Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2021 om 23:02:

Die Amerikanen gaan wel komen als de corona crisis binnenkort over is laat dat maar aan Arnesen, Lemic en Raiola over!

Ja, Als we geld hebben alles in handen geven van een TD en louche zaakwaarnemers die er omheen hangen. Ik vind het een linke boel zoals het nu bij ons gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2021 om 23:02:

Die Amerikanen gaan wel komen als de corona crisis binnenkort over is laat dat maar aan Arnesen, Lemic en Raiola over!


Google eens op de volgende woorden: Arnesen, psv, Lemic

 

+1/-0

Het zou mij überhaupt zeer verbazen als dit verhaal lukt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 02 februari 2021 om 08:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2021 om 23:02:

Die Amerikanen gaan wel komen als de corona crisis binnenkort over is laat dat maar aan Arnesen, Lemic en Raiola over!

Ja, Als we geld hebben alles in handen geven van een TD en louche zaakwaarnemers die er omheen hangen. Ik vind het een linke boel zoals het nu bij ons gaat.



Lemic en Raiola zijn zeker boefjes, maar ook mensen met veel invloed in het voetbal en daar kijken die Amerikanen naar.

 

+1/-0

Burnley had ook Amerikaanse investeerders en nu zitten ze zwaar in de puree.

https://www.theguardian.com/football/2021/feb/02/burnley-us-takeover-has-left-club-90m-worse-off-and-loaded-with-debt

 

+1/-0

Op basis van deze info kun je moeilijk deze conclusie ook voor ons te gelde maken. Het gaat niet alleen om hoe het beleid van de club is, maar op de achtergrond zijn zaken als stadion bezetting, merchandising, marketing van Feyenoord's naam en profil. Het zijn allemaal inkomstenstromingen, die voor ons gelden, dan andere clubs. Burnley heeft een achterban die te vergelijken is met ADO enzovoort. Wij zijn meer te vergelijken met Leicester/City/Newcastle waar altijd meer inkomstenstromingen zijn dan bij Burnley. Edgar Davids had de club een aantal jaren geleden gekocht en was weer gaan voetballen. Hij heeft dit een paar jaar weten vol te houden, totdat hij het niet meer trok. Let wel, dit concludeer ik uit de gang van zaken dat ik had gevolgd toen hij bij Burnley kwam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 februari 2021 om 16:50:

Op basis van deze info kun je moeilijk deze conclusie ook voor ons te gelde maken. Het gaat niet alleen om hoe het beleid van de club is, maar op de achtergrond zijn zaken als stadion bezetting, merchandising, marketing van Feyenoord's naam en profil. Het zijn allemaal inkomstenstromingen, die voor ons gelden, dan andere clubs. Burnley heeft een achterban die te vergelijken is met ADO enzovoort. Wij zijn meer te vergelijken met Leicester/City/Newcastle waar altijd meer inkomstenstromingen zijn dan bij Burnley. Edgar Davids had de club een aantal jaren geleden gekocht en was weer gaan voetballen. Hij heeft dit een paar jaar weten vol te houden, totdat hij het niet meer trok. Let wel, dit concludeer ik uit de gang van zaken dat ik had gevolgd toen hij bij Burnley kwam.



Heb je het stuk gelezen? Het gaat mij niet om de grote van de club, dat doet er niet eens toe. Het gaat mij erom dat de investeerders de club hebben geruineerd.

Burnley is een van de oudste verenigingen in Engeland en ze zijn twee keer kampioen geworden. Edgar Davids heeft nooit bij Burnley gespeeld laat staan gekocht, dat was Barnet FC en die spelen in Londen en niet in Burnley.

Ik vind het dus erg knap van je dat je Davids hebt gevolgd bij Barnley.

 

+2/-0

Ik weet niet exact wanneer ik dat had gelezen en ja, ik kreeg dat artikel onder ogen en later las ik wat meer over. Ik had duidelijk FC Burnley gelezen en ook wat foto's in een dagblad maar dat is zeker een vijftal jaren geleden, dus precies weet ik niet meer wat er in stond. Ik vond het opmerkelijk dat hij een voetbalclub had gekocht en dat hij die naar successen wilde leiden. Ik vroeg me af hoe hij dat ging doen en dat interesseerde me. Voor de rest heb ik geen interesse in hem, omdat ik het altijd al een speler met een bepaalde element vond dat mij niet lag.

 

+1/-0

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.

 

+1/-0

Grap van de eeuw danall : ' niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf '!
Maar ja : je bent zelf ook een clown , dus dat verklaart alles.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 03 februari 2021 om 12:48:

Grap van de eeuw danall : ' niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf '!
Maar ja : je bent zelf ook een clown , dus dat verklaart alles.



Laat het morgen maar bepalen of ik gelijk heb. Situaties kunnen plotseling door verschillende oorzaken veranderen. Voor jou een clown, voor mezelf een realist.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.



Ik beschouw ze niet als geldwolven, omdat ze al aardig wat ponden in United hebben gepompt en ook bij verkoop transfers verliezen hebben geleden. Of ze blauwe ogen hebben, ...?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.



Ik beschouw ze niet als geldwolven, omdat ze al aardig wat ponden in United hebben gepompt en ook bij verkoop transfers verliezen hebben geleden. Of ze blauwe ogen hebben, ...?


Vraag het maar aan een Manchester United supporter hoe blij ze zijn met die Glazers :D

 

+1/-0

Er zijn nogal wat voorbeelden te vinden van investeerders en clubs die vervolgens in de problemen komen als het beoogde rendement niet komt. Ik moet nog maar zien of ze bij Feyenoord komen, maar ik zou heel erg oppassen als club zijnde.

In principe vind ik dat je als topclub in Nederland ook gewoon zelf in staat moet zijn met slim en innovatief beleid de achterstand naar Ajax (en PSV) zo klein mogelijk te maken. Het rendement dat investeerders eisen zou ook een eis moeten zijn van de rcv, het bestuur en ons als Legioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 13:40:

Laat het morgen maar bepalen of ik gelijk heb. Situaties kunnen plotseling door verschillende oorzaken veranderen. Voor jou een clown, voor mezelf een realist.



Danall jij bent nog maar een piepkuikentje, draagt de afdruk van de po nog bij je..

Dan kraam je ook dit soort quasi verstandig aandoende wartaal uit.

 

+1/-0

It takes someone to recognize someone.javascript:// :B :D :D

 

+1/-0

Laat die vette Amerikaanse cashflow maar naar Rotterdam komen trouwens ! Kijk eens naar Chelsea , die staan nu toevallig wel mooi 8e in de Premier League , me dunkt een zware competitie ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.



Ik beschouw ze niet als geldwolven, omdat ze al aardig wat ponden in United hebben gepompt en ook bij verkoop transfers verliezen hebben geleden. Of ze blauwe ogen hebben, ...?


Vraag het maar aan een Manchester United supporter hoe blij ze zijn met die Glazers :D

Dat heeft er niet mee te maken dat ze er geen geld inpompen maar dat ze niet het goede ermee hebben gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 februari 2021 om 08:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 februari 2021 om 11:14:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 februari 2021 om 01:50:

Wat ik ook vind, is dat niet elke Amerikaanse investeerder is een geldwolf. Er zullen zeker van die haaien zijn, maar het lijkt mij dat ze ook rendement willen zien, wat logisch is. De Grazer's zijn ook flink met Man United bezig, dus deze investeerder is weer een correcte.


De Grazers zijn helemaal niet ok, ik zou mij er eens in verdiepen als ik jou was.

De meeste Amerikaanse investeerders zijn helemaal niet geinteresseerd in voetbal en het gaat ze alleen maar om het rendement. Je moet wel heel goed alles vastleggen en mensen niet simpel op hun blauwe ogen geloven.



Ik beschouw ze niet als geldwolven, omdat ze al aardig wat ponden in United hebben gepompt en ook bij verkoop transfers verliezen hebben geleden. Of ze blauwe ogen hebben, ...?


Vraag het maar aan een Manchester United supporter hoe blij ze zijn met die Glazers :D

Dat heeft er niet mee te maken dat ze er geen geld inpompen maar dat ze niet het goede ermee hebben gedaan.


Ze hebben er al meer uitgehaald dan ze geinvesteerd hebben..plus een zwalkend beleid.

Kijk ik weet ook wel dat we hard geld nodig hebben, maar we moeten wel heel erg oppassen met al die cowboys. Je moet als club heel goed onderhandelen en zorgen dat ze niets kunnen inbrengen op je technische beleid. Zorgen dat je de controle houdt enzovoorts.
Een beetje kritisch hierover zijn kan geen enkel kwaad.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Amerikaanse investeerders