Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Hij verlengt ook gewoon met een jaar extra, nu dus tot 2026 en volgend jaar ook geen gelimiteerde afkoopsom. Die is ook een jaartje opgeschoven. Je zou kunnen zeggen; dan krijgen we dit volgend jaar weer. Anderzijds, ook dan heeft Feyenoord de regie in handen en kan het vragen wat ze willen. Wat is dit goed!
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 mei 2023 om 15:28:
Hij verlengt ook gewoon met een jaar extra, nu dus tot 2026 en volgend jaar ook geen gelimiteerde afkoopsom. Die is ook een jaartje opgeschoven. Je zou kunnen zeggen; dan krijgen we dit volgend jaar weer. Anderzijds, ook dan heeft Feyenoord de regie in handen en kan het vragen wat ze willen. Wat is dit goed!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
‘Sterk dat Slot dít onthulde op persconferentie’
https://www.telegraaf.nl/video/747324725/sterk-dat-slot-dit-onthulde-op-persconferentielink
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Slot maakte zijn woorden waar en leidde Feyenoord op overtuigende wijze naar het kampioenschap. Zelfs aartsrivaal Ajax had grote moeite met het spel van de Rotterdammers. De oefenmeester gebruikte het om zijn spelers te motiveren. "Daar heb ik ze laten zien dat Ajax alleen maar aan het tijdrekken was. Dan zeg ik 'Kijk de regerend kampioen vindt het noodzakelijk om tegen ons theater te spelen en tijd te rekken. Ze hebben opstootjes nodig. Op een normale manier kunnen ze niet van ons winnen'. Zo'n nabespreking geeft energie voor de volgende wedstrijd, dat weet ik dan zeker."
Slot is bijzonder trots op het voetbal dat zijn Feyenoord speelde. "Het is niet meer het voetbal van bam-bam-bam uit de havenstad, ook al waren er in de historie ook periodes met mooi spel. De supporters zijn steeds meer waardering gaan krijgen voor het voetbal dat we spelen. Ik hoop dat we het Legioen een klein beetje hebben kunnen boetseren. Dat is wat anders dan iemand veranderen. Het DNA zit er gewoon in, dat is gewoon dat hun team moet willen, dat spelers er alles voor over moet hebben. Maar dat mooie spel waar ik zo van houd, dat wordt nu echt omarmd."
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 juni 2023 om 00:23:
Slot maakte zijn woorden waar en leidde Feyenoord op overtuigende wijze naar het kampioenschap. Zelfs aartsrivaal Ajax had grote moeite met het spel van de Rotterdammers. De oefenmeester gebruikte het om zijn spelers te motiveren. "Daar heb ik ze laten zien dat Ajax alleen maar aan het tijdrekken was. Dan zeg ik 'Kijk de regerend kampioen vindt het noodzakelijk om tegen ons theater te spelen en tijd te rekken. Ze hebben opstootjes nodig. Op een normale manier kunnen ze niet van ons winnen'. Zo'n nabespreking geeft energie voor de volgende wedstrijd, dat weet ik dan zeker."
Slot is bijzonder trots op het voetbal dat zijn Feyenoord speelde. "Het is niet meer het voetbal van bam-bam-bam uit de havenstad, ook al waren er in de historie ook periodes met mooi spel. De supporters zijn steeds meer waardering gaan krijgen voor het voetbal dat we spelen. Ik hoop dat we het Legioen een klein beetje hebben kunnen boetseren. Dat is wat anders dan iemand veranderen. Het DNA zit er gewoon in, dat is gewoon dat hun team moet willen, dat spelers er alles voor over moet hebben. Maar dat mooie spel waar ik zo van houd, dat wordt nu echt omarmd."
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Jaren 60/70 was Feyenoord wereldtop, daarna niet meer. 80s/90s/00s/10s was er af en toe succes maar ook door geldgebrek nooit meer structureel een topteam. Elke topclub gaat weleens door een mindere fase, maar zonder geld wordt het wel heel lastig.
Gelukkig is Feyenoord nu wel weer een topclub zoals zelfs Mourinho erkende..
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 juni 2023, 00:38:23.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Arne Slot heeft begin dit jaar een aanbieding van Valencia naast zich neergelegd. De 44-jarige trainer van Feyenoord hoefde niet lang na te denken over het Spaanse voorstel.
Dat onthult Rutger Vinke zondagochtend bij Studio 1908. Enkele maanden geleden onthulde de man achter Feyenoord Transfermarkt al dat een voormalig Champions League-finalist zich voor de populaire trainer had gemeld.
"Dat was Valencia", vertelt Vinke nu. "Die aanbieding heeft hij destijds direct naast zich neergelegd. Dat gebeurde ongeveer ten tijde van de wedstrijden tegen Shakhtar Donetsk."
Feyenoord kwam op 9 en 13 maart in actie tegen Shakhtar Donetsk in de achtste finale van de Europa League. Naast Valencia toonden de afgelopen maanden ook onder meer Tottenham Hotspur en Chelsea interesse in de trainer.
Logisch natuurlijk dat hij geen interesse had/heeft om naar Valencia te gaan. Volgens mij stonden die in maart nog op een degradatieplek en hebben ze dat maar op het nippertje kunnen ontlopen.
Offtopic: wat een kansloze kneus blijft die Rutger trouwens. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een trainer van een club tot twee keer toe op een persconferentie oproept om te stoppen met het lekken van geruchten omdat het schade toebrengt aan de club en hierdoor al meerdere transfers zijn afgeketst. Een supporter van de club zou meteen gestopt zijn, maar deze imbeciel gaat nu zelfs live op youtube uitzendingen beginnen.
Het is wel duidelijk dat deze kneus geen enkele vorm van clubliefde heeft en alleen maar met een hard plassertje bij zijn computer zit vanwege alle reacties die hij krijgt.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot