Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Corona Virus

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord - Ajax dus bijna zeker zonder supporters bij een harde lockdown, als die wedstrijd al doorgaat.

 

+1/-0

Is het niet mogelijk dat de KNVB de wedstrijden vooruit schuift, ik heb het idéé al meerdere keren gezien op Google?.

Dit kost de clubs toch een vermogen en niet te vergeten dat de supporters alles moeten missen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 november 2021 om 19:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 23 november 2021 om 19:30:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 november 2021 om 17:03:

zie je niet elke avond covid gelul in praatprogramma's, krijg je dat zelfs hier te zien. Lekker kappen hiermee en laten we het over voetbal hebben



Gelijk heb je, uiteindelijk beslist iedereen toch voor zichzelf wat die met die vaccinaties doet en verandert niemand van standpunt.



Ja net zo als met de voor- en tegenstanders van FC :D
Ach wat maakt het uit als je er geen trek in hebt sla je toch gewoon dit topic over.



Ik zal voor jou toestemming vragen aan de Moderators of ik een brief mag toevoegen bij een reatie aan jou zodat jij wat informatie kan krijgen waarom in heel de wereld gedemonstreerd wordt.
Als ik toestemming krijg zal ik hem plaatsen het is een gevoelig onderschept document.
Heb even geduld, ik ben eerlijk wil niet groot doen maar jou tegemoet komen.

 

+1/-0

Als de boosterprik komt, hoe groot is de kans of hoe lang is de werking van het vaccin? Weer een half jaar? Wat hebben die vaccins voor zin als ze maar beperkt houdbaar zijn? En als je bent gevaccineerd kan je toch corona krijgen, en die booster prik? OK je kan anderen niet aansteken, maar welke garantie biedt deze stelligheid? Zolang alles minder gekleurd blijft zie ik het nut van die boosterprik ook niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 november 2021 om 23:47:

Als de boosterprik komt, hoe groot is de kans of hoe lang is de werking van het vaccin? Weer een half jaar? Wat hebben die vaccins voor zin als ze maar beperkt houdbaar zijn? En als je bent gevaccineerd kan je toch corona krijgen, en die booster prik? OK je kan anderen niet aansteken, maar welke garantie biedt deze stelligheid? Zolang alles minder gekleurd blijft zie ik het nut van die boosterprik ook niet in.



De werking is niet in 1 keer weg een booster zorgt gewoon dat je nog meer antistoffen aanmaakt.

Wanneer iemand het vaccin krijgt toegediend, herkent het immuunsysteem het antigeen als “lichaamsvreemd”. Hierdoor worden de immuuncellen geactiveerd, zodat zij de ziekteverwekker uitschakelen en er antistoffen tegen aanmaken. Antistoffen zijn speciale eiwitten die helpen om het virus of de bacterie uit te schakelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 november 2021 om 23:47:

Als de boosterprik komt, hoe groot is de kans of hoe lang is de werking van het vaccin? Weer een half jaar? Wat hebben die vaccins voor zin als ze maar beperkt houdbaar zijn? En als je bent gevaccineerd kan je toch corona krijgen, en die booster prik? OK je kan anderen niet aansteken, maar welke garantie biedt deze stelligheid? Zolang alles minder gekleurd blijft zie ik het nut van die boosterprik ook niet in.


Alle cijfers wijzen uit dat je als je gevaccineerd bent idd besmet kan raken en anderen kan besmetten maar....

Als gevaccineerde is
1) de kans op een besmetting veel kleiner
2) De kans op een mild verloop van de ziekte veel groter
3) De kans dat je bij een besmetting zelf besmettelijk bent veel kleiner


Een booster zorgt ervoor dat de antistroffen in jouw lichaam sterker worden / vermeerderen/heractiveren, dus minder kans op besmetting, nog lagere kans op zwaar ziektebeeld (ziekenhuisopnames etc) en een veel lagere kans om bij een besmetting zelf besmettelijk te zijn.

 

+1/-0

Beste leden van het forum, ik had u voorgesteld om een onderschepte brief te plaatsen na overleg met de moderators.

Aangezien mijn partner er helemaal op tegen is en ik heb de brief via haar gekregen, wat de moderators betreft ben ik vrij maar de kans op een discussie is zeker aanwezig.

Ik zal hem niet plaatsen en mij nu ook niet meer mengen over dit onderwerp.

Laten wij elkaar respecteren en op een goede manier discuseren zonder negatief op elkaar te reageren.

Hartelijke groet,
Bestlander.

 

+1/-0

Jammer Bestlander. Ik had mij al verheugd op eindelijk wat goede, betrouwbare inside information uit jouw onderschepte brief. Nou blijf ik onwetend en beschikken die anti- corona maatregel demonstranten over info die voor mij onbereikbaar blijft. Dat gele parapluutje blijft voorlopig in de parapluubak staan. Tot die tijd kijk ik uit naar het moment dat ik aan de beurt ben voor een booster vaccinatie en vertrouw ik op de wetenschap die ons al zoveel moois gebracht geeft.

 

+1/-0

Jammer, die onderschepte brief had een omslagpunt kunnen zijn in het debat over corona hier. Nu blijven we onwetend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 november 2021 om 13:49:

Jammer, die onderschepte brief had een omslagpunt kunnen zijn in het debat over corona hier. Nu blijven we onwetend.


:B :D :D

 

+1/-0

Gister in Praag volle bak, nu weer darts in Engeland met een zingende massa gewoon binnen en het gaat prima. Life goes on overal terwijl NL in complete mineur zit dan doen we toch iets niet goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2021 om 21:04:

Gister in Praag volle bak, nu weer darts in Engeland met een zingende massa gewoon binnen en het gaat prima. Life goes on overal terwijl NL in complete mineur zit dan doen we toch iets niet goed.


Heeft alles te maken met de gigantische bezuinigingen in het verleden op de zorg en op het gegeven dat dit DEMISSIONAIRE kabinet maar blijft zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 27 november 2021 om 09:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2021 om 21:04:

Gister in Praag volle bak, nu weer darts in Engeland met een zingende massa gewoon binnen en het gaat prima. Life goes on overal terwijl NL in complete mineur zit dan doen we toch iets niet goed.


Heeft alles te maken met de gigantische bezuinigingen in het verleden op de zorg en op het gegeven dat dit DEMISSIONAIRE kabinet maar blijft zitten.



Klopt Rutte I, II en III hebben alleen maar bezuinigd op de zorg, tot covid vond iedereen dat geen probleem.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 27 november 2021 om 09:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2021 om 21:04:

Gister in Praag volle bak, nu weer darts in Engeland met een zingende massa gewoon binnen en het gaat prima. Life goes on overal terwijl NL in complete mineur zit dan doen we toch iets niet goed.


Heeft alles te maken met de gigantische bezuinigingen in het verleden op de zorg en op het gegeven dat dit DEMISSIONAIRE kabinet maar blijft zitten.



Klopt Rutte I, II en III hebben alleen maar bezuinigd op de zorg, tot covid vond iedereen dat geen probleem.


De zorg is gewoon niet meer te betalen en ik weet zeker als ze de zorgverzekering zouden verhogen Nederland te klein zou zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 november 2021 om 13:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 27 november 2021 om 09:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2021 om 21:04:

Gister in Praag volle bak, nu weer darts in Engeland met een zingende massa gewoon binnen en het gaat prima. Life goes on overal terwijl NL in complete mineur zit dan doen we toch iets niet goed.


Heeft alles te maken met de gigantische bezuinigingen in het verleden op de zorg en op het gegeven dat dit DEMISSIONAIRE kabinet maar blijft zitten.



Klopt Rutte I, II en III hebben alleen maar bezuinigd op de zorg, tot covid vond iedereen dat geen probleem.


De zorg is gewoon niet meer te betalen en ik weet zeker als ze de zorgverzekering zouden verhogen Nederland te klein zou zijn.



Dat geldt ook voor bijvoorbeeld Duitsland en België, maar daar hebben ze veel meer bedden en IC capaciteit zoweinig als wij hebben is onverantwoord als we met een pandemie temaken hebben zonder vaccins hadden we nu echt een ramp gehad.

 

+1/-0

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja


Je vergeet dat wij ook ziektekostenpremie aan de belastingdienst moesten afdragen, naast de zvw. Als je dat bij elkaar optelt dan moet je ook de huidige zvw meenemen en bij elkaar zit je aan een fors bedrag. Als de zvw wordt afgeschaft, komen de chronisch zware patienten in een duikvlucht waar ze 1,2,3, niet uitkomen. Da's de andere zijde van de medaille.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja



Wil graag stemmen, maar we hebben bijna dertig partijen en geeneen politicus spreekt mij echt aan. Het is niet alleen de regering ook de oppositie is een zootje. Daarom zitten we straks 4 jaar met Rutte IV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja



Wil graag stemmen, maar we hebben bijna dertig partijen en geeneen politicus spreekt mij echt aan. Het is niet alleen de regering ook de oppositie is een zootje. Daarom zitten we straks 4 jaar met Rutte IV.



Daar heb je een punt!!!!! :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 november 2021 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 27 november 2021 om 14:38:

In Duitsland hebben ze de 'Krankenkasse' (=ziekenfonds).
Dat is er bij ons allang al niet meer, alles wordt maar aan de 'marktwerking' overgelaten. In Duitsland zorgen ze dan weer wel voor een goede en betaalbare zorg.
Nog even en het kabinet is zo lang demissionair dat we wellicht weer mogen stemmen. Dus, grijp je kans! :ja



Wil graag stemmen, maar we hebben bijna dertig partijen en geeneen politicus spreekt mij echt aan. Het is niet alleen de regering ook de oppositie is een zootje. Daarom zitten we straks 4 jaar met Rutte IV.



Daar heb je een punt!!!!! :\(



Of er moet een nieuwe Pim Fortuyn opstaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Corona Virus