Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2023/2024

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Mainz was veel effectiever, zonder franje. Te veel gaat door het midden, wat steeds mislukt. Dilrosun is meer een speler voor invalbeurten. Accepteren dat het allemaal wat minder is kan niet. Slot heeft keus genoeg. Een brede selectie met veel mogelijkheden.

 

+1/-0

Ja Feyenoord gaat dit jaar over de 100 miljoen in budget dat is uniek dan mogen we ook wat verwachten van de spelers. Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor alleen loopt het nu niet zo als gehoopt, maar het seizoen duurt nog lang kan nog van alles gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 06 januari 2024 om 17:21:

Mainz was veel effectiever, zonder franje. Te veel gaat door het midden, wat steeds mislukt. Dilrosun is meer een speler voor invalbeurten. Accepteren dat het allemaal wat minder is kan niet. Slot heeft keus genoeg. Een brede selectie met veel mogelijkheden.



Dilrosun vind ik ook een doodlopende weg. Ik laat me graag verrassen, maar het zou een wonder zijn als hij ineens structureel uit gaat blinken. Liever Paixao op rechts.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 08 januari 2024 om 09:07:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 06 januari 2024 om 17:21:

Mainz was veel effectiever, zonder franje. Te veel gaat door het midden, wat steeds mislukt. Dilrosun is meer een speler voor invalbeurten. Accepteren dat het allemaal wat minder is kan niet. Slot heeft keus genoeg. Een brede selectie met veel mogelijkheden.



Dilrosun vind ik ook een doodlopende weg. Ik laat me graag verrassen, maar het zou een wonder zijn als hij ineens structureel uit gaat blinken. Liever Paixao op rechts.


Ja, Paixao op rechts en een linkspoot op links. Dan krijg je beter voetbal, met voorzetten waar de spits iets mee kan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2023/2024