Vak: -
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 augustus 2023 om 18:53:
Zoals één zwaluw geen zomer maakt, maakt één pinguïn ook geen winter.
Dit is een valse start en nu moet je in de achtervolging. Dat kost onnodig veel energie en moeite. En dat had je kunnen voorkomen. Maar ik ga niet mee in deze negativiteit hier. Ik heb genoeg zaken gezien die ‘houvast’ bieden en waar Feyenoord op kan verder bouwen. Spelers moeten fitter worden, Slot moet (de juiste) keuzes maken en dan staat er binnen enkele weken (min of meer) hetzelfde team maar die in veel opzichten compleet anders voor de dag komt.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 augustus 2023 om 18:53:
Zoals één zwaluw geen zomer maakt, maakt één pinguïn ook geen winter.
Dit is een valse start en nu moet je in de achtervolging. Dat kost onnodig veel energie en moeite. En dat had je kunnen voorkomen. Maar ik ga niet mee in deze negativiteit hier. Ik heb genoeg zaken gezien die ‘houvast’ bieden en waar Feyenoord op kan verder bouwen. Spelers moeten fitter worden, Slot moet (de juiste) keuzes maken en dan staat er binnen enkele weken (min of meer) hetzelfde team maar die in veel opzichten compleet anders voor de dag komt.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 13 augustus 2023 om 17:50:
Echt middelmaat inderdaad. Niet te geloven. De vraag is, hoe lossen we dit op ? Slot gaat deze bagger-selectie ook niet een twee drie door de wc spoelen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
Slot kan wel willen proberen en stellen dat er betering komt maar feit is intussen dat we achterop gaan hinken en ik vraag mij af of de Slot-doctrine niet te veel gemeengoed gaat worden, andere clubs beginnen het spel door te krijgen en zetten ons vast. Enige oplossing is een paar pure cracks te halen en een hele hoop spelers die er enkel zijn voor de leuk buiten te zetten.
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:DubbelQ schreef op 14 augustus 2023 om 09:19:
Laten we deze teleurstelling slikken en duimen draaien dat het zondag tegen de kerels uit West beter gaat. Het is nu nog te vroeg om gelijk al met azijn te gaan smijten. Maar dat er moet worden ingegrepen op het middenveld is na gisteren wel duidelijk.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (13/08/2023-14:30)