Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19 20 21 22 23

Klopt maar wel binnen enkele maanden, nee, dit gaat 'm niet worden. Het worden inktzwarte jaren, wat een puinzooi.

 

+1/-0

Ach ik houd mij maar vast dat er twee, drie gegadigden erg geïnteresseerd zijn en dat voor de zomer niets naar buiten zou komen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 mei 2021 om 10:39:

Ach ik houd mij maar vast dat er twee, drie gegadigden erg geïnteresseerd zijn en dat voor de zomer niets naar buiten zou komen


Ik hou mijn hart vast......

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 mei 2021 om 10:39:

Ach ik houd mij maar vast dat er twee, drie gegadigden erg geïnteresseerd zijn en dat voor de zomer niets naar buiten zou komen


Volgens wie? De enige die steeds met die verhalen komt is Chris "Coca Cola" Woerts die volgens jou uit zijn nek zat te lullen toen het je niet uitkwam...

Ik reken helemaal nergens op, dan valt het ook niet zo enorm tegen wanneer blijkt dat het toch weer luchtkastelen blijken te zijn.

 

+1/-0

zo kun je er ook over denken Ramesoe..

 

+1/-0

Meerde dat schip maar een keer aan in de haven met die miljoenen…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 mei 2021 om 00:12:

dit is en blijft een micky mouse league waar alleen Ajax en in mindere mate PSV structureel meer middelen hebben dan wij.



Nederland is een opleidingsland je hebt aardige stadions veel publiek goede faciliteiten aanvallend voetbal vaak maar als je naar de budgetten kijkt van de clubs stelt het internationaal niks meer voor.

 

+1/-0

Het is toch als je er naar kijkt niet normaal dat er zulke verschillen zijn.
Er zijn clubs m.n. is Spanje als ik het goed heb die zoveel schuld hebben en gewoon door kunnen gaan met kopen.
Hier in Holland is dat niet mogelijk, ik snap het niet helemaal, ze kunnen de spelers hoog op de begroting zetten maar dan nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 mei 2021 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 mei 2021 om 00:12:

dit is en blijft een micky mouse league waar alleen Ajax en in mindere mate PSV structureel meer middelen hebben dan wij.



Nederland is een opleidingsland je hebt aardige stadions veel publiek goede faciliteiten aanvallend voetbal vaak maar als je naar de budgetten kijkt van de clubs stelt het internationaal niks meer voor.


Dat klopt, maar ik reageerde op de stelling dat we een rol in de marge zouden gaan spelen (wat ik interpreteer als 5e of lager). Ajax heeft meer middelen dan wij en is bijna niet in te halen, PSV heeft alleen meer middelen door CL voetbal en een eenmalige injectie van 50 miljoen, de rest -AZ, Vitesse, Utrecht, Groningen en Twente- legt het financieel af tegen ons (ondanks dat zij allen betere resultaten op de transfermarkt halen). Structureel zullen wij dus geen rol in de marge spelen, maar ten minste meedoen om plek 3 en bij enige regelmaat om plek 2. Het kampioenschap is out of the question en vereist een totale instorting van Ajax in een seizoen, maar zelfs dat kan een keer gebeuren eens in de zoveel jaar.

 

+1/-0

Is het kompas defect van dat schip met geld?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 30 mei 2021 om 11:21:

Is het kompas defect van dat schip met geld?


Dat schip is gezonken.

 

+2/-0

Een fata morgana.

 

+2/-0

Feyenoord heeft het schip met geld toch al : de Amerikaanse bank G & S heeft zich bereid getoond 225 miljoen euro te lenen voor het nieuwe stadion aan de Maas. Voluit geschreven in cijfers 225.000.000 euro , dan lijkt het nog meer.

 

+1/-0

We weten dat de directie momenteel heel veel achter gesloten deuren doet.

Laten we eerst afwachten waar ze mee komen, zodra er "iets" bekend is brengen ze het wel naar buiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 30 mei 2021 om 13:01:

Feyenoord heeft het schip met geld toch al : de Amerikaanse bank G & S heeft zich bereid getoond 225 miljoen euro te lenen voor het nieuwe stadion aan de Maas. Voluit geschreven in cijfers 225.000.000 euro , dan lijkt het nog meer.


Je bedoelt dat stadion waarvan nog steeds niet zeker is dat het gebouwd gaat worden? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 mei 2021 om 10:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 30 mei 2021 om 13:01:

Feyenoord heeft het schip met geld toch al : de Amerikaanse bank G & S heeft zich bereid getoond 225 miljoen euro te lenen voor het nieuwe stadion aan de Maas. Voluit geschreven in cijfers 225.000.000 euro , dan lijkt het nog meer.


Je bedoelt dat stadion waarvan nog steeds niet zeker is dat het gebouwd gaat worden? ;)



Ramesoe, maak je niet ongerust, het stadion komt er. Er zijn meer groepen die het nieuwe stadion gebouwd zien worden, dan dat er door een tamtam gevulde kleine tegenstanders groep wordt gebruld.

 

+1/-0

Jammer dat de tegenstanders maar door blijven gaan met tam tam maken over het mogelijk toch doorgaan het nieuwe stadion te gaan bouwen.

Er is al zoveel tijd verstreken, het oude stadion heeft zijn tijd gehad, er er zijn meer mogelijkheden met het nieuwe stadion.

Hopelijk met een dak erop, dan is het ook makkelijk te gebruiken voor allerlei doeleinden.

De discussie heeft nu al lang genoeg geduurd, laten wij nu maar stappen gaan maken, als het financieel haalbaar is, doen!

 

+1/-0

Als sommigen hier vragen om een schip met geld, dan heeft Feyenoord die toch al met de toegezegde lening van 225.000.000 euro? Ik snap dan ook echt niet waar dat geklaag vandaan komt. Maar ja : ik ben 45 en zal van een andere generatie zijn. Die niet klaagt als ze bij een godswonder al 225.000.000 krijgen. Tis een x genoeg. Dat is wat er bedoeld werd verwende apen 👌

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 31 mei 2021 om 16:23:

Als sommigen hier vragen om een schip met geld, dan heeft Feyenoord die toch al met de toegezegde lening van 225.000.000 euro? Ik snap dan ook echt niet waar dat geklaag vandaan komt. Maar ja : ik ben 45 en zal van een andere generatie zijn. Die niet klaagt als ze bij een godswonder al 225.000.000 krijgen. Tis een x genoeg. Dat is wat er bedoeld werd verwende apen 👌




Ik heb begrepen dat investeringen in FC en de zoektocht naar investeerders in het voetbalbedrijf los van elkaar staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 31 mei 2021 om 19:03:

Ik heb begrepen dat investeringen in FC en de zoektocht naar investeerders in het voetbalbedrijf los van elkaar staan.



Dat zou extreem vreemd zijn. Omdat de kans groot is dat het voetbalbedrijf uiteindelijk toch misschien wel in FC gaat spelen. En dan heeft de Amerikaanse bank G & S op zeker connecties met investeerders uit de V.S. die geld in de bvo willen pompen dus die zaken zijn op voorhand al behoorlijk verweven en voor buitenstaanders absoluut niet te onderscheiden of die dan los van elkaar zouden staan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders