Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.142
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:38:
Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:38:
Ik zou beginnen met het ontslaan van die cultuurbewaker, er is namelijk niets over van de topsport cultuur.
Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 17:57:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:52:
Hij is aangenomen voor het bewaken van de clubcultuur en niet de topsportcultuur want die hebben we nooit gehad.
Afgelopen drie jaar gemist? Daar was hij toch ook bij. Dat is de clubcultuur die hij had moeten bewaken. Hij voegt niets toe.
Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.
Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.
Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.
Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.
Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.
Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.
In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.
Wat denken jullie er van?
En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 821
Reg.: 6 juli 2007
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.156
Reg.: 11 januari 2008
Forumreacties: 1.644
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 februari 2025 om 23:37:
Ik wil toch nog eens terugkomen op van Bommel.
Ik heb hem bij Antwerpen niet gevolgd op gebied van spel, maar hij heeft daar wel geleverd.
Daarmee vraag ik me af of hij niet zo'n hele gekke keus is, gewoon puur omdat het een Nederlandse trainer is.
Ik denk dat er net zoals met Slot een plan gemaakt moet worden, met talentvolle Nederlandse trainers in de staf waarmee bijvoorbeeld van Bommel aan de gang kan.
Er moet een staf staan die een duidelijk systeem hanteert, duidelijke tactiek en spelers moeten in detail weten wat er moet gebeuren.
Daarmee kun je het hoog drukzetten en hoge intentie voetbal weer terug krijgen.
Ik zeg niet dat van Bommel m'n eerste keus is, maar hij heeft wel de mentaliteit die bij de club past en hij wil graag.
Toch moet hij wel van te voren een duidelijk plan voorleggen hoe hij het ziet en vanuit daar moet je verder gaan bouwen.
Of die Deense sloeber of een interim het seizoen afmaakt is misschien daarin van ondergeschikte waarde, maar vanaf de voorbereiding moet er een nieuwe trainer staan die zich komende maanden al kan voorbereiden.
Daarnaast voel ik ook veel voor een nieuwe rol van Gio in de staf, geen hoofdtrainer, maar een goede assistent rol. Ongeveer wat die zoals die bij Koeman vervulde, maar verlengde dan van Bommel.
De Wolf moet gewoon de spreekbuis en cultuurbewaker binnen de selectie/staf blijven.
In de basis moet dit de blauwdruk zijn van waaruit we gaan werken, wie de hoofdtrainer wordt kan eventueel nog wijzigen, maar misschien moeten we de optie van Bommel toch wat meer onderzoeken.
Wat denken jullie er van?
En laten we eens inhoudelijk erover hebben, in plaats van rare opmerkingen te maken, want dan heeft reageren gewoon geen zin.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 917
Reg.: 31 augustus 2023
Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.
Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.
Forumreacties: 3.578
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 februari 2025 om 09:13:
Feyenoord heeft na Bayern gekozen voor Priske. Ik heb het allang gezegd, ze hadden weken geleden al afscheid moeten nemen. Maar nu geloof ik er niks van dat ze hem ontslaan, terwijl ze nog geen twee weken geleden hun vertrouwen hebben uitgesproken.
Helaas maar we zitten er nog even mee. Ik denk dat we hoogstens 4e of 5e zullen worden dit seizoen.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:
Ik zou gaan voor Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.
Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 februari 2025 om 14:33:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 03 februari 2025 om 00:16:
Ik zou gaan voor Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.
Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024.
Precies en elk seizoen speelt dat team (ondanks de vele uitgaande transfers) aanvallend pressievoetbal. Die Knutsen is duidelijk een vakman.
En inhakende op het voorstel hierboven. Dat is niet iets dat je over van Bommel kan schrijven, die vrijwel overal is mislukt als trainer en bepaald geen vakman lijkt. Bij Antwerpen was het doorgaans matig en voorspelbaar voetbal in een laag tempo. Totaal niet het type spel dat we graag zouden willen zien, ik denk daarom niet dat hij een verbetering gaat zijn ten opzichte van Priske.
Forumreacties: 16.796
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2025 om 18:03:
Mischien heeft dit Feyenoord wel een echte leraar type nodig alla Van Gaal, Co Adriaanse en Slot past daar ook in.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 februari 2025 om 04:25:
Pusic weet hoe om tegaan met jeugd en multiculturele mensen de meeste spelers liepen met hem weg. Lastige voetbalers kan hij wel aan.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.069
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 04 februari 2025 om 14:51:
Het inslijpen van fitheid is een gouden taak van de perfomance trainer. Die zorgt dat ze blessurevrij zijn en fit blijven. De teloorgang die zich voortzet ligt ook aan de spelers die het ook tussen de oortjes hebben zitten.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.177
Reg.: 9 april 2019
Het inslijpen van fitheid is een gouden taak van de perfomance trainer. Die zorgt dat ze blessurevrij zijn en fit blijven. De teloorgang die zich voortzet ligt ook aan de spelers die het ook tussen de oortjes hebben zitten.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 februari 2025 om 15:28:
Zoiets is een samenspel tussen de hoofdtrainer en zijn performance staff. Slot zat daar bovenop, wist wat zijn spelers nodig hadden om het spel te kunnen spelen wat hij voor ogen had.
Zoveel blessures als er dit seizoen zijn, dat is geen toeval. Dat is geen pech. Er zit iets niet goed in de manier waarop getraind wordt. De fysieke preparatie schiet tekort en is niet goed afgestemd op de manier waarop Priske werkt en wil voetballen. Dat moet van twee kanten komen, en Priske heeft daarin de lead.
Ik denk dat het een combinatie is van fysiek en mentaal, 'tussen de oortjes' zit het niet goed omdat spelers inmiddels ook door hebben dat ze fysiek niet meer de begeleiding krijgen die hen in staat stelt optimaal te presteren.
Onderaan de streep is Priske voor alles verantwoordelijk. En daar moet hij dan ook op afgerekend worden.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 februari 2025 om 15:28:
Onderaan de streep is Priske voor alles verantwoordelijk. En daar moet hij dan ook op afgerekend worden.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.156
Reg.: 11 januari 2008
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 05 februari 2025 om 22:27:
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Kjetil Knutsen van Fotballklubben Bodø/Glimt.
Hij werd Landskampioen in 2020, 2021, 2023, 2024 met Fotballklubben Bodø/Glimt.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske