willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
Soory pik, maar hij weet hier niets van hoor, dat ik zijn naam noem. Dus wederom een vooroordeel zoals zovele die jij hier stelt. Ik zeg als je je staande kunt houden in Engeland, Duitsland en Nederland kun je bij Feyenoord aan de slag. Maar we achten af. Arsenen en Jol kennen elkaar zeer goed dus wie weet....
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 21 november 2019 om 07:33:
Tuurlijk wel. Waarom overal je gezicht laten zien. Zo publiciteitsgeil is hij niet. Laat dan maar over aan Peter R. de Vries!
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Forumreacties: 351
Reg.: 15 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 21 november 2019 om 07:47:
Soory pik, maar hij weet hier niets van hoor, dat ik zijn naam noem. Dus wederom een vooroordeel zoals zovele die jij hier stelt. Ik zeg als je je staande kunt houden in Engeland, Duitsland en Nederland kun je bij Feyenoord aan de slag. Maar we achten af. Arsenen en Jol kennen elkaar zeer goed dus wie weet....
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 26 november 2019 om 22:03:
Martin heeft Arnesen al wel gesproken, maar dat ging (nog) niet over het trainerschap
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:blaak schreef op 26 november 2019 om 18:28:
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 21 november 2019 om 07:47:
Lijkt mij overigens een zeer capabele trainer voor de huidige selectie, de link met de nieuwe TD is er al dus waarom niet.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/12/uit-het-niets-de-machtigste-man-van-feyenoord-a3986597link
goede journalistiek. Blijft een heerlijk wespennest aan de Feyenoord-top
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Wie is er nu eigenlijk verantwoordelijk voor deze transferperiode, is dat Troost of Arnesen? Voorlopig spreekt die eerste zich in de media uit, terwijl de tweede halverwege de transferperiode in dienst is gekomen. Dat ziet er buitengewoon amateuristisch uit.
De opbrengst: we hebben onze beste keeper laten gaan (gratis uiteraard), geen overbodige rotzooi geloosd en geen versterkingen gehaald.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 16 januari 2020 om 15:18:
toch jammer dat dit forum niet meer gebruikt wordt om nieuwtjes of frustraties te delen. Juist nu er zoveel te doen is over de RvC, stico en vrienden. Niet te vergeten onze directeur die zo uit een slechte soap serie lijkt te komen lopen
Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - M
Forumreacties: 2.149
Reg.: 12 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:
Verder weet ik niet goed wat ik van van Bodegem moet vinden, maar ik werd niet vrolijk van dat verhaal in de NRC... Ik hoop niet dat de schulden weer gaan oplopen.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:Sabau schreef op 18 januari 2020 om 15:21:
open/sluit de onderstaande quote:
Verder weet ik niet goed wat ik van van Bodegem moet vinden, maar ik werd niet vrolijk van dat verhaal in de NRC... Ik hoop niet dat de schulden weer gaan oplopen.
De voorzitter van de RvC die zich gedraagt als algemeen directeur en een algemeen directeur die van zichzelf zegt dat ie de competenties mist om algemeen directeur te zijn... Ook daar word ik niet vrolijk van.
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
De huidige verhoudingen zijn dat bodegom & co de telegraaf & vi gebruiken om blokland en de VVF zwart te maken. Vandaag door te beweren dat het de schuld van de VVF is dat Eenhoorn niet kwam. Blokland gebruikt de nrc om v.bodegom zwart te maken.
Ik persoonlijk vertrouw v.Bodegom voor geen cent en ook de zogenaamde investeerders niet die hij wil binnenhalen.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - M
Forumreacties: 2.149
Reg.: 12 december 2000
Hoe veelzeggend is het dat Arnesen nog steeds niet als TD op de site Feyenoord.nl staat? Daar staat nog altijd Troost a.i. https://www.feyenoord.nl/de-club/organisatie/bestuur
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord bestuur