Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » AZ Alkmaar

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 15 maart 2021 om 12:25:

Zal dat bij ons ook gebeuren, als je sommige wedstrijden terugkijkt?



Ik heb daar ook aan gedacht, maar voorzichtigheid is geboden want je weet het niet zeker en ik wil geen speler beschadigen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 05 april 2021 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 15 maart 2021 om 12:25:

Zal dat bij ons ook gebeuren, als je sommige wedstrijden terugkijkt?



Ik heb daar ook aan gedacht, maar voorzichtigheid is geboden want je weet het niet zeker en ik wil geen speler beschadigen.



Soms kan het ook zijn dat een speler bedreigd (gezin?) wordt om mee te doen en dan kan je niet anders dat je met matchfixing bezig bent.

 

+1/-0

Boadu voor 17 miljoen naar Monaco.

 

+1/-0

Het zijn wel lekkere bedragen voor spelers die het afgelopen seizoen niet bepaald uitblinkers waren.

 

+1/-0

Nu al dik 50 miljoen aan transferinkomsten, daar kan je je leuk van versterken. Onze inkomsten 6 miljoen....

 

+1/-0

Waarvan veel eigen jeugd. Ben benieuwd wanneer er nu eens een echt aanvallend talent bij Feyenoord gaat doorbreken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 04 augustus 2021 om 16:22:

Waarvan veel eigen jeugd. Ben benieuwd wanneer er nu eens een echt aanvallend talent bij Feyenoord gaat doorbreken.



De laatste aanvaller was eigenlijk Robin van Persie die doorbrak uit eigen jeugd. Best wel lang geleden dus….

 

+1/-0

De laatste echte topper is Wijnaldum, maar die ging ook maar voor 5 miljoen weg en werd door psv jaren later verkocht voor 20 Feyenoord heeft lekker hun kas gespekt.

 

+1/-0

Joey Veerman naar Alkmaar als AZ aan de gevraagde transfersom van naar verluid 8 miljoen wil voldoen. Had ‘m graag bij Feyenoord gezien op het middenveld. Had een verademing kunnen zijn tussen al dat geploeter en gedraaf bij ons op het middenveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 19:21:

Joey Veerman naar Alkmaar als AZ aan de gevraagde transfersom van naar verluid 8 miljoen wil voldoen. Had ‘m graag bij Feyenoord gezien op het middenveld. Had een verademing kunnen zijn tussen al dat geploeter en gedraaf bij ons op het middenveld.


Heb je hem vandaag zien spelen? Zoveelste "topper" waarin hij niet thuis geeft. Ik heb zo m'n vraagtekens bij deze jongen. Leuke voetballer, maar of hij het echt gaat maken in de Nederlandse top?

 

+1/-0

Excelsior-AZ 2-1
3 wedstrijden achterelkaar verloren dat grote AZ.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 oktober 2022 om 14:10:

Excelsior-AZ 2-1
3 wedstrijden achterelkaar verloren dat grote AZ.



Meevallertje, staan we toch nog derde.

 

+1/-0

Azarkan gescoord! Drie Rotterdamse clubs die het goed doen tov 1 nationale knuffelclub met successupporters en de media achter zich die alles in hun omgeving weg kapen bij de jeugd en het eerste, zo weinig eigenlijk.

Inmiddels omdat de snavels ver uit zijn gelopen (plek 1 zeer lastig) toch maar hopen dat ajax zoveel mogelijk wint van onze concurrenten en dan focus op 2e plek.

Dus ajax-psv en psv-az hopen dat psv punten verspeelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 23 oktober 2022 om 14:28:

Azarkan gescoord! Drie Rotterdamse clubs die het goed doen tov 1 nationale knuffelclub met successupporters en de media achter zich die alles in hun omgeving weg kapen bij de jeugd en het eerste, zo weinig eigenlijk.

Inmiddels omdat de snavels ver uit zijn gelopen (plek 1 zeer lastig) toch maar hopen dat ajax zoveel mogelijk wint van onze concurrenten en dan focus op 2e plek.

Dus ajax-psv en psv-az hopen dat psv punten verspeelt.



Dit zou een mooi scenario zijn, 2e plek kan voor de toekomst veel verschil maken (met name in financieel opzicht). Eerste plek is nog te hoog gegrepen in dit jaar, als je ziet hoeveel moeite wij hebben om defensieve ploegen open te breken.

 

+1/-0

2-1 RKC lol.

 

+1/-0

Respect voor wat die Oosting neerzet bij RKC. Deze nederlaag van AZ kwam niet eens zo onverwacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 november 2022 om 19:09:

Respect voor wat die Oosting neerzet bij RKC. Deze nederlaag van AZ kwam niet eens zo onverwacht.



Paar weken geleden was AZ nog de beste ploeg in NL volgens de analysten, zo kan het snel gaan. Wat dat betreft vind ik Feyenoord veel stabieler nu al een ploeg waar je niet makkelijk van wint en het wordt nog beter om dat het weer een hechte groep wordt.

Oosting lijkt me wel toe aan een grotere provincie club.

 

+1/-0

Bizar! Kom op utrecht.

 

+1/-0

Genoten van de wedstrijd, Utrecht verdiende meer en speelde attractief voetbal. Jammer dat Toornstra (sympathieke gast maar heel goed gezien van Slot dat hij weg mocht) tot wel drie keer in de fout ging (terugspeelbal, niet meelopen met tegenstander en sliding die te laat kwam) en daardoor AZ telkens kon terugkomen. Die Booth vind ik wel een leuke indruk maken bij Utrecht aan de rechterkant. Nog even de vraag of hij ook een versnelling naar voren heeft, maar dat is een intelligente speler die een stap zou kunnen maken verwacht ik (aanzienlijk beter dan die Mijnans waar wij nu interesse in hebben).

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » AZ Alkmaar