Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 677
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 16.751
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 januari 2025 om 16:58:
En maar te zwijgen over de transfers in 2024.
Smal, Nadje, Mitchell, Osman, Carranza, Bueno, Gonzalez, Andreev, Lotomba, Moussa, Hwang.
Waarvan ik maar een kleine 30% goed genoeg vind...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.721
Reg.: 9 oktober 2019
Na het zeer verdiende kampioenschap mag je gerust zeggen dat Feyenoord niet echt grote stappen meer heeft gezet. Ja transfer records maar prolongeren titel overwinteren CL allebei niet gelukt de beker was troostprijs als je naar het voorgaande jaar kijkt. Mischien is dit ook wel het maximale wat er nu inzit.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 08 januari 2025 om 00:14:
Na het zeer verdiende kampioenschap mag je gerust zeggen dat Feyenoord niet echt grote stappen meer heeft gezet. Ja transfer records maar prolongeren titel overwinteren CL allebei niet gelukt de beker was troostprijs als je naar het voorgaande jaar kijkt. Mischien is dit ook wel het maximale wat er nu inzit.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.965
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 08 januari 2025 om 12:21:
Wat we wel kunnen stellen, is dat hij tot nu toe de verwachtingen heeft overtroffen. Toch?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 08 januari 2025 om 14:20:
6 Miljoen lijkt tegenwoordig een schijntje op de huidige transfermarkt. Voor Feyenoord-begrippen nog altijd veel geld, zeker als je het afzet tegen wat er op de transfermarkt gespendeerd is door de club.
Echter, de ontwikkeling is wel dat spelers van Feyenoord steeds meer opbrengen. Senesi kwam voor 7M, en ging voor 15M. Als je nu een speler van (min of meer) hetzelfde kaliber kan scouten en vastleggen voor 6M, kan hij op termijn wel 25/30M opleveren.
González is geen Senesi denk ik. Ik weet het niet.
Ik ben alang blij dat Feyenoord dat bedrag niet direct heeft betaald voor González, en de speler voor langere periode vastligt. Nu is hij gehuurd met een optie tot koop, en kan er een jaar lang gekeken worden of de speler voldoet en 'past'. Het lijkt een goede ontwikkeling dat de club op deze manier versterkingen haalt, en een seizoen lang kan kijken of het een versterking is.
Of González uiteindelijk vastgelegd moet worden, dat vind ik lastig in te schatten. In de speeltijd die hij gekregen heeft, varieert mijn oordeel van 'voldoet, zou op termijn een leuke toevoeging kunnen worden' tot 'oei, dat valt me niet mee'. Maar het voelt toch ietwat voorbarig om daar een conclusie aan te verbinden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 08 januari 2025 om 14:29:
(...)Als je de berichten mag geloven is het geen koopoptie maar een voorwaardelijke koop. Als hij de helft van de wedstrijden inzetbaar is, dan is de koop een feit.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese