Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 maart 2021 om 18:24:

Marcel vd Kraan het beste van allemaal ingevoerd, mar dat weet jij niet


Beetje te toevallig dat ze hier nu mee aankomen, nadat de club net door Brard in opspraak is gekomen.
Morgen Koevermans bij Rijnmond en dan gaat hij op vragen in van de supporters, ook weer heel toevallig..

 

+1/-0

Het is wel serieus, ze hebben echt niet voor niks Sportology en die investeringsbank Lazard erbij gehaald, maar nu met corona duurt het wat langer als gehoopt.

 

+2/-0

Klopt Marc, dat zei Woerts al in december, die het toevallig(?)wel bij het juiste eind had. De telegraaf - door Marcel vd Kraan ( vriend van Gudde), is veel beter ingevoerd dan al die gasten van het AD, die alleen maar stukken schrijven zonder bronnen. Blijft een 020 geliefde krant

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 maart 2021 om 22:46:

Het is wel serieus, ze hebben echt niet voor niks Sportology en die investeringsbank Lazard erbij gehaald, maar nu met corona duurt het wat langer als gehoopt.


Het ging mij meer om de timing en het gevoel werd nu extra versterkt doordat dat fimpje met Koevermans er ook nog eens net na kwam.
Het is zoals elke keer bij Feyenoord na negatief nieuws krijgen we altijd een zoethoudertje. Ik snap niet dat media zich daarvoor voor het karretje laten spannen.

@willem Gudde is al een tijdje weg hoor ;) ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 maart 2021 om 18:24:

Marcel vd Kraan het beste van allemaal ingevoerd, maar dat weet jij niet



Dankje Willem, omdat je toch ff de moeite nam om te happen. Verder denk ik dat het door mij gequote pure fantasy is van jou.

 

+1/-0

Ach geen enkel ander nieuwsmedia neemt die verhalen over investeerders voorlopig over, dan weet ik genoeg hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 maart 2021 om 13:15:

Ach geen enkel ander nieuwsmedia neemt die verhalen over investeerders voorlopig over, dan weet ik genoeg hoor.




Nee natuurlijk niet zij hebben de primeur. Die gaan ze niet met het AD delen.

 

+1/-0

Koevermans en gekke Toontje verpatsen de club gegarandeerd voor 49% zeggenschap. Die gewiekste v.Bodegom gaat altijd voor maximaal zodat hij met een groot geldbedrag kan pronken terwijl arme Koevermans de kop van jut wordt als het fout gaat. In de praktijk gaan de investeerders hier de boel bepalen en daarmee wordt het de gok van de eeuw. Dat was eigenlijk Feyenoord City al. Maar onze directie is niet vies van alles of niets beleid als het om de toekomst van Feyenoord gaat. Munsterman zou het geweldig vinden.

Ik hoop op een succesverhaal net als Man City en RB Leipzig maar er zijn ook zat verhalen van clubs waar met dit soort constructies de pleuris is uitgebroken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 maart 2021 om 16:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 maart 2021 om 13:15:

Ach geen enkel ander nieuwsmedia neemt die verhalen over investeerders voorlopig over, dan weet ik genoeg hoor.




Nee natuurlijk niet zij hebben de primeur. Die gaan ze niet met het AD delen.


Welke primeur? Het zegt nog helemaal niets. Het is de Feyenoord goednieuwsshow.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 maart 2021 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 maart 2021 om 16:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 maart 2021 om 13:15:

Ach geen enkel ander nieuwsmedia neemt die verhalen over investeerders voorlopig over, dan weet ik genoeg hoor.




Nee natuurlijk niet zij hebben de primeur. Die gaan ze niet met het AD delen.


Welke primeur? Het zegt nog helemaal niets. Het is de Feyenoord goednieuwsshow.




Goed dan dan geloof jij het niet. Ik ken Marcel hoogstpersoonlijk en die gooit geen aannames in de ether.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 19 maart 2021 om 16:57:

Koevermans en gekke Toontje verpatsen de club gegarandeerd voor 49% zeggenschap. Die gewiekste v.Bodegom gaat altijd voor maximaal zodat hij met een groot geldbedrag kan pronken terwijl arme Koevermans de kop van jut wordt als het fout gaat. In de praktijk gaan de investeerders hier de boel bepalen en daarmee wordt het de gok van de eeuw. Dat was eigenlijk Feyenoord City al. Maar onze directie is niet vies van alles of niets beleid als het om de toekomst van Feyenoord gaat. Munsterman zou het geweldig vinden.

Ik hoop op een succesverhaal net als Man City en RB Leipzig maar er zijn ook zat verhalen van clubs waar met dit soort constructies de pleuris is uitgebroken.



Dik een jaar geleden alweer was het topic hier '90 miljoen voor 49% '. Ik denk dat het inmiddels veranderd is in '130 miljoen euro voor 51 % . Het is ook niet zo dat het 130 miljoen euro voor 49% is geworden , want zo goed kunnen Toon en Markje absoluut niet onderhandelen. Nee , wanneer die investeerders voet aan wal willen bij Feyenoord dan gaan zij voor complete zeggenschap. Logisch , want wie wil anders zoveel uitgeven aan een voormalige topclub die al 45 jaar in ernstig verval is ? Dit zal ook gekoppeld zijn aan een eventuele bijdrage aan een nieuw stadion , waar ook nog steeds een gat in de begroting is.

 

+1/-0

Nu is het VVF maar die willen niet meer geld er insteken, dan maar een Amerikaanse zeggenschap als ze maar $$$ hebben.

 

+1/-0

En waarom is de VvF er ? Omdat Feyenoord veel te dure spelers aantrok tegen topsalarissen , CL begrootte , en ver boven zijn stand leefde . En nu zou Feyenoord dus willens en wetens tegen hoge bedragen zijn zeggenschap verkopen aan de Amerikanen ?

Grote kans dat de echte vrienden van Feyenoord dan over tig jaren weer kunnen opdraven om de hele knkrzooi opnieuw uit te kopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 20 maart 2021 om 20:05:

En waarom is de VvF er ? Omdat Feyenoord veel te dure spelers aantrok tegen topsalarissen , CL begrootte , en ver boven zijn stand leefde . En nu zou Feyenoord dus willens en wetens tegen hoge bedragen zijn zeggenschap verkopen aan de Amerikanen ?

Grote kans dat de echte vrienden van Feyenoord dan over tig jaren weer kunnen opdraven om de hele knkrzooi opnieuw uit te kopen.



Dat investeerders zeggenschap eisen is logisch maar Feyenoord behoudt altijd een meerderheidsbelang van 51%. Tenminste dat zeggen ze steeds.

 

+1/-0

Een soort van belangenclubje voor Feyenoord zou dan resteren in de nieuwe opzet , waarbij die dan 49,9 % zeggenschap behouden namens STICO. Iets in die trant , want dan klinkt het toch nog heel wat naar de achterban. Dat zou dan ook de sprong van 90 naar 130 miljoen euro verklaren knakkie.

 

+1/-0

Zonder dat geld zijn we definitief een middenmoter, dus zo moeilijk is de keus niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 21 maart 2021 om 11:37:

Zonder dat geld zijn we definitief een middenmoter, dus zo moeilijk is de keus niet.


Zo erg is het ook weer niet gesteld dramaqueen, in de eredivisie kan je met ons spelersmateriaal, een betere trainer en middelen die evt vrijkomen na verkoop van spelers als Senesi zo mee in de top 5.

 

+1/-0

Ik denk dat ze al veel verder zijn dan wij denken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 maart 2021 om 11:59:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 21 maart 2021 om 11:37:

Zonder dat geld zijn we definitief een middenmoter, dus zo moeilijk is de keus niet.


Zo erg is het ook weer niet gesteld dramaqueen, in de eredivisie kan je met ons spelersmateriaal, een betere trainer en middelen die evt vrijkomen na verkoop van spelers als Senesi zo mee in de top 5.



Nou dan zijn we een subtopper, jippie. Ik blijf me erover verbazen dat de groep hoger wordt ingeschat dan wat we al zien sinds het begin, een heel matige selectie met heel veel domme spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 21 maart 2021 om 15:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 maart 2021 om 11:59:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 21 maart 2021 om 11:37:

Zonder dat geld zijn we definitief een middenmoter, dus zo moeilijk is de keus niet.


Zo erg is het ook weer niet gesteld dramaqueen, in de eredivisie kan je met ons spelersmateriaal, een betere trainer en middelen die evt vrijkomen na verkoop van spelers als Senesi zo mee in de top 5.



Nou dan zijn we een subtopper, jippie. Ik blijf me erover verbazen dat de groep hoger wordt ingeschat dan wat we al zien sinds het begin, een heel matige selectie met heel veel domme spelers.




Dat vind ik ook hoor. Zeker als je dat vergelijkt met Ajax en az die veel betere spelers hebben.dat geldt ook mindere mate voorPSV en Vitesse.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders