Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (13/08/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 13 augustus 2023 om 17:50:

Echt middelmaat inderdaad. Niet te geloven. De vraag is, hoe lossen we dit op ? Slot gaat deze bagger-selectie ook niet een twee drie door de wc spoelen.

Hoe lossen we dit op is inderdaad wel een issue.

We hebben heel veel geld aan het middenveld besteed en Slot stelt nu zelf dat er geen 10 is. Bizar. Want Timber. Belt, Stengs en Zerrouki zijn toch echt zijn aankopen. Had hij dat niet anders moeten besteden dan?

Wieffer en Zerrouki samen gaat niet, ze zijn beiden een pure zes. Timber is inmiddels wel een miskoop en Stengs, ach, hij krijgt de tijd maar ik vind het erg slap.

Ik denk dat ik (met pijn in het hart) Wieffer en (met minder pijn in het hart) Timber zou verkopen. Ik zou overigens liever Zerrouki dan Wieffer weg doen, maar dat kan niet en je krijgt er niets voor. Wellicht kan je voor Dilrosun en Walemark ook lozen. De opbrengst zou ik in zeer creatieve spelers steken en ik zou Milambo doorschuiven.

Ik vrees nu al dat PSV ons heel hard heeft ingehaald, Ajaks is een vraagteken maar ook zij investeren weer fors.

+1/-0

Slot kan wel willen proberen en stellen dat er betering komt maar feit is intussen dat we achterop gaan hinken en ik vraag mij af of de Slot-doctrine niet te veel gemeengoed gaat worden, andere clubs beginnen het spel door te krijgen en zetten ons vast. Enige oplossing is een paar pure cracks te halen en een hele hoop spelers die er enkel zijn voor de leuk buiten te zetten.

+1/-0

Laten we deze teleurstelling slikken en duimen draaien dat het zondag tegen de kerels uit West beter gaat. Het is nu nog te vroeg om gelijk al met azijn te gaan smijten. Maar dat er moet worden ingegrepen op het middenveld is na gisteren wel duidelijk.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 14 augustus 2023 om 09:19:

Laten we deze teleurstelling slikken en duimen draaien dat het zondag tegen de kerels uit West beter gaat. Het is nu nog te vroeg om gelijk al met azijn te gaan smijten. Maar dat er moet worden ingegrepen op het middenveld is na gisteren wel duidelijk.

En zo is dat, DubbelQ. Het seizoen is net begonnen, en laten we niet te veel vooruit lopen op hoe Slot met de spelers gebruiken gaat. Hij heeft nog steeds inzichten hoe met spelers om te gaan om tot prestaties te komen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (13/08/2023-14:30)