Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 februari 2025 om 21:21:

Van Bommel: ''Als Feyenoord belt? Dan ga ik erover nadenken''
vandaag, 18:25 1820 reacties
Mark van Bommel is tot de dag van vandaag niet gebeld door Feyenoord. Er gaan geluiden dat de Vrienden van Feyenoord de voormalig voetballer van FC Barcelona en AC Milan wel zien zitten als de opvolger van Brian Priske. De 47-jarige coach is momenteel beschikbaar.

"Nee, er is niet gebeld vanuit Rotterdam," reageert Van Bommel in het programma Ziggo Sport op de vraag of hij iets gehoord heeft van Feyenoord. "Als ze bellen? Dan ga ik erover nadenken. Eerder hoef je dat niet te doen, want het zijn allemaal speculaties."

Van Bommel heeft enkele weken geleden aangegeven open te staan voor een club als Feyenoord. "Ik heb gezegd dat ik graag zou willen trainen bij een club met een fanatieke achterban. Dat heeft invloed. Feyenoord heeft dat, dus daar hoef je niet over na te denken. Dat is honderd procent zeker.''

Wytse van der Goot probeert te achterhalen bij Van Bommel of hij hoopt dat Feyenoord belt door de vraag te stellen of zijn telefoon aanstaat. "Mijn telefoon staat altijd aan," sluit de voormalig trainer van PSV, VfL Wolfsburg en Antwerp af met een glimlach.

Niet doen. Levert een hoop gedoe op en geen goed voetbal.

+1/-0

De VVF wilde ook Stam Advocaat heeft zichzelf daarna aangemeld dat zijn wel de laatsten waar Feyenoord naar moet luisteren lijkt me.

+1/-0

kees592 schreef op 11 februari 2025 om 10:57:

Santigoal29 schreef op 10 februari 2025 om 22:49:

Ergens zou ik met een goede interim trainer het seizoen afmaken.
Een nieuwe trainer moet dan van de zomer het overnemen, maar die moet zich nu al kunnen voorbereiden en rustig een staf samenstellen.

Ergens zou ik Gio tot einde van het seizoen voor de groep zetten, je kan toch geen spelers meer halen en het is nog maar kort tijd om echt iets te maken van de groep, waarbij ook spelers nog een tijd uitgeschakeld zijn.

Van Bronckhorst heeft zijn kans gehad. Graag een nieuw gezicht.

Ik heb het over interim, tot het einde van het seizoen.

Een volledig nieuw gezicht voor de langere termijn heeft mogelijk nu weinig nut.

+1/-0

Nu is het Pascal met Reijnen en De Wolf in die paar maanden weer een andere voor de groep is ook niet goed het beste er nu van maken tot de zomer. Alleen moet er een oplossing komen zodat Bosschaart door mag gaan Gio heeft natuurlijk wel de papieren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Brian Priske