Uit: Lommel
Vak: -
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
Hoe 't komt dat Feyenoord ( de club van het Volk weet je nog .. ) bol staat van schimmige constructies, netwerkjes, elkaar naar voren schuiven of juist pootje haken, ik vraag mij echt af ...
Neem nu een type Troost, in het bedrijfsleven was hij al lang en breed buiten gegooid, wat een onzinnige brol heeft - ie tot dusver uitgekraamd ...
Laatste tijd begin ik begrip te krijgen voor Stam, je zult maar trainer zijn zonder veel ervaring en in zo'n wespennest als Feyenoord.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 14 november 2019 om 14:22:
Hoe 't komt dat Feyenoord ( de club van het Volk weet je nog .. ) bol staat van schimmige constructies, netwerkjes, elkaar naar voren schuiven of juist pootje haken, ik vraag mij echt af ...
Neem nu een type Troost, in het bedrijfsleven was hij al lang en breed buiten gegooid, wat een onzinnige brol heeft - ie tot dusver uitgekraamd ...
Laatste tijd begin ik begrip te krijgen voor Stam, je zult maar trainer zijn zonder veel ervaring en in zo'n wespennest als Feyenoord.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Dus ben ik nu al huiverig voor de periode na Advocaat. Ervaren trainers willen niet hun handen branden aan dobberende roei-maar-door-clubs als Feyenoord waarvan je niet of je de overkant wel haalt. Ik hoop dat Arnesen en een nieuwe algemeen directeur durf hebben om met echt ervaren personen te gaan praten. Hier en daar wordt Fräser genoemd maar ik vind dat ook nogal link. Juist omdat a) onze ambities hoog liggen en b) de club een kluwen is van belangen en c) we toch in de eerstkomende jaren geen topselectie zullen hebben, moet voor een echt ervaren " oude " rot in het trainersvak gekozen worden, of je die nu uit NL haalt of uit het buitenland speelt minder een rol.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 13 november 2019 om 23:15:
Twee dingen : 1) onder van den Herik veel swindle & drindle, maar hij had Feyenoord hoog staan, iedereen kan tonnen gouden boter op z'n eigen hoofd zalven, voor mijn part kocht van den Herik drie superkarren op naam van Feyenoord of versierde orgies bij de vleet, wat hij deed was Feyenoord wel een ereplaats tussen de groten geven ! Daarna kwamen figuren als Bosz om louter te komen klaplopen, 2) het Feyenoord-gevoel is weg, als je de reacties en het beleven van Feyenoord nu vergelijkt met pakweg twintig jaar terug dan verbleekt Feyenoord ten opzichte van de andere clubs, het is een zeurderige club geworden met middelmatige selecties en zich suf-lullende managers. We moeten opletten geen ouwe-wijven vereniging te worden. Kom op, waar zit het Feyenoord-wij-Rotterdam gevoel ??
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
De huidige RvC is ook maar een wassen neus , tis alleen maar pappen en nathouden wat men daar doet. Om maar op het pluche te blijven. Als controlerend orgaan stelt het allemaal niet veel voor.
De uitkomst voor Feyenoord zou zijn , wees niet verbaasd als ik in herhaling val : een rijke geldschieter a la van den Herik. Goede visie en doortastend handelen leidt altijd tot resultaat en het beste voor de club. Opdoeken die RvC want die is overbodig. En goede ideeen kan je altijd aandragen , maar als ze niet bevallen val jij misschien ook af.
Gaat héél lastig worden zo'n persoon te vinden die Feyenoord op die wijze uitmuntend wil besturen. De club heeft zo'n persoon ook nodig.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 15 november 2019 om 11:30:
Hoe zit het nou met die Koevermans. Hangt al weken in de lucht en berichten gaan van "zeker niet" tot "zeker wel". Wacht men tot de stemming omslaat ofzo? Wat is dit nou toch
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 november 2019 om 19:34:
Blijft me verbazen dit soort uitspraken.
Het ging oa juist zo slecht na vd Herik omdat ze daarna al zijn shit moesten opruimen.
Was gewoon een crimineel die heel handig onder de regels uit wist te komen.
En dan ga hem bewieroken omdat hij het ook wel eens goed deed.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 14 november 2019 om 18:31:
Dus ben ik nu al huiverig voor de periode na Advocaat. Ervaren trainers willen niet hun handen branden aan dobberende roei-maar-door-clubs als Feyenoord waarvan je niet of je de overkant wel haalt. Ik hoop dat Arnesen en een nieuwe algemeen directeur durf hebben om met echt ervaren personen te gaan praten. Hier en daar wordt Fräser genoemd maar ik vind dat ook nogal link. Juist omdat a) onze ambities hoog liggen en b) de club een kluwen is van belangen en c) we toch in de eerstkomende jaren geen topselectie zullen hebben, moet voor een echt ervaren " oude " rot in het trainersvak gekozen worden, of je die nu uit NL haalt of uit het buitenland speelt minder een rol.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Maar als we de huidige opzet / constructie van het bestuur blijven handhaven , dan is Mark Koevermans een uitermate goede AD voor de club : een lieve aardige jongen , zal nooit buiten de lijntjes kleuren , enorm flets en kleurloos. Kortom geheel in stijl met hoe Feyenoord nu ook daadwerkelijk is !
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 17 november 2019 om 21:34:
open/sluit de onderstaande quote:
Niet als 2e keus ( nadat eerst Cocu bij Anderlecht was gepolst)
Als hij als eerste wordt benaderd door Frank A. zegt Jol op zeker JA
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 20 november 2019 om 12:36:
Jol houdt er niet van om zichzelf in ieder praatprogramma aan te prijzen dat hij vrij is als trainer.
Als je je 4 jaar staande houdt in de Pr. League ben je geen watje en ga je niet solliciteren, maar moet je gevraagd worden ( zo gaat het al bij de amateurs)
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 21 november 2019 om 07:33:
Tuurlijk wel. Waarom overal je gezicht laten zien. Zo publiciteitsgeil is hij niet. Laat dan maar over aan Peter R. de Vries!
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord bestuur