Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 80 81 82 83 84

Alles valt tegen na Slot, mischien een keer een buitenlander, maar dan bedoel ik niet JDT.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 maart 2023 om 00:30:

Als we met Slot een hoog nivo voor ons doen bereiken, vallen we met keuzes als JD Thomassen weer naar een lager nivo. Is dat wat wij willen?



Waarop baseer je dat?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 maart 2023 om 00:30:

Als we met Slot een hoog nivo voor ons doen bereiken, vallen we met keuzes als JD Thomassen weer naar een lager nivo. Is dat wat wij willen?



Kijk ik vind als je een trainer hebt die echt een verschil maakt zou je best de hoogst verdiende kunnen maken.
Als hij bv cl haalt zou je heb best de best betaalde persoon kunnen maken binnen Feyenoord , waarom niet?
Hij maakt ook spelers zoveel meer waard dus geef hem maar 2 miljoen of meer.

Maar er zijn best andere goede trainers , je weet nu wat werkt en daarop moet je dan scouten.
Je moet niet meer met een bart v Marwijk , Advocaat etc aankomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2023 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

'Tomasson op de lijst van mogelijke opvolgers Slot'
28 feb. 2023 15:27
16 reacties
Van de redactie
Volgens Voetbal International-journalist Martijn Krabbendam staat de Deen Jon Dahl Tomasson op de lijst om Arne Slot op te volgen, mocht hij vertrekken. De oud-spits van Feyenoord, die tussen 1998 en 2002 en tussen 2008 en 2011 in Rotterdam-Zuid speelde, is nu hoofdtrainer van Blackburn Rovers.

"Ik heb gehoord dat Tomasson inderdaad op een lijstje staat om Arne Slot op te volgen", vertelt Krabbendam in zijn podcast. "Hij is natuurlijk succesvol geweest bij Malmö, heeft ze kampioen gemaakt en kent Feyenoord. Het is zeker een superprof en is keihard", concludeert Krabbendam.

Tomasson stond twee seizoenen voor de groep bij Malmö FF, en werd in beide seizoenen kampioen van Zweden. Op dit moment is hij aan zijn eerste seizoen bezig bij Blackburn Rovers. Daarmee bezet hij de vierde plaats in de Championship, het tweede niveau van Engeland. Eerder was hij hoofdtrainer van Excelsior en Roda JC, en assisteerde hij hoofdtrainer Age Hareide bij het Deense nationale elftal.



Das logisch toch?


Eens, een van de beste opties als opvolger. Bij Roda en Excelsior viel geen eer te behalen op dat moment, daarna heeft hij het alleen maar uitstekend gedaan bij Malmö en nu bij Blackburn. Veelal met aanvallend pressievoetbal, al is hij tactisch iets flexibeler dan Slot. Zijn zoon speelt in de academy bij de O11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 maart 2023 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 maart 2023 om 00:30:

Als we met Slot een hoog nivo voor ons doen bereiken, vallen we met keuzes als JD Thomassen weer naar een lager nivo. Is dat wat wij willen?



Waarop baseer je dat?



Heeft JD Thomasson resultaat geboekt? Zo zijn er wel meer trainers die nog niet zover zijn als Slot al is en die zijn wil op de spelers legt om zus en zo te spelen. Misschien dat Kees van Wonderen een uitzondering zijn, die met beperkte middelen resultaat kan boeken. Een Wim Jonk doet het goed met Volendam, maar waar zijn ze in de beker bijvoorbeeld? Je moet meer in je mars hebben om ook in dat soort competities je gezicht te laten zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 maart 2023 om 00:19:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 maart 2023 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 maart 2023 om 00:30:

Als we met Slot een hoog nivo voor ons doen bereiken, vallen we met keuzes als JD Thomassen weer naar een lager nivo. Is dat wat wij willen?



Waarop baseer je dat?



Heeft JD Thomasson resultaat geboekt? Zo zijn er wel meer trainers die nog niet zover zijn als Slot al is en die zijn wil op de spelers legt om zus en zo te spelen. Misschien dat Kees van Wonderen een uitzondering zijn, die met beperkte middelen resultaat kan boeken. Een Wim Jonk doet het goed met Volendam, maar waar zijn ze in de beker bijvoorbeeld? Je moet meer in je mars hebben om ook in dat soort competities je gezicht te laten zien.


Twee keer kampioen geworden met Mälmo, CL gespeeld met Mälmo, en nu 4e met Blackburn (vorig jaar 8e). Heeft meer ervaring en prijzen dan Arne Slot...

 

+1/-0

Tot 2021 was Jon Dahl Tomasson een heel logische ‘naam’ die op den duur in aanmerking kon komen voor het hoofdtrainerschap bij Feyenoord. Een voormalig topspeler met veel internationale ervaring en een Feyenoord-verleden. 1+1.

Maar met de komst van Slot en het proces dat is ingezet, vind ik alle ‘plussen’ die in het voordeel spreken van JDT minder zwaar wegen dan eigenschappen waarvan ik niet zeker weet of hij ze bezit. Als Slot vertrekt, moet de club blijven voortbouwen op zijn spelopvatting. De manier van trainen en de wijze waarop Slot zijn elftal laat spelen, moet de basis vormen van de sportieve filosofie. De rode draad op basis waarvan de club opleidt, scout, ontwikkelt en presteert.

Is Tomasson de beste trainer om vanuit de nu gelegde basis die filosofie verder uitbouwt?!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 maart 2023 om 11:58:

Tot 2021 was Jon Dahl Tomasson een heel logische ‘naam’ die op den duur in aanmerking kon komen voor het hoofdtrainerschap bij Feyenoord. Een voormalig topspeler met veel internationale ervaring en een Feyenoord-verleden. 1+1.

Maar met de komst van Slot en het proces dat is ingezet, vind ik alle ‘plussen’ die in het voordeel spreken van JDT minder zwaar wegen dan eigenschappen waarvan ik niet zeker weet of hij ze bezit. Als Slot vertrekt, moet de club blijven voortbouwen op zijn spelopvatting. De manier van trainen en de wijze waarop Slot zijn elftal laat spelen, moet de basis vormen van de sportieve filosofie. De rode draad op basis waarvan de club opleidt, scout, ontwikkelt en presteert.

Is Tomasson de beste trainer om vanuit de nu gelegde basis die filosofie verder uitbouwt?!


De beste optie zal hij misschien niet zijn omdat hij tactisch wat flexibeler is in de leer dan een Arne Slot, maar een logische optie is hij natuurlijk wel gezien zijn aanvallende spelopvatting en ervaring als trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 maart 2023 om 11:58:

Tot 2021 was Jon Dahl Tomasson een heel logische ‘naam’ die op den duur in aanmerking kon komen voor het hoofdtrainerschap bij Feyenoord. Een voormalig topspeler met veel internationale ervaring en een Feyenoord-verleden. 1+1.

Maar met de komst van Slot en het proces dat is ingezet, vind ik alle ‘plussen’ die in het voordeel spreken van JDT minder zwaar wegen dan eigenschappen waarvan ik niet zeker weet of hij ze bezit. Als Slot vertrekt, moet de club blijven voortbouwen op zijn spelopvatting. De manier van trainen en de wijze waarop Slot zijn elftal laat spelen, moet de basis vormen van de sportieve filosofie. De rode draad op basis waarvan de club opleidt, scout, ontwikkelt en presteert.

Is Tomasson de beste trainer om vanuit de nu gelegde basis die filosofie verder uitbouwt?!


Op 2/3 van het seizoen zijn de resultaten goed te noemen, maar als we de wedstrijd van gisteravond als maatstaf nemen, valt de manier van voetballen niet mee. Laag tempo, veel rondspelen in het eigen strafschopgebied, wat behoorlijk link is. De tweede helft was wel iets beter, maar Heerenveen had zomaar een penalty kunnen krijgen. De wissel Kasanwirjo voor Pedersen was niet heel logisch, want Kasanwirjo is een centrale verdediger. Na bijna twee jaar Slot is het voetbal nog steeds niet heel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 02 maart 2023 om 14:35:

Op 2/3 van het seizoen zijn de resultaten goed te noemen, maar als we de wedstrijd van gisteravond als maatstaf nemen, valt de manier van voetballen niet mee. Laag tempo, veel rondspelen in het eigen strafschopgebied, wat behoorlijk link is. De tweede helft was wel iets beter, maar Heerenveen had zomaar een penalty kunnen krijgen. De wissel Kasanwirjo voor Pedersen was niet heel logisch, want Kasanwirjo is een centrale verdediger. Na bijna twee jaar Slot is het voetbal nog steeds niet heel goed.



