Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Eens.
Moest wel ontzettend lachen om die 2-2.

 

+1/-0

Bijlow had wel een pingel gepakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 09 december 2022 om 23:38:

Bijlow had wel een pingel gepakt.




Dat zal je NOOIT weten!

 

+1/-0

Klopt maar dat Floppert niets zou pakken was wel duidelijk, zo sloom. Gelukkig neemt Koeman het over en die zet Bijlow gewoon op 1 zoals het hoort met de beste keepert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 december 2022 om 23:13:

Ze hebben het goed gedaan, maar eerlijk is eerlijk: Argentinië verdient door. Waren betere ploeg grotendeels, lieten het alleen zelf glippen en dat deed Oranje goed.



Messi zo slim hé kreeg later wel gele kaart maar dankzij hem staan ze in de halve finale. Jammer maar meer zat er niet in voor dit oranje ben echt geen fan van 5-3-2 Ronald zal hopelijk wel weer 4-3-3 gaan spelen want dan is oranje altijd gevaarlijker zag je vanavond ook weer. EK in Duitsland wordt sowieso leuker.

 

+1/-0

Wat een prima scheidsrechter was die Lahoz. 9 gele kaarten aan Argentinië en 7 aan Nederland. Prima gedaan door de FIFA. (NOT)

 

+1/-0

Dat hele project met de keepers en penalties hebben ze veel tebelangrijk gemaakt en heeft afgeleid van het echte aanvalsspel daar hadden ze hun energie in moeten steken.
Gisteren kregen ze heel veel vrije trappen maar op de laatste na werd er niks uitgehaald.

 

+1/-0

Wat ik niet snap, is dat van Gaal het serieus meent als hij zegt dat dit het beste nationale team is dat hij ooit onder zijn hoede had.
Het is eigenlijk maar goed ook dat het voorbij is en we niet meer naar die tenenkrullende persconferenties hoeven te kijken. Ik kreeg er valse schaamte van en heb dus ook niet alles gezien/gevolgd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 10 december 2022 om 16:01:

Wat ik niet snap, is dat van Gaal het serieus meent als hij zegt dat dit het beste nationale team is dat hij ooit onder zijn hoede had.
Het is eigenlijk maar goed ook dat het voorbij is en we niet meer naar die tenenkrullende persconferenties hoeven te kijken. Ik kreeg er valse schaamte van en heb dus ook niet alles gezien/gevolgd.



Zei hij in 2014 ook maar toen had hij Robben die weergaloos was. De ijdele hoop was op Memphis nu. Met zijn uitspraken heeft hij de Argentijnen getergd, maar het kwartje had ook zijn kant kunnen opvallen. Ik kan Louis wel hebben, hoop dat hij Belgié gaat doen. :B

Maar ben blij met Koeman Oranje was weer leuk toen hij de baas was.

 

+1/-0

1-0 Marokko mooi man.

 

+1/-0

Jammer dit.
Catenaccio in optima forma, back to the sixties (Inter). Niet alleen de bus geparkeerd maar volop de grendel erop.
Zo en nu weer rellen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 10 december 2022 om 18:00:

Jammer dit.
Catenaccio in optima forma, back to the sixties (Inter). Niet alleen de bus geparkeerd maar volop de grendel erop.
Zo en nu weer rellen!



Die rellen zijn een grote smet op een fantastische prestatie in een poule met Kroatië, België en dan Spanje en Portugal verslaan.

 

+1/-0

Hopen dat Kroatië het nu wel afmaakt, is ze gegund als het land met de kleinste bevolking en het mooiste shirt. Wat een prestatie levert dat land keer op keer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 december 2022 om 13:57:

Hopen dat Kroatië het nu wel afmaakt, is ze gegund als het land met de kleinste bevolking en het mooiste shirt. Wat een prestatie levert dat land keer op keer.



Zelfde finale als in 2018 denk ik, maar die straatvoetballers van Marokko moet je nu ook niet meer onderschatten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 10 december 2022 om 16:01:

Wat ik niet snap, is dat van Gaal het serieus meent als hij zegt dat dit het beste nationale team is dat hij ooit onder zijn hoede had.
Het is eigenlijk maar goed ook dat het voorbij is en we niet meer naar die tenenkrullende persconferenties hoeven te kijken. Ik kreeg er valse schaamte van en heb dus ook niet alles gezien/gevolgd.



Heel fijn dat de Van Gaal-ballon is doorgeprikt. Wat een malle, misplaatste egotripperij van die gast, daar zijn we in NL nu echt van verlost gelukkig.
Natuurlijk had ik graag van Argentinië gewonnen, maar voetbal speel je uiteindelijk om te winnen en daar hebben we nauwelijks intentie van gezien. Dit toernooi onthoudt niemand, in 2014 was het voetbal ook niet heel verheffend, maar speelden we iig met karakter en wat briljante aanvallers.
En dat gedweep van die groep met elkaar, bah.

Hoop echt dat Koeman er wat realiteitszin in brengt. En gewoon achterin gaat spelen met Malacia-Aké-Van Dijk-Dumfries.

En o ja, Noppert. Die kan dus echt totaal niet meevoetballen, dat is echt een handicap. had wel een paar prima reddingen dit toernooi hoor, knap staande gehouden, dat zeker, maar ook weer niet uitzonderlijk. En penalty-killer...hahaha. die hele strafschoppen serie was een gênante vertoning. Je moet uit gaan van eigen kracht en concetreren op je pingels. Mensen die gaaf en streetwise doen terwijl ze dat niet zijn...daar prikt iedereen doorheen

 

+1/-0

Precies.

Zo terleurstellend allemaal. Is er ooit een tournooi geweest waarin wij (ik nu iig) niet een gevoel hadden bij Oranje door het meespelen van een Feyenoord speler of symphatieke (of normaal weg gegane) ex-Feyenoorder? Berghuis telt dan dus niet.
Als Malacia nou nog ingevallen was had ik er misschien nog vrede mee gehad.
Totaal helemaal geen enkele rol voor een Feyenoorder :-(.
Ik had totaal geen gevoel met Oranje tot de 2-2 van Weghorst. En ik ben echt wel een grote Oranje fan die naar veel wedstrijden is geweest en alles kijkt.

Bijlow had het 1000 procent beter gedaan. Bijna alle reddingen waren recht op Noppert af. Een keer gestrekt in de hoek laag pakte hij met zijn handpalm, had bijlow met vingertoppen gehad. Super belangrijke redding bij grote kans Amerika aan het begin had hij redelijk maar was super slecht recht op de keeper geschoten, niet de verdienste van Noppert. Verder kan ik me geen hele goede dingen herinneren. WEl een paar slechte meevoetbal acties, waarvan 1 levensgevaarlijk tegen Arentinie.

Ik had het vooraf (bij geruchten Noppert 1 dag voor 1e wedstrijd) al voorspeld, Bijlow gaat het niet goed doen in de kwartfinale tegen Argentinie bij een 1-op-1 met de keeper. Hij kwam te laat met zijn lompe lange lichaam. Bijlow zijn specialiteit, we zullen het nooit weten maar ik denk dat Bijlow het 99% zeker beter had gedaan bij die kans (Noppert was volledig kansloos). En de penalties, tja..... Zo iemand testen en dan denk dat hi psychologische spelletjes gaat winnen, totaal kansloos past totaal niet bij zijn karakter. Bijlow had dat wellicht gekund. Noppert sowieso totaal kansloos bij de pingels. Maar uiteindelijk beslist hun goed bewegende en top duikende keeper het.

 

+1/-0

Ajaks schijnt Noppert te willen kopen. Dan heeft hij dus niet zoals bij Heerenveeen en Oranje een elftal dat inzakt met 5 verdedigers, maar moet hij dealen met een ploeg die op de middenlijn verdedigt. Ik vind het wel een sympathieke kerel (past ook niet in Amsterdam), maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij daar slaagt.

 

+1/-0

Wordt gezegd dat Ronald afscheid gaat nemen van Blind en Klaassen. Zelf denk ik dat Janssen ook einde verhaal is.

Volgens het Telegraaf-duo Valentijn Driessen en Mike Verweij is er dan ook een koerswijziging aanstaande. “Een geluk bij een ongeluk is dat Van Gaal in Qatar de weg heeft geplaveid voor een terugkeer naar de Hollandse School onder zijn opvolger Ronald Koeman. Die bereikte in 2019 de finale van de Nations League door eind 2018 Duitsland (3-0) en toenmalig wereldkampioen Frankrijk (2-0) te verslaan. Door vier verdedigers en buitenspelers op te stellen, nadat hij eerder had ingezien dat 1-5-3-2 een doodlopende weg is.”

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2022 om 11:03:

Wordt gezegd dat Ronald afscheid gaat nemen van Blind en Klaassen. Zelf denk ik dat Janssen ook einde verhaal is.

Volgens het Telegraaf-duo Valentijn Driessen en Mike Verweij is er dan ook een koerswijziging aanstaande. “Een geluk bij een ongeluk is dat Van Gaal in Qatar de weg heeft geplaveid voor een terugkeer naar de Hollandse School onder zijn opvolger Ronald Koeman. Die bereikte in 2019 de finale van de Nations League door eind 2018 Duitsland (3-0) en toenmalig wereldkampioen Frankrijk (2-0) te verslaan. Door vier verdedigers en buitenspelers op te stellen, nadat hij eerder had ingezien dat 1-5-3-2 een doodlopende weg is.”




Zo kun je straks beginnen:

--------------Bijlow-------------

Dumfries--Van Dijk--Aké---Malacia

---De Jong----------Koopmeiners

----------Wijnaldum-------------

Berghuis-----Depay-------Gakpo


En dan achter de hand:

De Vrij, De Ligt, J. Timber, Frimpong, Geertruida
Simons, Q.Timber, Gravenberch, Taylor
Malen, Danjuma, Brobbey, Lang, Bergwijn, Kluivert

 

+1/-0

Berghuis heeft niet het niveau, zeker niet als buitenspeler. Leuk tegen San Marino maar in een serieuze wedstrijd valt hij door de mand.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup