Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Hij was best tevreden maar het lijkt nergens op oranje speelt onherkenbaar voetbal geen automatismen, middelmaat ertussen, spelers uit vorm systeem werkt niet geen L de Jong, Simons en Malacia backs zijn nergens tebekennen etc.etc..

En ik leg de lat echt niet zo hoog zo als het er nu uit ziet wordt het USA zaterdag mogen ze hun borst nat maken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 november 2022 om 20:50:

Hij was best tevreden maar het lijkt nergens op oranje speelt onherkenbaar voetbal geen automatismen, middelmaat ertussen, spelers uit vorm systeem werkt niet geen L de Jong, Simons en Malacia backs zijn nergens tebekennen etc.etc..

En ik leg de lat echt niet zo hoog zo als het er nu uit ziet wordt het USA zaterdag mogen ze hun borst nat maken.



Bijlow kan komende week mooi gelijk aanskuiten zei ik al direct na afloop:D.

Hij is alleen met z'n eigen ego bezig die v gaal en alle realiteit kwijt.
Neppert ging alweer paar keer in de fout bijna, dit wordt zaterdag wel afgestraft.

Ik ben blij als over een masnd Koeman het weer over neemt.

 

+1/-0

is echt niet om aan te gluren dit. geen enkele intensiteit, geen energie, geen aanvalslust. Echt helemaal niets. Normaalgesproken leef ik wel mee met Oranje op een EK of WK, maar nu kan het me echt geen ruk schelen. En dan komen ook nog die doeldelzakken weghorst, koopmeiners en taylor in de ploeg. Niet te doen. En mijn hemel: Blind en Klaassen in de ploeg???

Sommigen zeggen dat het beter zal gaan tegen betere tegenstanders, omdat ze dan het spel niet hoeven te maken. We gaan het zien, zou best kunnen. Maar hoop toch dat Koeman gewoon weer de aanval zoekt en energie in de ploeg weet te leggen. En ooit mag Slot het doen, daar verheug ik me op. Afjagen, druk zetten en aanvallen met de beste spelers van NL. Nu kijken we gewoon naar betonvoetbal.

 

+2/-0

Het kan ook zeker zo zijn dat je met dit voetbal nog heel ver komt hoor maar op Gakpo na zie ik niks dat vertrouwen geeft voor de knockout fase.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 november 2022 om 09:36:

Het kan ook zeker zo zijn dat je met dit voetbal nog heel ver komt hoor maar op Gakpo na zie ik niks dat vertrouwen geeft voor de knockout fase.



kwartfinale kunnen we zeker halen, maar dat had ook gekund met wat attractiever, innovatiever en energieker voetbal dan dit. Zielloos is het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 30 november 2022 om 11:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 november 2022 om 09:36:

Het kan ook zeker zo zijn dat je met dit voetbal nog heel ver komt hoor maar op Gakpo na zie ik niks dat vertrouwen geeft voor de knockout fase.



kwartfinale kunnen we zeker halen, maar dat had ook gekund met wat attractiever, innovatiever en energieker voetbal dan dit. Zielloos is het.



Ze zouden in elk geval hoog druk kunnen zetten maar er wordt helemaal geen druk gezet dit WK zie je juist dat pressievoetbal loont.

 

+1/-0

Belgen maken gehakt van Oranje: ’Van Gaal denkt dat we nog in de Sint geloven’
Door JEROEN KAPTEIJNS

2 uur geleden
in WK VOETBAL

DOHA - De teneur rond de Rode Duivels is negatief in België, maar onze zuiderburen zijn ook allerminst te spreken over wat het Nederlands elftal laat zien in Qatar.

Analyticus Marc Degryse, oud-speler van PSV, maakt in zijn rubriek in Het Laatste Nieuws gehakt van het Oranje van Louis van Gaal. „Nederland-Qatar: ik ben net niet in slaap gevallen”, schrijft Degryse.

„Waar is de Nederlandse voetbalschool gebleven? Waar is de tijd van ’Hup Holland Hup’ en de kreten als ’aanvallen’ gebleven? Wat is er gebeurd met Oranje als reclame voor het voetbal? Wat ik nu zag, was puur resultaatvoetbal. Louis van Gaal denkt dat we allemaal nog in Sinterklaas geloven. Hij probeert ons wijs te maken dat Nederland wereldkampioen kan worden. Écht niet, hoor. Ze zijn zonder glans, zonder één echt goede wedstrijd gespeeld te hebben en met het nodige geluk door naar de knock-outfase. Zodra ze een echt voetballand treffen, gaan ze eruit en is het ballonnetje van Louis doorgeprikt.”

Ook Ruud Vormer, toonaangevende columnist van Het Nieuwsblad, is niet erg onder de indruk van Oranje. „Ik schat Nederland momenteel hoger in dan België, maar beide ploegen vertonen wel gelijkwaardige problemen. De opbouw die te traag gaat, te weinig diepgang, te veel door het midden... Het gebrek aan agressiviteit, power, energie zie je ook bij beiden. Alleen heb je bij Nederland wel Gakpo die weer het verschil maakt.”

 

+1/-0

Argentina 2-0!! Mooi die vele socios tenminste echte voetbal sfeer.

 

+2/-0

Maar wat was de Nederlandse arbitrage weer vreselijk. Makkelie en van Boekel lieten hun voorkeur wel erg duidelijk merken. Zou Maxima ze een lintje beloofd hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 01 december 2022 om 08:30:

Maar wat was de Nederlandse arbitrage weer vreselijk. Makkelie en van Boekel lieten hun voorkeur wel erg duidelijk merken. Zou Maxima ze een lintje beloofd hebben.



Makkelie was een grote kanshebber voor de finale kan hij nu wel vergeten.

 

+2/-0

Haha onze zuider- en oosterburen nach hause.

 

+1/-0

Wat een ongelofelijke slechte arbitrage is er op het WK.

 

+1/-0

Vanaf vandaag, na de groepsfase, zal het dus moeten gebeuren. We gaan het meemaken!
Of de 'wetenschappers' mogen verder hun plannen doceren, impliceren, imagineren wat dan ook of onze vriend Louis van Gaal kan na uitschakeling direct zijn eredirectoraat ophalen bij de Vrije Universiteit van Amsterdam in de Weet-niet-kunde...
Met dezelfde instelling als in de groepsfase ga je het NIET redden.

 

+1/-0

Neppert weer lekker paar keer in de fout, bij de goal van de vs en compleet verkeerd uitkomen buiten de 16 daarna.

Leuk voor Heerenveen, komt te kort voor dit niveau.

 

+1/-0

Weer drama wedstrijd tegen een tegenstander die een off-day had.
Keper gaat weer in de fout en kost weer een goal.

Tegen een tegenstander die echt druk gaat zetten is het gewoon klaar.
VS had gewoon onvoldoende door dat spelers tussen de linies gewoon vrij stonden en met 1 of 2 passes er doorheen waren gekomen.

 

+1/-0

Weer niet best maar wel iets beter, sinds LvG het van FdB heeft overgenomen nog niet verloren. Denk dat ze nu wel als een favoriet worden gezien. Argentina of Australia zijn tedoen.

Aké en Dumfries met roots in Rotterdam waren top, Nederland speelt op zijn Duits lol..

 

+1/-0

Wat is dan weer jammer vind is dat sommige na een gelopen wedstrijd niet even een paar minuten krijgen.
Malacia en de Vrij bv.
Dan mag de Ligt die eigenlijk elke keer faalt weer opdraven , en die andere die elke keer falen maar voor de Feyenoorders oud en nieuw is het maar lastig er bij te komen blijkbaar.

 

+1/-0

Had ik ook wel verwacht zo'n Klaassen is ook geen basismateriaal zit bij zijn club ook meer op de bank. Luuk de Jong ook speelt goed bij psv maar krijg geen kans terwijl die Weghorst niet kan voetballen en Janssen is niet veel beter. De Roon en Koopmeiners ook matig.

LvG is duidelijk nog aan het puzzelen was ook niet tevreden krijgen ze wel tehoren.

 

+1/-0

Ik heb de tweede helft niet meer gekeken. Ik trok het niet meer om nog een keer 45 minuten te moeten kijken naar een middenveld met De Roon en die albino. Las ik na de wedstrijd dat ze allebei niet meer terug kwamen na de rust :D
Maar serieus te resultaat is prima maar het is niet om aan te gluren. Wat een ongelooflijk kut voetbal wordt er gespeeld. Dat zal tegen Argentinië niet anders zijn denk ik zo maar. Van fris Hollands aanvallend voetbal naar catanaccio.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup