Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 64 65 66 67 68

Als John blijft, zie ik voor komend seizoen geen radicale verandering in de manier van spelen/presteren bij Ajax. Ik zie vooralsnog geen positieve ontwikkeling die substantieel is. Ten opzichte van Schreuder is er enige verbetering, maar dat zit hem meer in een ietwat positievere 'flow' en niet zozeer een structurele verbetering in de manier van spelen of spelers die veel beter zijn gana functioneren.

Het hangt natuurlijk af van de spelers die gaan komen, maar er zullen ook spelers vertrekken. Sterkhouders die de boel op dit moment nog enigszins bij elkaar houden en de prestaties het aanzien nog enigszins de moeite waard maken, zoals Timber, Álvarez en Kudus. Onderaan de streep moeten we nog maar zien of Ajax komend seizoen er beter voor staat dan nu.

Gelukkig zijn er genoeg 'kenners' die Ajax heel graag een handje helpen. Iemand als van der Vaart; die voorstelt om in ieder geval Kluivert en Gravenberch terug te halen en wéér met Ziyech te gaan praten. Eén voordeel; zij kennen de ingewikkelde manier van spelen (héél moeilijk) bij Ajax natuurlijk...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 april 2023 om 11:34:

Als John blijft, zie ik voor komend seizoen geen radicale verandering in de manier van spelen/presteren bij Ajax. Ik zie vooralsnog geen positieve ontwikkeling die substantieel is. Ten opzichte van Schreuder is er enige verbetering, maar dat zit hem meer in een ietwat positievere 'flow' en niet zozeer een structurele verbetering in de manier van spelen of spelers die veel beter zijn gana functioneren.

Het hangt natuurlijk af van de spelers die gaan komen, maar er zullen ook spelers vertrekken. Sterkhouders die de boel op dit moment nog enigszins bij elkaar houden en de prestaties het aanzien nog enigszins de moeite waard maken, zoals Timber, Álvarez en Kudus. Onderaan de streep moeten we nog maar zien of Ajax komend seizoen er beter voor staat dan nu.

Gelukkig zijn er genoeg 'kenners' die Ajax heel graag een handje helpen. Iemand als van der Vaart; die voorstelt om in ieder geval Kluivert en Gravenberch terug te halen en wéér met Ziyech te gaan praten. Eén voordeel; zij kennen de ingewikkelde manier van spelen (héél moeilijk) bij Ajax natuurlijk...


Als ze die jongens terughalen, zal er pittige prijskaartje aan gaan hangen. Ze hebben nu een surplus maar na de transacties een veel mindere saldo en ook om de spelers te betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 april 2023 om 11:34:

Als John blijft, zie ik voor komend seizoen geen radicale verandering in de manier van spelen/presteren bij Ajax. Ik zie vooralsnog geen positieve ontwikkeling die substantieel is. Ten opzichte van Schreuder is er enige verbetering, maar dat zit hem meer in een ietwat positievere 'flow' en niet zozeer een structurele verbetering in de manier van spelen of spelers die veel beter zijn gana functioneren.

Het hangt natuurlijk af van de spelers die gaan komen, maar er zullen ook spelers vertrekken. Sterkhouders die de boel op dit moment nog enigszins bij elkaar houden en de prestaties het aanzien nog enigszins de moeite waard maken, zoals Timber, Álvarez en Kudus. Onderaan de streep moeten we nog maar zien of Ajax komend seizoen er beter voor staat dan nu.

Gelukkig zijn er genoeg 'kenners' die Ajax heel graag een handje helpen. Iemand als van der Vaart; die voorstelt om in ieder geval Kluivert en Gravenberch terug te halen en wéér met Ziyech te gaan praten. Eén voordeel; zij kennen de ingewikkelde manier van spelen (héél moeilijk) bij Ajax natuurlijk...



Als ze de spelers halen die jij nu schrijft dan hoef je echt geen Slot te zijn om het te laten presteren hoor, zal ook nog wel een verdediger bijkomen.
Dat moet je het gewoon goed neerzetten en dan komt het wel goed.
Niet dat je perse kampioen word maar je zit wel in de buurt.

 

+1/-0

Als Sjonnie zondag wint heeft hij weer meer krediet natuurlijk, maar zal de druk op Ruud weer toenemen en dan de beker nog ik hoop dat ze er volgend seizoen beiden nog zitten. Allebei halen ze wel de punten nu maar vh voetbal wordt je toch niet vrolijk.

 

+1/-0

1-0

O Sjonnie..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2023 om 14:52:

1-0

O Sjonnie..



:B
Wel lekker relaxed kijken. Een verkeerde uitslag is er niet maar wel de mooiste en dat is een gelijk spelletje….
Moeten we wel zelf winnen straks,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2023 om 14:52:

1-0

O Sjonnie..



Hij wil nu John genoemd worden, toch?! Dat heeft hij kennelijk nodig om serieus genomen te worden als eindverantwoordelijke.

Ajax wil met hem door, dat heeft Mislintat in zijn eerste publieke optreden al aangegeven. En ik denk niet dat hij dat zelf verzonnen heeft. Dat is waarschijnlijk door anderen in de organisatie bepaald (van der Sar), en daar heeft Mislintat zich aan gecommitteerd.

Laat het nu dan ook maar volledig in elkaar flikkeren. Het koord was al flinterdun, het vertrouwen in Heitinga op weinig gebaseerd. Ajax is beter gaan presteren sinds hij de boel overgenomen heeft van Schreuder, maar Ajax is niet beter gaan voetballen en vrijwel alle topduels zijn verloren gegaan. Gebrek aan kwaliteit, en geen trainer die in staat is met een strijdplan voor de dag te komen waar tegenstanders van schrikken.

Van wat ik tot nu toe gezien van Heitinga, vind ik het geen goede hoofdtrainer. Hij acteert heel gewichtig een goede hoofdtrainer te zijn. Hij kent het trainer-ABC, de clichés die hem doen klinken als echte hoofdtrainer. Open deuren. Dooddoeners. Voorgeprogrammeerde antwoorden. Maniertjes. Kopieergedrag. Hij doet ontzettend zijn best om het ergens op te laten lijken, maar het is tot nu toe niet geloofwaardig en wordt niet gestoeld met tastbare resultaten.

Dat ze bij Ajax nog maar lang met hem door gaan…

 

+1/-0

Onze Servische schavuit Mladic moet alweer voor de tweede keer gereanimeerd worden binnen korte tijd :D

 

+1/-0

Zag heel wat grote bekers bier op de tribune als dat maar goed gaat, wanneer ajax gaat provoceren 2e helft. Die Taylor is ook helemaal niks hé.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2023 om 15:31:

Zag heel wat grote bekers bier op de tribune als dat maar goed gaat, wanneer ajax gaat provoceren 2e helft. Die Taylor is ook helemaal niks hé.



Het is allemaal niks. De kritieken op de sociale zijn niet mals. Ajax wordt helemaal afgemaakt.

 

+1/-0

Vink zegt het wel ajax speelt heel erg slecht, psv ook niet goed maar zit wel iets meer idee achter. Fred Rutten??

 

+1/-0

En dat is twee!

 

+1/-0

brobbey and bergwijn . 50 miljoen he..
Echt ongelofelijk slecht.

 

+1/-0

Niet verassend toch psv was al 11 wedstrijden ongeslagen als ze zo doorgaan wordt het wel 4-0.

 

+1/-0

LOL gestaakt

 

+1/-0

Met terugwerkende kracht extra zonde dat we in de beker niet door hebben gepakt tegen Ajax. We hadden een zeer grote kans op de dubbel dit jaar. Het was begrijpelijk vanwege de acties van hooligans die ons uit het ritme haalden en de Europese belangen, maar de uitschakeling in Europa zegt wel dat je alle prijzen serieus moet blijven nemen. Het blijft een B prijs maar ook die wil je gewoon winnen als topclub. Zeker tegen je zwakke rivalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 23 april 2023 om 15:50:

brobbey and bergwijn . 50 miljoen he..
Echt ongelofelijk slecht.



En dan komt Brobbey ook nog uit eigen jeugd. :B

 

+1/-0

Boris Becker zit er ook naast Huntelaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 april 2023 om 15:59:

Met terugwerkende kracht extra zonde dat we in de beker niet door hebben gepakt tegen Ajax. We hadden een zeer grote kans op de dubbel dit jaar. Het was begrijpelijk vanwege de acties van hooligans die ons uit het ritme haalden en de Europese belangen, maar de uitschakeling in Europa zegt wel dat je alle prijzen serieus moet blijven nemen. Het blijft een B prijs maar ook die wil je gewoon winnen als topclub. Zeker tegen je zwakke rivalen.


Precies mijn gedachte. Zo zonde dat je onnodig verliest van dat bijeengeraapte zooitje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2023 om 16:10:

Boris Becker zit er ook naast Huntelaar.


LOL Leuk. Een veroordeeld crimineel in de buurt van die minister van justitie met die ingewikkelde naam met d’r Ajax shirtje.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 64 65 66 67 68

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax