Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Wat een oliedomme actie van Malacia. Dit leek wel de Malacia van 5 jaar geleden. Maar dik verdiend hoor, Nederland in de tweede helft en de verlenging totaal weggespeeld. Alle boerenmeisjes met kunsttieten, trommelaars en zwakbegaafden met een bos wortelen op hun harses kunnen weer naar huis en zich opmaken voor een wedstrijdje in de provincie waar ze ook thuishoren.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 14 juni 2023 om 23:18:
Maar we hebben weer kunnen genieten van het wonderkind Frenkie. LOL. Ik heb de hype daarover nooit begrepen, speelt alleen maar breed en terug.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 juni 2023 om 23:03:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 14 juni 2023 om 22:56:
Moah had ie moeten hebben. Ziet ‘m van ver aankomen. Grote smet op zijn wedstrijd.
Ach zijn eerste wedstrijd na lange tijd, zijn wel puntjes waar hij nog aan moet werken met de nieuwe keeperstrainer.
Over de gehele wedstrijd volledig terecht verloren, maar met twee domme weggegeven penalty's en een misser van Bijlow had er ook wel meer ingezeten.
Los van zijn misser heeft Bijlow goed gekeept, Geertruida kan ook terugkijken op een uitstekende wedstrijd en Wieffer was gewoon weer geweldig.
En dat publiek blijft ieder keer weer te sneu voor woorden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 14 juni 2023 om 23:20:
Wat een oliedomme actie van Malacia. Dit leek wel de Malacia van 5 jaar geleden. Maar dik verdiend hoor, Nederland in de tweede helft en de verlenging totaal weggespeeld. Alle boerenmeisjes met kunsttieten, trommelaars en zwakbegaafden met een bos wortelen op hun harses kunnen weer naar huis en zich opmaken voor een wedstrijdje in de provincie waar ze ook thuishoren.
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Zeker, die van Dijk kan echt niet meer. Wat mij opviel, was toen Mats het veld verliet, hij node werd gemist, want die Kroaten kregen steeds meer vat op het middenveld. Grote klasse. Ook het doelpunt van Lang was klasse, om direct de terugspringende bal het doel in te jassen. Het elftals zakte als een pudding in elkaar.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ben overtuigd dat op het EK volgend jaar er een goed team staat Koeman is duidelijk dat hij een Feyenoord-stijl team wil zien.
Groot compliment voor Slot de toekomstige bondscoach, dat is zijn echte ambitie Wereld Kampioen worden met Nederland.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juni 2023, 01:00:00.
de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:de realist schreef op 15 juni 2023 om 03:48:
Ik ben al heel blij dat ik eindelijk weer eens naar een evenwichtig Nederlands elftal heb kunnen kijken que selectiebeleid.
Niet alleen maar jongens die de A-trainer nog kende van zijn A-tijd. Geen taylor, blind, Timber en noem maar op.
En geen Cilessen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Ik heb er niet veel van gezien, maar ik vond het niet meevallen. Kroatië is een prima ploeg, maar je weet toch waar het gevaar bij hen vandaan komt?
Als je Modrić neutraliseert, ben je op de helft. Daar had je met de samenstelling van je middenveld rekening mee moeten houden. Ik vind het blok de Jong - Wieffer te statisch en te lief. Het zijn beiden geen spelers waarvan een Modrić op voorhand denkt; 'Kut. Die kom ik vandaag overal tegen, en ieder duel gaat pijn doen'.
Ik snapte de keuze van Aké als linksback ook niet. Geweldige speler, maar veel meer een centrale verdediger. Hij heeft niet de dynamiek en de drive naar voren van een Dumfries en een (goeie) Malacia. Die laatste heeft zijn seizoen in Manchester vooralsnog geen goed gedaan. Zo lijkt het.
Je kunt je afvragen of Hartman hem niet inmiddels voorbij is. Van wat ik gezien heb in het 'lopende spel', moest ik wel voortdurend aan hem denken. Zeker toen Aké op links stond. Zijn 'gezonde' agressie en vooruit verdedigen heb ik op de linkerflank niet gezien. Aké is in dat opzicht echt een centrale verdediger, die stapt van nature minder graag in en is meer positioneel aan het verdedigen.
Bijlow zat er ook niet lekker bij, bij de 2-3. Dan wordt het lastig. Ben enigszins blij dat hij die fout bij Oranje maakt en niet bij Feyenoord. Anderzijds moet dit er niet toe leiden dat een andere keeper straks weer de voorkeur krijgt. Het is goed voor hem en Feyenoord als hij gewoon de vaste doelman van Oranje is. Dat is in alle opzichten ook terecht.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Hij heeft aan die elleboogstoot van Perisic, wat een rode kaart moest zijn, toch wat last aan overgehouden. Hij had beter gewisseld moeten worden, maar dat is aan de coach. Wieffer was goed op dreef, Geertruida kon niet alles achter alleen voor opdraaien en Bijlow heeft redelijk goed gekeept. Ik ben blij met onze vertegenwoordigers.
Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal