Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

En maar te zwijgen over de transfers in 2024.

Smal, Nadje, Mitchell, Osman, Carranza, Bueno, Gonzalez, Andreev, Lotomba, Moussa, Hwang.

Waarvan ik maar een kleine 30% goed genoeg vind...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 07 januari 2025 om 16:58:

En maar te zwijgen over de transfers in 2024.

Smal, Nadje, Mitchell, Osman, Carranza, Bueno, Gonzalez, Andreev, Lotomba, Moussa, Hwang.

Waarvan ik maar een kleine 30% goed genoeg vind...

Ik ben ook nog niet enthousiast maar vind het te vroeg om bepaalde spelers (bijv Nadje. Mitchell) af te schrijven en te vroeg om al zeker te zijn dat Hadj Moussa een succes is (eerst over lange tijd iets laten zien, Ivanusec begon ook leuk).

Problematischer vind ik de balans in de selectie. De keuze op het middenveld is veel te beperkt. Wisselen kan daar eigenlijk al niet en de eerste de beste blessure maakt ons zwakker. Onze drie startende middenvelders zijn alle drie het beste op 8. Een echte zes en een echte 10 ontbreken. Op de vleugels is de spoeling ook veel te dun. Wisselen maakt ons daar ook direct zwakker.

+1/-0

Na het zeer verdiende kampioenschap mag je gerust zeggen dat Feyenoord niet echt grote stappen meer heeft gezet. Ja transfer records maar prolongeren titel overwinteren CL allebei niet gelukt de beker was troostprijs als je naar het voorgaande jaar kijkt. Mischien is dit ook wel het maximale wat er nu inzit.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2025 om 00:14:

Na het zeer verdiende kampioenschap mag je gerust zeggen dat Feyenoord niet echt grote stappen meer heeft gezet. Ja transfer records maar prolongeren titel overwinteren CL allebei niet gelukt de beker was troostprijs als je naar het voorgaande jaar kijkt. Mischien is dit ook wel het maximale wat er nu inzit.

Die transferrecords zijn natuurlijk het vooral gevolg van het beleid daarvoor, het werk van de trainer of van de jeugdopleiding en van degene die die spelers heeft gehaald.

We hebben sinds het kampioenschap wel veel geld uitgegeven, maar zijn inderdaad helemaal niets opgeschoten.

+1/-0

socrates schreef op 07 januari 2025 om 23:40:

(...)Wisselen maakt ons daar ook direct zwakker.

Zelfs als Feyenoord start met spelers die niet tot de vaste kern behoren en die worden gedurende de wedstrijd gewisseld voor de vaste kern, wordt de ploeg er niet sterker op. Iedere wissel van Priske leidt tot een soort paniek, lijkt wel.

Dat vind ik erg vreemd.

De spelers die de selectie kwalitatief 'breed' moeten houden en daar niet in slagen, zijn mijn inziens vooral diegenen waarvoor veel geld uitgegeven is (Zeroukki, Ivanusec, Ueda). Zij zijn in geen enkel opzicht de impuls gebleken die ze hadden moeten zijn.

Ik ben het met je eens dat het nog te vroeg is of spelers die afgelopen zomer gehaald zijn te beoordelen. Vooral omdat een aantal van hen duidelijk gehaald zijn met het oog op de langere termijn. En dat geldt inderdaad zowel positief als negatief, want of Hadj Moussa een 'blijvertje' zal blijken in deze vorm/prestaties is nog maar de vraag.

Wat we wel kunnen stellen, is dat hij tot nu toe de verwachtingen heeft overtroffen. Toch?

+1/-0

MIddenveldert schreef op 08 januari 2025 om 12:21:

socrates schreef op 07 januari 2025 om 23:40:

(...)Wisselen maakt ons daar ook direct zwakker.

Wat we wel kunnen stellen, is dat hij tot nu toe de verwachtingen heeft overtroffen. Toch?

Eens. net zoals dat anderen tegenvallen of gewoon niets bijdragen zonder dat ik een verwachtingspatroon had. Als ik Facundo nu zie spelen dat vind ik de geplande zes miljoen zonde van het geld. Maar dat kan een prematuur oordeel zijn.

+1/-0

6 Miljoen lijkt tegenwoordig een schijntje op de huidige transfermarkt. Voor Feyenoord-begrippen nog altijd veel geld, zeker als je het afzet tegen wat er op de transfermarkt gespendeerd is door de club.

Echter, de ontwikkeling is wel dat spelers van Feyenoord steeds meer opbrengen. Senesi kwam voor 7M, en ging voor 15M. Als je nu een speler van (min of meer) hetzelfde kaliber kan scouten en vastleggen voor 6M, kan hij op termijn wel 25/30M opleveren.

González is geen Senesi denk ik. Ik weet het niet.

Ik ben alang blij dat Feyenoord dat bedrag niet direct heeft betaald voor González, en de speler voor langere periode vastligt. Nu is hij gehuurd met een optie tot koop, en kan er een jaar lang gekeken worden of de speler voldoet en 'past'. Het lijkt een goede ontwikkeling dat de club op deze manier versterkingen haalt, en een seizoen lang kan kijken of het een versterking is.

Of González uiteindelijk vastgelegd moet worden, dat vind ik lastig in te schatten. In de speeltijd die hij gekregen heeft, varieert mijn oordeel van 'voldoet, zou op termijn een leuke toevoeging kunnen worden' tot 'oei, dat valt me niet mee'. Maar het voelt toch ietwat voorbarig om daar een conclusie aan te verbinden.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 08 januari 2025 om 14:20:

6 Miljoen lijkt tegenwoordig een schijntje op de huidige transfermarkt. Voor Feyenoord-begrippen nog altijd veel geld, zeker als je het afzet tegen wat er op de transfermarkt gespendeerd is door de club.

Echter, de ontwikkeling is wel dat spelers van Feyenoord steeds meer opbrengen. Senesi kwam voor 7M, en ging voor 15M. Als je nu een speler van (min of meer) hetzelfde kaliber kan scouten en vastleggen voor 6M, kan hij op termijn wel 25/30M opleveren.

González is geen Senesi denk ik. Ik weet het niet.

Ik ben alang blij dat Feyenoord dat bedrag niet direct heeft betaald voor González, en de speler voor langere periode vastligt. Nu is hij gehuurd met een optie tot koop, en kan er een jaar lang gekeken worden of de speler voldoet en 'past'. Het lijkt een goede ontwikkeling dat de club op deze manier versterkingen haalt, en een seizoen lang kan kijken of het een versterking is.

Of González uiteindelijk vastgelegd moet worden, dat vind ik lastig in te schatten. In de speeltijd die hij gekregen heeft, varieert mijn oordeel van 'voldoet, zou op termijn een leuke toevoeging kunnen worden' tot 'oei, dat valt me niet mee'. Maar het voelt toch ietwat voorbarig om daar een conclusie aan te verbinden.

Als je de berichten mag geloven is het geen koopoptie maar een voorwaardelijke koop. Als hij de helft van de wedstrijden inzetbaar is, dan is de koop een feit.

+1/-0

socrates schreef op 08 januari 2025 om 14:29:

(...)Als je de berichten mag geloven is het geen koopoptie maar een voorwaardelijke koop. Als hij de helft van de wedstrijden inzetbaar is, dan is de koop een feit.

Oké. Dat wist ik niet. Dan lijkt het aannemelijk dat hij vastgelegd komende zomer. Mocht Hancko dan vertrekken (wat ook wel vast lijkt te staan), heb je in ieder geval die transfersom wel 'gedekt' en kun je de overige opbrengst voor Hancko gebruiken voor verdere versterking op die positie.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese