Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » FIFA World Cup 2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

Ik begon meestal op de NOS maar de commentatoren zijn echt niet tedoen netals overigens de doodsaaie presentatoren en die vreselijke jeroen stekelenburg. Dus de meeste wedstrijden gewoon op VRT.
Als de NOS door wil gaan met EKs en WKs zullen ze drastisch moeten vernieuwen dit is niet meer van deze tijd.

+1/-0

Nou voor Brons wordt een makkie voor Frankrijk 3-0.

+1/-0

2-0 Frankrijk heeft er helemaal geen zin. Zomeravond potje.

Dit bericht is gewijzigd op 18 juli 2026, 23:30:45.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 juli 2026 om 23:22:

2-0 Frankrijk heeft er helemaal geen zin. Zomeravond potje.

Inderdaad, ze gooien de poort volledig open en lopen nauwelijks, gaan de duels niet aan.
Niet zo gek dat het nu dan al 4-0 staat.

Deschamps kan beter niet meer terugkomen. Ik zou het ze lekker zelf uit laten zoeken.

+1/-0

2-4 nu zie die Engelsen nog wel schutteren wel leuke pot als er geen druk meer op staat vriendschappelijke wedstrijd sfeer.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 19 juli 2026 om 00:21:

2-4 nu zie die Engelsen nog wel schutteren wel leuke pot als er geen druk meer op staat vriendschappelijke wedstrijd sfeer.

Tja, omgekeerde wereld. Wel grappig Mbappe, klasbak.
Achteraf gezien had Tuchel beter in de kleedkamer achter kunnen blijven... :B

+1/-0

3-4 extra verdedigers en achter uitlopen Tuchel!

+1/-0

DJT has landed !

+1/-0

Ouderwetse tackle hoor dat is de manier om Spanje aantepakken.

+1/-0

Het verbaast me dat het 0-0 gebleven is, maar er zit toch veel meer voetbal in dat Argentinie?

Terecht die tweede gele kaart trouwens. Valt me nog mee dat die Paredes nog in het veld staat.

+1/-0

Eindelijk gerechtigheid en godzijdank geen penalties.

+1/-0

Ben het niet vaak met Perez eens, maar spijker op de kop met "Paredes een schande voor het voetbal en deze wedstrijd een schande voor Argentinie."

Volledig terechte winnaar. Spanje begon stroef aan het toernooi, maar zelfs als het wat minder is druipt de kwaliteit er van af bij de gehele selectie, ook de bank. 1 goal tegen, 10 schoten op doel tegen... Enige wat je ze kan verwijten is dat ze net niet vaak genoeg scoren. Qua overwicht had het vandaag gewoon 5-0 kunnen worden.

+1/-0

Argentinië Uruguay Paraguay het zijn straatvechters maar Europa zegevierd met het positiespel waar Nederland ooit ook om bekend staat met Arne Slot gaan we dat hopelijk terugzien.

+1/-0

Die scheidsrechter was toch ook weer schandalig slecht zeg, als hij in het begin Argentinië 3 gele kaarten had gegeven had hij het vervelende en het belachelijke antivoetbal van Argentinië tegen kunnen houden, hadden we misschien een betere wedstrijd gehad als Argentinië dan ook had moeten gaan voetballen in plaats constant overtredingen maken.

Gelukkig heeft het voetbal gewonnen en die Infantino kunnen ze wat mij betreft met een raket naar de maan schieten, wat een eikel(mesje) is dat zeg. Het gaat alleen maar om macht en geld, die is echt corrupt die Infantino, lekker de kleine landen geld toeschuiven zodat ze weer op hem gaan stemmen. Vervelende is dat elk land een stem heeft. Weer een zwitser na Blattler die niet neutraal is. Ook zijn idee om met 64 landen te gaan spelen is alleen voorhet geld, eigenbelang en om stemmen te winnen.

Die Paredes moet je voor het leven schorsen die is compleet gek, wat een idioot is dat zeg.

+1/-0

Ik ben blij dat het voorbij is.

Het draait in het topvoetbal alleen nog maar om geld, maar dit WK lag de nadruk daar nog meer op dan ooit tevoren.

Laat de Eredivisie maar weer beginnen. Daar is de commercie ook leidend, maar krijg ik tenminste nog af en toe het gevoel dat we naar iets zitten te kijken wat de essentie van het spelletje nog raakt.

Dit WK heeft voor mij op een enkel moment na totaal niet geleefd. Het was te ver weg, stond te ver van mij af en leek te veel ‘gestuurd’.

+1/-0

Zit er een beetje dubbel in begrijp wel dat ze voor de Amerikaanse Sport zenders als Fox en ESPN er een Hollywood sausje over gegooid hebben sport draait daar om commercie en show. Ik kan daar best van genieten in dat opzicht was het een groot succes hele hoge kijkcijfers voor een B sport daar.

Maar kijk ook wel uit nu naar een normaal EK in de UK over twee jaar met echte voetbal fans.

+1/-0

Mark van Bommel bondscoach van België waarom duurt het zo lang in Zeist??

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 21 juli 2026 om 21:04:

Waarschijnlijk Nigel de Jong...

+1/-0

Sobat schreef op 22 juli 2026 om 01:38:

Marc Acardipane schreef op 21 juli 2026 om 21:04:

Waarschijnlijk Nigel de Jong...

Ja weinig vertrouwen in hem maar als hij Slot weet vast te leggen maakt hij goede sier schijnt dat de besprekingen gaat om de contractduur Arne wil tot EK maar KNVB doet normaal alleen vier jaar dus EK en WK in 2030.

+1/-0

Overigens vind ik Van Bommel ook goede keuze voor onze zuiderburen als Limburger kent hij die cultuur als geen ander Van Marwijk als WK finalist in 2010 zijn adviseur.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Andere competities » FIFA World Cup 2026