Serieus?! Feyenoord speelt over het algemeen prima voetbal sinds Slot hoofdtrainer is. Een mindere wedstrijd tegen Heerenveen doet daar niets aan af, net zo min als een geweldige wedstrijd gelijk moet betekenen dat we er ‘zijn’.

1 Zwaluw maakt nog geen zomer, 1 pinguïn maakt nog geen winter.

Het is een proces. Een ontwikkeling. En Slot heeft in twee jaar tijd tot twee keer toe een collectief gebouwd wat het beste voetbal van Nederland speelt.

De speelwijze van Slot betaalt zich keer op keer uit. Het afjagen en aanvallen wat het elftal collectief doet, dwingt fouten af bij de tegenstander. Het hele team speelt om te winnen, iedere speler weer wat er op zijn positie verwacht wordt (ik denk dat Kasanwirjo in dat opzicht nog wel wat te leren heeft) en niemand verzaakt.

Nogmaals, het slaat nergens op om enkel de wedstrijd van gisteren als maatstaf te nemen. Van mij hadden ze mogen verliezen. Ik wil dat Feyenoord kampioen wordt, die beker kan mij gestolen worden. Met minimale inzet/inspanning binnen de 90 minuten die wedstrijd winnen; perfect. Zaterdag wacht een veel belangrijkere pot, wat mij betreft.

 

+1/-0

Het is ongelofelijk wat Slot presteert Manchester City speelt ook wel eens wat minder je moet naar het groter plaatje kijken.

 

+1/-0

Hij is ook niet bang om zijn systeem aan tepassen.

''Als je zegt dat je Danilo op tien hebt zien invallen dan doe je de waarheid een klein beetje geweld aan'', begint Slot zijn verhaal. ''Ik denk dat hij eerder een tweede spits was dan dat hij echt op tien speelde. Het is dan ook logisch dat als hij erin komt voor een nummer tien dat Danilo dan ook in zijn kracht gaat spelen, namelijk als tweede spits. Dat kon nu ook op de manier waarop wij in de tweede helft druk gingen zetten. We deden dat vanuit twee spitsen.''

 

+1/-0

Keesie Wonderboy lijkt mij een goede opvolger. Heeft een rustige gestage opbouw van zijn carriere en een duidelijke visie. Kent het NL voetbal goed (oa als coach jeugd toernooi Oranje gewonnen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 02 maart 2023 om 17:06:

Keesie Wonderboy lijkt mij een goede opvolger. Heeft een rustige gestage opbouw van zijn carriere en een duidelijke visie. Kent het NL voetbal goed (oa als coach jeugd toernooi Oranje gewonnen).



Hoewel ik het een goede trainer vind en qua persoonlijkheid echt bij Feyenoord vind passen ga je met Kees wel weer een heel andere kant op.
Ik zou dan veel liever met een aanvallende trainer verder gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 02 maart 2023 om 18:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 02 maart 2023 om 17:06:

Keesie Wonderboy lijkt mij een goede opvolger. Heeft een rustige gestage opbouw van zijn carriere en een duidelijke visie. Kent het NL voetbal goed (oa als coach jeugd toernooi Oranje gewonnen).



Hoewel ik het een goede trainer vind en qua persoonlijkheid echt bij Feyenoord vind passen ga je met Kees wel weer een heel andere kant op.
Ik zou dan veel liever met een aanvallende trainer verder gaan.


Denk dat hij zich wel kan doorontwikkelen. En Heerenveen zette gisteren ook extreem hoog druk. Uiteindelijk wil je een goede omschakeling / rest verdediging na balverlies dat kan hij wel organiseren denk ik.

 

+1/-0

Het is niet zo dat die Friezen echt de pannen vh dak spelen door Van Wonderen, leuke middenmoter, maar onder een Foppe de Haan was het toch wel vele malen beter hoor.

Feyenoord moet echt kijken naar een ander kaliber trainer mischien ook over de grens. Die bondscoach van Denemarken heeft ook een aanvallende opvatting.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 02 maart 2023 om 19:02:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 02 maart 2023 om 18:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 02 maart 2023 om 17:06:

Keesie Wonderboy lijkt mij een goede opvolger. Heeft een rustige gestage opbouw van zijn carriere en een duidelijke visie. Kent het NL voetbal goed (oa als coach jeugd toernooi Oranje gewonnen).



Hoewel ik het een goede trainer vind en qua persoonlijkheid echt bij Feyenoord vind passen ga je met Kees wel weer een heel andere kant op.
Ik zou dan veel liever met een aanvallende trainer verder gaan.


Denk dat hij zich wel kan doorontwikkelen. En Heerenveen zette gisteren ook extreem hoog druk. Uiteindelijk wil je een goede omschakeling / rest verdediging na balverlies dat kan hij wel organiseren denk ik.



Zou dan nog wel wachten tot hij die ontwikkeling heeft doorgemaakt en niet dat we moeten hopen dat het bij Feyenoord gaat gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 maart 2023 om 11:35:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 maart 2023 om 00:19:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 maart 2023 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 maart 2023 om 00:30:

Als we met Slot een hoog nivo voor ons doen bereiken, vallen we met keuzes als JD Thomassen weer naar een lager nivo. Is dat wat wij willen?



Waarop baseer je dat?



Heeft JD Thomasson resultaat geboekt? Zo zijn er wel meer trainers die nog niet zover zijn als Slot al is en die zijn wil op de spelers legt om zus en zo te spelen. Misschien dat Kees van Wonderen een uitzondering zijn, die met beperkte middelen resultaat kan boeken. Een Wim Jonk doet het goed met Volendam, maar waar zijn ze in de beker bijvoorbeeld? Je moet meer in je mars hebben om ook in dat soort competities je gezicht te laten zien.


Twee keer kampioen geworden met Mälmo, CL gespeeld met Mälmo, en nu 4e met Blackburn (vorig jaar 8e). Heeft meer ervaring en prijzen dan Arne Slot...


Het gaat er mij om dat je een elftal aan het spelen krijgt. Als je zoals Slot met de situatie geconfronteerd raakt dat je buiten de overgebleven basisspelers 10 nieuwe spelers moet inpassen en dat dit succesvol blijkt te zijn, dan sta je in mijn ogen in Nederland op eenzame hoogte. Het is geen kunst om een elftal wat jaren bij elkaar speelt kampioensaspiraties te krijgen, maar om jaar na jaar kampioen te blijven, verschoond van arbitrale dwalingen. Dus een F de Boer is voor mij geen toptrainer, een LvG is dat ietsje meer, een C.A. hetzelfde, maar onze Cor Adriaanse schaar ik ook onder hen.

 

+1/-0

Hij blijft volgend seizoen heeft het naar zijn zin, er zit nog meer in en is voor zijn gezin in Zwolle ook beter, hij is nog jong buitenland of bondscoach komt nog wel.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 maart 2023, 03:40:45.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Het sentiment rondom Feyenoord begint te veranderen, zo ziet oer-Feyenoorder Willem van Hanegem. De Rotterdammers worden de laatste weken door diverse journalisten en analisten aangevallen. Ook elke beslissing van een scheidsrechter die in het voordeel uitpakt voor de ploeg van trainer Arne Slot is onderwerp van gesprek.

''Ik merk dat mensen angstig beginnen te worden dat Feyenoord inderdaad de titel pakt'', vertelt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Dat zie je aan analyses, aan vragen die worden gesteld aan spelers en de trainer, aan onrust bij zogenaamde kenners. Dat Feyenoord lekker meedoet, vinden ze vaak prachtig. Alsof het een beetje aandoenlijk is dat Feyenoord er weer eens bij is. Maar als ze in Rotterdam eens echt de titel kunnen pakken, dan komt er een bepaald soort tegengas op gang. Want dát is voor veel mensen niet de bedoeling.''

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot