Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 59 60 61 62 63

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2021 om 14:18:

ik zie het anders scoorde tegen ons alleen maar uit een pingel en heeft niks laten zien in het buitenland....oh...ja wederom vriendje van Ten Hag. 20 miljoen veel te veel geld natuurlijk



Nou, Haller is echt wel goed hoor. Die wilden wij destijds (toen ie bij Utrecht zat) maar al te graag hebben. Bij Frankfurt was hij goed. Bij West Ham geen idee eigenlijk, maar in Engeland floppen wel meer goede spelers (Berghuis...). Vind het alleen geen goalgetter

 

+1/-0

@willem van Hanegem; Laat ze toch met geld blijven smijten. Zij hebben ze op stapels liggen, dus een stapel minder valt niet op. Je kent dat spreekwoord: De kruik gaat .........

 

+2/-0

bij West Ham 3 goals in 16 wedstrijden, was wel basis daar

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2021 om 15:43:

bij West Ham 3 goals in 16 wedstrijden, was wel basis daar



Zo wat elke spits slaagt daar niet, Haller is voor hunnie gewoon een erg goede aankoop.

Het is gewoon voor Nederlandse begrippen een topspits.

 

+1/-0

Oh ja?? Ik ben echt niet zo gecharmeerd van hem. Maakte tegen ons weinig klaar

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2021 om 16:35:

Oh ja?? Ik ben echt niet zo gecharmeerd van hem. Maakte tegen ons weinig klaar



En toch scoorde hij...

 

+1/-0

uit pingels

 

+1/-0

Hij zal zich toch moeten aanpassen aan het ajax spelletje valt echt niet mee daar spits tezijn.

 

+1/-0

Ach dat hele ajax spel bestaat helemaal niet, het is interessant gedoe van ze meer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 januari 2021 om 22:28:

Ach dat hele ajax spel bestaat helemaal niet, het is interessant gedoe van ze meer niet.



Ach als ze geloven dat zij voetbal hebben uitgevonden vind ik dat best. Al moet ik wel zeggen dat hun arrogantie veel minder is als vroeger. ;)

 

+1/-0

Er lopen nu meer buitenlanders dan vroeger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2021 om 15:00:

Er lopen nu meer buitenlanders dan vroeger.



Je houd niet zo van buitenlanders? :huh

 

+1/-0

Nou, die buitenlanders hebben niet de Amsterdamse kapsones mentaliteit, dus valt de arrogantie minder op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 12 januari 2021 om 00:24:

Nou, die buitenlanders hebben niet de Amsterdamse kapsones mentaliteit, dus valt de arrogantie minder op.



Klopt wel ook De Ligt en De Jong hadden dat niet maar dat zijn dan ook geen Amsterdammers. Hoeveel Amsterdammers lopen er nog???
Bij Feyenoord heb je tenminste nog steeds Rotterdammers als Bijlow, Geertruida en Malacia rondlopen.

 

+1/-0

Promes, Gravenberch, Blind zijn geboren amsterdammers.

 

+1/-0

Promes vertrekt naar Rusland

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 januari 2021 om 12:13:

Promes vertrekt naar Rusland



Welnee die kan helemaal niet weg zolang hij nog verdachte is van die steekpartij.

 

+1/-0

instagram zegt genoeg

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 januari 2021 om 14:17:

instagram zegt genoeg



Wat zegt Instagram dan?

Meneer Promes is een ontzettend domme jongen die een beetje kan voetballen. Hierdoor denkt* hij iets voor te stellen en verdient hij ongehoord veel geld. In zijn belevingswereld opent dit geld alle deuren en hoeft hij zich hierdoor niet aan alle wetten en regels te houden die in de normale maatschappij gelden.

Helaas voor hem is er afgelopen zomer een misdrijf gepleegd waarvan hij hoofdverdachte is, en daar kan zijn geld niets aan veranderen.

Zolang hij hoofdverdachte is in dit onderzoek, zal het voor hem lastig worden om te vertrekken uit Nederland. Ik mag hopen dat het Openbaar Ministerie daar een stokje voor steekt.


*= bij gebrek aan een beter woord, ik krijg niet de indruk dat hij tot denken in staat is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 januari 2021 om 14:18:

ik zie het anders scoorde tegen ons alleen maar uit een pingel en heeft niks laten zien in het buitenland....oh...ja wederom vriendje van Ten Hag. 20 miljoen veel te veel geld natuurlijk



Heb je gisteren de wedstrijd gezien? Haller is gewoon een erg goede spits 1 goal en 1 assist, dat hadden er nog meer kunnen zijn als zijn medespelers de kansen niet had verprutst.
Hopelijk weet ons centrum hem goed te bespelen, maar dat het lastig gaat worden staat vast.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax