Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Wat ik positief vind van dit WK is wel de vele minuten blessuretijd die erbij wordt getrokken, zou dit een vervolg krijgen in het clubvoetbal? Zal wel goed zijn netals 5 wissels ipv 3.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2022 om 17:22:

Wat ik positief vind van dit WK is wel de vele minuten blessuretijd die erbij wordt getrokken, zou dit een vervolg krijgen in het clubvoetbal?


Eens Marc, zou ons enorm helpen in de eredivisie. Slot z'n grote ergernis over het algemeen is dat wij te weinig extra tijd krijgen.

 

+1/-0

2-2 !!!!

 

+1/-0

Wat een wedstrijd is dit geworden eerste helft volledig Argentinië laatste half uur Frankrijk nu is het gelijkwaardig.

 

+1/-0

De Messias doet het ! Voor eeuwig de held in Zuid-Amerika.

 

+1/-0

hands penalty LOL

3-3 :B

 

+1/-0

Wat een emoties, dit maakt het spelletje wel mooi hoor.

 

+1/-0

Beste finale ooit?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 december 2022 om 19:42:

Beste finale ooit?



Vind ik wel door de grote druk zijn ze meestal niet goed maar de supersterren Mbappe en Messi maken het waar op het moment supreme grote klasse.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2022 om 19:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 december 2022 om 19:42:

Beste finale ooit?



Vind ik wel door de grote druk zijn ze meestal niet goed maar de supersterren Mbappe en Messi maken het waar op het moment supreme grote klasse.


Eens, wat een emotionele rollercoaster voor deze spelers en hun landgenoten. Ook de categorie daaronder met een Di Maria, Fernandez, Alvarez maakte het waar bij Argentinië.

 

+1/-0

De eerste wedstrijd ging zelfs verloren tegen SA daarna zijn ze in het toernooi gegroeid hier en daar wat geluk met arbitrage maar dat hebben ze ook afgedwongen zowel Nederland als Frankrijk waren gewoon erg beroerd met penalties die hebben het zelf weggegooid dus.

 

+2/-0

Wat een bedroevende arbitrage! Als de FIFA ergens wat aan moet doen, is het wel het slechte fluiten. Tenzij ze opdracht daartoe hebben gegeven. Het zou mij niets verbazen. Want die Pool, die de finale floot, is normaliter niet zo slecht. Het was niet te geloven wat er allemaal mocht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 19 december 2022 om 12:08:

Wat een bedroevende arbitrage! Als de FIFA ergens wat aan moet doen, is het wel het slechte fluiten. Tenzij ze opdracht daartoe hebben gegeven. Het zou mij niets verbazen. Want die Pool, die de finale floot, is normaliter niet zo slecht. Het was niet te geloven wat er allemaal mocht.



Nu het ideale scenario voor Argentinie uitgekomen is, ga je wel afvragen hoe dat tot stand is gekomen. Er lijken ook andere belanghebbenden te zijn voor wie deze uitkomst het best haalbare is. Het organiserende land voorop.

Argentinie heeft in mijn ogen geen enkele wedstrijd écht overtuigd. Des te knapper dat ze wel kampioen zijn geworden. En ze zijn her en der ook zeker een beetje 'geholpen', het heeft ze niet tegen gezeten. De arbitrage was ze niet ongunstig gezind.

Of daar een groter complot achter zit, zou ik niet durven beweren. Heeft ook geen zin. Het is voorbij, Messi heeft zijn wereldtitel en nu kunnen we weer verder.

 

+1/-0

Even los van de arbitraire beslissingen, die altijd wel dubieus zijn op zo'n WK vind ik de prestatie van Argentinië niet zo heel onverwacht eigenlijk. Naast Messi had Argentinië een overvloed aan kwaliteit (Lautaro Martinez en Dybala als wissels, dat waren onbetwiste basisspelers bij Nederland geweest), die bijvoorbeeld ontbreekt bij landen als Nederland. Niet voor niets staat Argentinië al heel lang hoog in de landenranking, top 3 meen ik, en zijn ze inmiddels ook op de nieuwe ELO ranking nummer 1. Zonder goede spelers kom je niet zo hoog te staan. In Nederland werd dit land wederom onderschat en er wordt geschamperd over allerlei arbitrale dwalingen, maar geluk dwing je ook gewoon af. Argentinië was in veel wedstrijden de meest aanvallende partij en dat wordt nu eenmaal meer beloond. Je dwingt meer kansen op penalty's af, want je komt ook vaker in het strafschopgebied. Ook met goed gezinde arbitrage moet je nog steeds wat laten zien en dat deden ze overtuigend, de finale was van een ongekend hoog niveau.

 

+1/-0

Gekkenhuis!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 19 december 2022 om 16:48:

Even los van de arbitraire beslissingen, die altijd wel dubieus zijn op zo'n WK vind ik de prestatie van Argentinië niet zo heel onverwacht eigenlijk. Naast Messi had Argentinië een overvloed aan kwaliteit (Lautaro Martinez en Dybala als wissels, dat waren onbetwiste basisspelers bij Nederland geweest), die bijvoorbeeld ontbreekt bij landen als Nederland. Niet voor niets staat Argentinië al heel lang hoog in de landenranking, top 3 meen ik, en zijn ze inmiddels ook op de nieuwe ELO ranking nummer 1. Zonder goede spelers kom je niet zo hoog te staan. In Nederland werd dit land wederom onderschat en er wordt geschamperd over allerlei arbitrale dwalingen, maar geluk dwing je ook gewoon af. Argentinië was in veel wedstrijden de meest aanvallende partij en dat wordt nu eenmaal meer beloond. Je dwingt meer kansen op penalty's af, want je komt ook vaker in het strafschopgebied. Ook met goed gezinde arbitrage moet je nog steeds wat laten zien en dat deden ze overtuigend, de finale was van een ongekend hoog niveau.



Inderdaad oranje speelde om niet teverliezen erg defensief, Argentina speelde aanvallend voetbal.

Dit bericht is gewijzigd op 21 december 2022, 02:12:35.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup