Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 32 33 34 35 36

Ongeacht de uitslag respect voor Spakenburg leuke pot.

 

+1/-0

PSV is klaar in Spakenburg.

 

+1/-0

WOW wat een goal !!!!

 

+1/-0

Het hangt in de lucht dat het 2-2 wordt, God is met hun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 21:36:

Het hangt in de lucht dat het 2-2 wordt, God is met hun.



:B
En de dominee laat zich nog effe pijpen door een koorknaap om de spanning weg te nemen….

 

+1/-0

Jammer een stunt was leuk geweest en mischien ook verdiend psv erg matig.

 

+1/-0

Haha die lange van Spakenburg zei godverdomme LOL, maar zei direct potverdomme.

 

+1/-0

Van Nistelrooy prima gast en ook wel slim om de spelers de laatste tijd tecomplimenteren ipv kritiek. De Kromme was op zijn huwelijk hij heeft veel symphatie voor Feyenoord. Is ook niet de beste tijd voor hun met afscheid van Thijs.

 

+1/-0

OK in de schaduw van Feyenoord, maar Ruud en Fred zijn gewoon bezig met een hele sterke serie 12 wedstrijden ongeslagen en nadat ze hun toppers Gakpo en Madueke hebben moeten verkopen. Die kunnen verder bouwen. En het moet wel heel raar lopen willen ze de beker niet pakken.
Vond Veerman uitblinker erg goede spelverdeler met prachtige trap.

 

+2/-0

Wat is Xavi een speler als hij ruimte krijgt zeg. Vergelijk dat eens met onze buitenspelers. Als we daar iets meer klasse hadden gehad, zouden we veel vaker hebben gescoord. Wat mij betreft wagen we een poging bij PSG (dat hem dan eerst moet terugkopen) om hem hier te krijgen. Hij was een paar weken geleden behoorlijk aan het solliciteren.

 

+1/-0

Hahaha zat er ook aan te denken. Dat zou wel de grootste stunt ooit zijn in NL (Gullit was maar 1 miljoen gulden vooor psv, omdat iemand teveel wist).

Ook weer geen heel gek idee, PSG komt grootste talent van NL terug voor 12, verhuurt m aan ons om zeker CL te spelen (alhoewel psv dat via de voorronde kan halen).

Zijn oudere broer heeft toch een iets minder florisante carriere .........; clubs FSC Lohfelden (Duitsland) en UE Cornellà (Spanje).

 

+1/-0

Verstandige woorden van Joey Veerman over die kinderachtige opstootjes ook van psv. Dit is echt een pure voetballiefhebber had hem graag bij Feyenoord gezien jammer dat het Arnesen niet gelukt is.

 

+1/-0

Bekerwinnaar van de armoede.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 april 2023 om 22:01:

Bekerwinnaar van de armoede.



Klopt, maar ze zijn wel op de goede weg is daar ook veel gebeurd ontslag De Jong, 2 beste spelers verkocht ze zullen in de zomer sowieso flink moeten versterken geldt ook voor ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2023 om 22:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 april 2023 om 22:01:

Bekerwinnaar van de armoede.



Klopt, maar ze zijn wel op de goede weg is daar ook veel gebeurd ontslag De Jong, 2 beste spelers verkocht ze zullen in de zomer sowieso flink moeten versterken geldt ook voor ajax.


Dat is waar, twee sterke aanvallers verkocht en daarna zo'n reeks neerzetten is knap. Bovendien hebben ze straks een enorme sloot geld om zich mee te versterken. Gelukkig las ik al dat ze interesse hebben in de spits van Sparta, die Lauritsen. Hopelijk verprutsen ze veel geld aan dat soort subtoppers.

 

+1/-0

Vind Ruud een mooie baas hoor, maar als trainer heeft ie echt nog wel stappen te maken. Veel zal afhangen van de aankopen deze zomer, maar ook met dit materiaal moet je er toch meer voetbal in kunnen slijpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 mei 2023 om 08:51:

Vind Ruud een mooie baas hoor, maar als trainer heeft ie echt nog wel stappen te maken. Veel zal afhangen van de aankopen deze zomer, maar ook met dit materiaal moet je er toch meer voetbal in kunnen slijpen.



Van Nistelrooij heeft een bepaalde gun-factor. Ik heb als speler altijd een bepaalde sympathie voor hem gehad, je kreeg altijd het idee alsof het je buurjongen kon zijn. Als hoofdtrainer gedraagt hij zich niet anders dan hij is. Gewoon normaal.

Hij moet nog ontzettend veel leren, ik heb nog geen enkele lijn in zijn ploeg kunnen ontdekken. Een (strijd)plan. Ik vind daarin ook de rol van Fred Rutten opmerkelijk. Hij was toch de coach die op een gegeven moment Feyenoord volgens een bepaald idee aan het voetballen kreeg, met beperkt materiaal. Het leverde dat seizoen in Rotterdam niets op, maar het spel was beter verzorgd dan onder andere trainers vóór en na Rutten. Tot Slot anderhalf jaar geleden bij Feyenoord kwam.

Is het huidige materiaal in Eindhoven nog minder, of krijgt Rutten veel meer voor elkaar vanwege zijn rol/functie? Durft van Nistelrooij het niet aan om zo te spelen?

 

+1/-0

Nou dat gaat mis daar, ondanks de beker.


Telegraaf: bepalende spelers PSV klagen bij clubleiding over Van Nistelrooij
22:16, Vandaag

Het rommelt op De Herdgang en in het Philips Stadion. Volgens De Telegraaf hebben bepalende spelers van PSV in de week na de gewonnen bekerfinale bij de directie geklaagd over trainer Ruud van Nistelrooij.

Van Nistelrooij reageerde rond het gelijkspel tegen sc Heerenveen (3-3) laconiek op het nieuws over dat de relatie tussen hem en twee van zijn assistenten 'beneden het vriespunt' is. "De temperatuur in de trainerskamer is lekker achttien graden. Het is enorm opgeblazen", zei hij voor de camera van ESPN. Toch lijkt het achter de schermen foute boel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Wat ik al eerder aangegeven heb; ik denk dat van Nistelrooij helemaal niet zo'n goede hoofdtrainer is. Nog niet, hij staat nog aan het begin van zijn trainersloopbaan en kan zich nog ontwikkelen.

Wat ik ook al aangaf; ik zie geen duidelijke visie en (strijd)plan terug in het spel van PSV dit seizoen. Terwijl Fred Rutten zijn ploegen altijd met een bepaald signatuur heeft laten spelen, dat kreeg hij zelfs bij Feyenoord een periode voor elkaar.

Misschien zit daar de wrevel, en hebben zijn assistenten het idee dat er beter gevoetbald kan worden dan nu gebeurd. Als je dan niet het gevoel hebt dat van Nistelrooij daar aan werkt en/of voor elkaar gaat krijgen op termijn, snap ik wel dat je als assistent gaat afvragen wat je nog te zoeken hebt in Eindhoven.

 

+1/-0

Met betrekking tot de voetbalvisie en de manier van spelen ben ik het eens met de kritiek, maar qua resultaten doet hij het best aardig toch? Zonder Madueke en Gakpo zo presteren vind ik geen slechte prestatie. Ik vind überhaupt dat de selectie van PSV behoorlijk wordt overschat, ze hebben nog steeds een redelijke aanval en middenveld maar die verdediging is echt subtop niveau. Ze zijn gewoon heel erg afhankelijk van de impulsen van Bakayoko, Veerman en Simons. Kwalitatief moeten ze een inhaalslag maken. Met deze spelersgroep (en matig opbouwende verdediging) speel je inherent minder goed voetbal.

Er lijkt inderdaad wat frictie te zitten binnen de selectie en staf. Als je als assistent zo'n probleem hebt met het voetbal dat gespeeld wordt mag je overigens ook wel bij jezelf ten rade gaan. Dat zijn bij uitstek de veldtrainers. En Fred Rutten kan qua voetbal spelpatronen prima opbouwen, maar zijn voetbal kenmerkt zich altijd door een vreselijk traag positiespel geënt op balbezit van kant naar kant. Daar zit zo weinig variatie in, kan me best voorstellen dat van Nistelrooij soms opteert voor een meer directe speelstijl.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV