelbaar voetbal in een laag tempo. Totaal niet het type spel dat we graag zouden willen zien, ik denk daarom niet dat hij een verbetering gaat zijn ten opzichte van Priske.

Was het probleem niet dat hij een deel van de transfersom krijgt en daarom daar nooit weggaat?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2025 om 18:03:

Mischien heeft dit Feyenoord wel een echte leraar type nodig alla Van Gaal, Co Adriaanse en Slot past daar ook in.

Slot is een type Slot. Heeft niets met die andere twee te maken.

Wie stel je voor?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 04 februari 2025 om 04:25:

Pusic weet hoe om tegaan met jeugd en multiculturele mensen de meeste spelers liepen met hem weg. Lastige voetbalers kan hij wel aan.

Priske is ook een aardige vent die met iedereen om kan gaan. Is het niet eens tijd om een vakman aan te stellen die goed voetbal en fitheid erin kan slijpen?

+1/-0

Het inslijpen van fitheid is een gouden taak van de perfomance trainer. Die zorgt dat ze blessurevrij zijn en fit blijven. De teloorgang die zich voortzet ligt ook aan de spelers die het ook tussen de oortjes hebben zitten.

+1/-0

danall schreef op 04 februari 2025 om 14:51:

Het inslijpen van fitheid is een gouden taak van de perfomance trainer. Die zorgt dat ze blessurevrij zijn en fit blijven. De teloorgang die zich voortzet ligt ook aan de spelers die het ook tussen de oortjes hebben zitten.

Die performance trainer die er nu zit heeft DtK bij de darters weggehaald.

+1/-0

Zoiets is een samenspel tussen de hoofdtrainer en zijn performance staff. Slot zat daar bovenop, wist wat zijn spelers nodig hadden om het spel te kunnen spelen wat hij voor ogen had.

Zoveel blessures als er dit seizoen zijn, dat is geen toeval. Dat is geen pech. Er zit iets niet goed in de manier waarop getraind wordt. De fysieke preparatie schiet tekort en is niet goed afgestemd op de manier waarop Priske werkt en wil voetballen. Dat moet van twee kanten komen, en Priske heeft daarin de lead.

Ik denk dat het een combinatie is van fysiek en mentaal, 'tussen de oortjes' zit het niet goed omdat spelers inmiddels ook door hebben dat ze fysiek niet meer de begeleiding krijgen die hen in staat stelt optimaal te presteren.

Onderaan de streep is Priske voor alles verantwoordelijk. En daar moet hij dan ook op afgerekend worden.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 04 februari 2025 om 15:28:

Zoiets is een samenspel tussen de hoofdtrainer en zijn performance staff. Slot zat daar bovenop, wist wat zijn spelers nodig hadden om het spel te kunnen spelen wat hij voor ogen had.

Zoveel blessures als er dit seizoen zijn, dat is geen toeval. Dat is geen pech. Er zit iets niet goed in de manier waarop getraind wordt. De fysieke preparatie schiet tekort en is niet goed afgestemd op de manier waarop Priske werkt en wil voetballen. Dat moet van twee kanten komen, en Priske heeft daarin de lead.

Ik denk dat het een combinatie is van fysiek en mentaal, 'tussen de oortjes' zit het niet goed omdat spelers inmiddels ook door hebben dat ze fysiek niet meer de begeleiding krijgen die hen in staat stelt optimaal te presteren.

Onderaan de streep is Priske voor alles verantwoordelijk. En daar moet hij dan ook op afgerekend worden.

Niet alleen Priske ook DtK de man die naar eigen zeggen Priske na uitbpvoerige scouting heeft aangesteld.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 04 februari 2025 om 15:28:

Ik denk dat iedereen nu wel over eens is dat het geen goede match is en we verder moeten kijken maar ik vind hij is overal voor verantwoordelijk wel weer te makkelijk.

Het is ook gewoon een trainer dat meerdere keren kampioen is geworden en daar waren niet al die blessures etc.
Spelers net voor wedstrijden die worden verkocht kan hij ook weinig aan doen.

Ik vind Kloese toch echt hoofdverantwoordelijk hierin.

+1/-0

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.

Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024 met Fotballklubben Bodø/Glimt.

+1/-0

John Part schreef op 05 februari 2025 om 22:27:

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.

Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024 met Fotballklubben Bodø/Glimt.

Ik hoor goede verhalen, maar ken hem verder niet.

Over prutske: Ik heb een onderbuikgevoel dat er morgen een persbericht naar buiten komt.

Te Kloesse was duidelijk eigenlijk, resultaten halen en hij mag blijven, niet behalen is vertrekken.
Zoals voorspeld is CL ver weg en liggen we uit de beker.

Het gaat vooral om HOE we verliezen, bij alle drie de wedstrijden was dit niet nodig. Als we goed hadden gespeeld hadden we meer resultaat behaald, zeker vandaag en afgelopen weekend.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske