Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Zag die Infantino net voor de wedstrijd van Zwitserland die Blatter was erg maar had nog wel charme deze man is verschrikkelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2022 om 11:06:

Zag die Infantino net voor de wedstrijd van Zwitserland die Blatter was erg maar had nog wel charme deze man is verschrikkelijk.



Blatter was een eersteklas boef.

Als onbeduidende persoonlijk assistent van João Havelange zoveel chantabel materiaal verzamelen tegen je baas, dat hij niet anders kan dan je kandidatuur steunen (lees; de verkiezing vóór jou kopen) om hem op te volgen.

Vervolgens zelf bijna 17 jaar als voorzitter een zodanig corrupt systeem optuigen dat iedere (her)verkiezing geënsceneerd was. Niemand binnen de organisatie kon functioneren én van onbesproken gedrag blijven. Alles hing aan elkaar van omkoping, vriendjespolitiek en corruptie.

En de allergrootste bedrijven op aarde deden er vrolijk aan mee. Hoeveel geld (miljoenen/miljarden?) daar verdwenen is, dat gaat iedere voorstelling te boven.

Dat kun je niet bereiken zonder over een bepaalde charme te beschikken.

Al was het uiteindelijk meer een klucht. Alleen hijzelf geloofde nog dat wat er gebeurde in de haak was, alle direct betrokkenen bleven uit angst voor een afrekening ja-knikken en klappen, en alle buitenstaanders haalden lachend de schouders op.

Infantino is net zo gestoord en wereldvreemd als Blatter, en heeft te maken met een ander tijdsgewricht. Daarnaast is 'zijn' organisatie dankzij z'n voorganger nog steeds door en door verrot. Hij is niet in staat dat te veranderen, dus gaat er maar in mee. Maar iedereen prikt er doorheen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 november 2022 om 13:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2022 om 11:06:

Zag die Infantino net voor de wedstrijd van Zwitserland die Blatter was erg maar had nog wel charme deze man is verschrikkelijk.



Blatter was een eersteklas boef.

Als onbeduidende persoonlijk assistent van João Havelange zoveel chantabel materiaal verzamelen tegen je baas, dat hij niet anders kan dan je kandidatuur steunen (lees; de verkiezing vóór jou kopen) om hem op te volgen.

Vervolgens zelf bijna 17 jaar als voorzitter een zodanig corrupt systeem optuigen dat iedere (her)verkiezing geënsceneerd was. Niemand binnen de organisatie kon functioneren én van onbesproken gedrag blijven. Alles hing aan elkaar van omkoping, vriendjespolitiek en corruptie.

En de allergrootste bedrijven op aarde deden er vrolijk aan mee. Hoeveel geld (miljoenen/miljarden?) daar verdwenen is, dat gaat iedere voorstelling te boven.

Dat kun je niet bereiken zonder over een bepaalde charme te beschikken.

Al was het uiteindelijk meer een klucht. Alleen hijzelf geloofde nog dat wat er gebeurde in de haak was, alle direct betrokkenen bleven uit angst voor een afrekening ja-knikken en klappen, en alle buitenstaanders haalden lachend de schouders op.

Infantino is net zo gestoord en wereldvreemd als Blatter, en heeft te maken met een ander tijdsgewricht. Daarnaast is 'zijn' organisatie dankzij z'n voorganger nog steeds door en door verrot. Hij is niet in staat dat te veranderen, dus gaat er maar in mee. Maar iedereen prikt er doorheen.



100%

Blatter's voorganger João Havelange was ook een baas hoor toen acteerde de FIFA al als een maffia bende. in 1978 lekker naar dictatuur Argentinië LOL

 

+1/-0

 

+1/-0

Bah resultaatvoetbal is Advocaat weer terug? Dit voetbal is Holland onwaardig.

 

+1/-0

Elftal is net zo slecht als EK onder De Boer. Alleen lvg weet het beter teverkopen.

Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2022, 20:32:56.

 

+1/-0

Zal ooit het 4-3-3 nog terug komen?
Zal wel niet want daar kan kent keeper natuurlijk niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 25 november 2022 om 20:50:

Zal ooit het 4-3-3 nog terug komen?
Zal wel niet want daar kan kent keeper natuurlijk niet.



Onder Koeman.
LvG koos een tijd terug al voor 5-3-2 maar het is algemeen bekend dat Van Dijk en anderen een voorkeur hebben voor 4-3-3.
Als Van Gaal slim is gaat hij tegen Qatar wel 4-3-3 spelen, maar hij heeft dat andere systeem om onduidelijke redenen ineens heilig verklaard.
Snap niet waarom Malacia en Simons geen kans krijgen.

 

+1/-0

Ik erger mij bijzonder aan de enorme hoeveelheid reclame op TV voor de wedstrijd, tijdens de rust en na een wedstrijd. Als het goed is krijgen ze voldoende geld van de overheid. Het is dus niet nodig om zoveel reclame uit te zenden. Ik kijk daarom naar de Belg.

 

+1/-0

Argentinië is weer helemaal terug in de race op het WK in Qatar. De Albicelestes, die door een valse start tegen Saoedi-Arabië direct het mes op de keel hadden gekregen, rekenden in de tweede groepswedstrijd af met Mexico (2-0). Een hoofdrol was weggelegd voor Lionel Messi, de 35-jarige ster van de Argentijnen, die tekende voor de openingsgoal en daarmee de droom in leven hield om in de voetsporen te treden van de legendarische Diego Armando Maradona, die in 1986 het voetbalgekke Zuid-Amerikaanse land naar de wereldtitel leidde. De 2-0 kwam voor rekening van invaller Enzo Fernandez, die de bal magnifiek in de verre hoek krulde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 26 november 2022 om 15:16:

Ik erger mij bijzonder aan de enorme hoeveelheid reclame op TV voor de wedstrijd, tijdens de rust en na een wedstrijd. Als het goed is krijgen ze voldoende geld van de overheid. Het is dus niet nodig om zoveel reclame uit te zenden. Ik kijk daarom naar de Belg.



Belg en BBC heeft helemaal geen reclames en prima analyses/commentaar.
Dat donkere meisje vanavond op 1 vond ik wel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Belg en BBC heeft helemaal geen reclames en prima analyses/commentaar.
Dat donkere meisje vanavond op 1 vond ik wel goed.



Ik mag aannemen dat zowel de Belg als de BBC bijzonder kritisch waren op Oranje.
Ik heb de verschillende postcast beluisterd, allemaal uiteindelijk wel het idee dat er nog niets verloren is, maar die van het AD was min of meer kritiekloos. Een beetje tegensputteren, maar gelijk alles weer baggetaliseren, vooral dat mannetje van Wijffels. Maar goed, die mag dan ook de 'meest kritische' vragen aan Van Gaal stellen... :kots

 

+1/-0

Klopt internationaal is er wel veel kritiek hoor zij verwachten ook een aanvallend Oranje tezien in de geest van de "Hollandse School".

 

+1/-0

Mooi dat de oudjes Ronaldo, Messi en Lewandovski het toch laten zien.

 

+1/-0

Toernooi is nu met Spanje - Duitsland wel op gang gekomen Makkelie deed het ook goed, België hangt aan zijde draadje die missen Lukaku wel erg.

 

+1/-0

Wat een gepruts en geklungel bij oranje, Qatar zelfs nog de beste kansen en na 17 minuten hebben ze van oranje nog niet een uitgespeelde kans:D

Zal me niks verbazen dat het zo nog 0-1 wordt ook:B

 

+1/-0

Is echt verschrikkelijk dat Nederlandse elftal , en je hoopt nog op wat leuke wissels maar zelfs dat gunt van Gaal je niet.
Vraag me wel af , wanneer is het ooit fout gegaan bij van Gaal?
Kon toch best leuk aanvallend denken met zijn ploegen en opeens was het weg.

 

+1/-0

Ach, 2-0 winnen. Wat een zaaddodende pot.
En maar vertrouwen blijven houden dat ZE ver gaan komen. Waarschijnlijk een BLINDvertrouwen. :nee

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 29 november 2022 om 18:58:

Ach, 2-0 winnen. Wat een zaaddodende pot.
En maar vertrouwen blijven houden dat ZE ver gaan komen. Waarschijnlijk een BLINDvertrouwen. :nee



Alles word gegokt op Depay, hopen dat hij zijn top niveau bereikt.
Is de enige manier dat het nog kan lukken, via onze taktiek gaat het nooit lukken.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » 2022 FIFA World Cup