Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2023/2024

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 22 juli 2023 om 17:12:

Ik maak me grote zorgen om het middenveld.

Timber kan zo langzamerhand niet meer. Hij heeft alle posities geprobeerd, maar functioneert nergens. Kan geen bal aannemen, heeft geen overzicht en geen drive. Hij loopt er net zo ongeïnteresseerd bij als Bergwijn en Brobbey. Fulham schijnt een voorkeur te hebben voor mislukte spelers. Wellicht kunnen zij hem kopen.

Het is te vroeg om Zerrouki te beoordelen, maar hij valt me vooralsnog niet mee. Voegt amper iets toe en geeft rare pases. Ik vond Van de Belt en Milambo het in het tweede deel veel beter doen. Zerrouki en Wiefer samen op één middenveld lijkt me niet verstandig, dan heb je te weinig creativiteit en scorend vermogen. Voorlopige conclusie is dat Zerrouki een dure back-up voor Wiefer is.

Conclusie is dan ook dat Szymanski en Kokcu niet zijn vervangen, tenzij Van de Belt goed genoeg blijkt als 8. We moeten er dus eigenlijk nog twee middenvelders bij hebben, maar met de 17 miljoen die naar Timber en Zerrouki zijn gegaan, zal dat vast niet gebeuren. Zeker omdat we ook andere posities moeten invullen.


Pas in de 60e minuut liet Timber iets zien. Daarvoor was het allemaal plichtmatig, alles in 1 tempo. Hij was drukker met wijzen dan met voetballen. Je ziet hem nooit met een goede pass komen of een goede voorzet. Niet goed genoeg.

 

+1/-0

Timber laat het nog niet zien. Maar ik denk dat de huidige keur aan middenvelders Slot de ruimte geeft om per tegenstander te bepalen wie hij opstelt. Timber zal voldoende speeltijd krijgen dit seizoen.

Milambo vind ik echt een openbaring. Altijd een heel groot talent, maar hij draait echt goed mee. Ik had hem eigenlijk opgeschreven voor verhuur dit seizoen, maar hij gaat het Slot gewoon lastig maken in zijn keuzes. Mooi man, hoop op een mooie doorbraak. Hij gaat net als Timber ook voldoende kansen krijgen!

Weer een speler van Varkenoord!

 

+2/-0

Mijn opstelling voor nu zou zijn:

Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber/Vd Belt; Minteh, Gimenez, Paixao

Tot op heden zou dit denk ik de sterkste elf zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2023 om 14:30:

Mijn opstelling voor nu zou zijn:

Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber/Vd Belt; Minteh, Gimenez, Paixao

Tot op heden zou dit denk ik de sterkste elf zijn.



Dan scoort het middenveld een goal of 5 in het hele seizoen. Dit kan echt niet.

 

+1/-0

Slot gebruikt sowieso bijna elke wedstrijd zijn 5 wissels dus moet je ook kwaliteit op de bank hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 juli 2023 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2023 om 14:30:

Mijn opstelling voor nu zou zijn:

Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber/Vd Belt; Minteh, Gimenez, Paixao

Tot op heden zou dit denk ik de sterkste elf zijn.



Dan scoort het middenveld een goal of 5 in het hele seizoen. Dit kan echt niet.



Als je betere opties hebt met het huidige materiaal, dan hoor ik het graag...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2023 om 14:30:

Mijn opstelling voor nu zou zijn:

Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber/Vd Belt; Minteh, Gimenez, Paixao

Tot op heden zou dit denk ik de sterkste elf zijn.


Ik zou Bullaude op 10 zetten ipv Timber/vd Belt en Milambo/Zechiël op de plek van Zerrouki. Bullaude vanwege zijn diepgang, scorend vermogen en loopacties, en een van de talenten omdat zij tot nu toe het best presteren in de voorbereiding en dynamischer spelen dan Zerrouki.

Slot zal hier echter niet voor gaan, dus in dat geval hoop ik dat hij tenminste van de Belt opstelt in plaats van Zerrouki of Timber om iets van diepgang en dynamiek op het middenveld te behouden. Het scorend vermogen is -ook met vd Belt- waarschijnlijk te laag.

Voorin zou ik Paixao op rechts zetten en Sauer op links. Ik vind Sauer tot nu toe een aanzienlijk betere indruk maken dan Minteh, hij is beter in de 1 vs 1, creatiever en heeft meer overzicht in de eindfase. Sauer verdient een serieuze kans in de basis. Bovendien vertegenwoordigt Sauer transferwaarde voor Feyenoord en Minteh niet, maar dat argument is niet zo relevant bij de vraag wie de beste 11 zouden zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2023 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 juli 2023 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 juli 2023 om 14:30:

Mijn opstelling voor nu zou zijn:

Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber/Vd Belt; Minteh, Gimenez, Paixao

Tot op heden zou dit denk ik de sterkste elf zijn.



Dan scoort het middenveld een goal of 5 in het hele seizoen. Dit kan echt niet.



Als je betere opties hebt met het huidige materiaal, dan hoor ik het graag...



It's staring you right in the face. Bullaude dus.

 

+2/-0

Feyenoord - Villarreal CF

Feyenoord speelt donderdagavond zijn vijfde duel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het treffen met Villarreal is live te zien op ESPN.

Om 18.30 uur start de voorbeschouwing. Presentator Pascal Kamperman wordt bijgestaan door analist Karim El Ahmadi. Het wedstrijdcommentaar wordt verzorgd door Mark van Rijswijk.

Feyenoord verloor zaterdagmiddag met 4-2 van 1899 Hoffenheim. Eerder trof het Union Sint-Gillis (0-0), Club Brugge (2-0) en PEC Zwolle (3-1) in de oefencampagne.

 

+1/-0

Ayase Ueda maakt eerste treffer voor Feyenoord bij oefenduel met Willem II

Met een doelpunt en een assist tegen Willem II liet Ayase Ueda zien dat Feyenoord het nodige van de Japanse spits mag verwachten. De Rotterdammers wonnen de oefenwedstrijd met 3-0.

Mikos Gouka 22-08-23, 14:55 Laatste update: 14:59
Ayase Ueda knikte even goedkeurend naar Gjivai Zechiël, de aangever van zijn eerste treffer in het shirt van Feyenoord. De Japanner liet in de besloten oefenwedstrijd tegen Willem II zien waarom technisch directeur Dennis te Kloese een recordbedrag voor de aanvaller van Cercle Brugge durfde neer te tellen. Beide ploegen lieten in de lege Kuip vooral wisselspelers opdraven, al zijn dat bij Feyenoord ook spelers met hoge transfersommen achter hun naam.

Trainer Arne Slot zag de spelers aan het werk die vooralsnog geen basisplaats hebben afgedwongen in de eerste weken van het nog prille seizoen. Ramiz Zerrouki, Javairo Dilrosun, Yankuba Minteh, Thomas Beelen, Neraysho Kasanwirjo, Kostas Lamprou, Thomas van den Belt, Ayase Ueda, Marcos Lopez en Gjivai Zechiël konden zich tegen Willem II in de Kuip tonen aan Slot, net als aanvoerder Bart Nieuwkoop die zondag tegen Almere City de laatste van z’n twee wedstrijden schorsing uitzit. Leo Sauer, de tiener die Feyenoord zondag redde in de derby tegen Sparta, begon op de reservebank.

De nieuwe aankoop Ondrej Lingr, de Tsjechische international die wordt overgenomen van Slavia Praag, was er nog niet bij maar Feyenoord zet alles op alles om hem zondag tegen Almere City al bij de wedstrijdselectie te hebben.

Binnen elf minuten was het al raak. Ueda zorgde keurig voor het voorbereidende werk en Zechiël schoot gedecideerd binnen: 1-0. De 2-0 kwam op naam van Marcos Lopez die een vrije trap van Dilrosun achter keeper Connor van den Berg wist te werken. Kort na rust liet Ueda zich weer zien. Op aangeven van Zechiël schoot de Japanner overtuigend raak: 3-0. Op dat moment waren Leo Sauer en Ramon Hendriks al in de ploeg gekomen. Na een uur verdween Ueda naar de kant, Antoni Milambo nam zijn plek in.

Willem II was te zwak om Feyenoord ook maar een beetje achteruit te duwen, maar extra Rotterdamse treffers bleven uit in het laatste halfuur.

Feyenoord-Willem II 3-0 (2-0). 11. Zechiël 1-0, 22. Lopez 2-0, 48. Ueda 3-0. Lamprou; Nieuwkoop, Beelen (46. Hendriks), Kasanwirjo, Lopez; Zerrouki, Zechiël, Van den Belt; Minteh (46. Sauer), Ueda (61. Milambo), Dilrosun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik hoop niet dat Slot komend weekend Sauer niet gaat gebruiken, en dat dan motiveert door te stellen dat hij vandaag al in actie was gekomen...

 

+1/-0

Blij dat Zechiël zich laat zien met assist en goal die gaat zijn debuut mischien zondag al maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 augustus 2023 om 15:31:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik hoop niet dat Slot komend weekend Sauer niet gaat gebruiken, en dat dan motiveert door te stellen dat hij vandaag al in actie was gekomen...



Slot is wat dat betreft wel conservatief basisplek zie ik voorlopig nog niet voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2023 om 15:33:

Blij dat Zechiël zich laat zien met assist en goal die gaat zijn debuut mischien zondag al maken.



Ik betwijfel het maar hoop van wel.
Ben erg onder de indruk van wat ik tot nu toe heb gezien.
Al is dat niet veel moet ik wel eerlijk zeggen.
Ik denk dat hij al van waarde had kunnen zijn, wat er nu liep was niet veel nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 22 augustus 2023 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2023 om 15:33:

Blij dat Zechiël zich laat zien met assist en goal die gaat zijn debuut mischien zondag al maken.



Ik betwijfel het maar hoop van wel.
Ben erg onder de indruk van wat ik tot nu toe heb gezien.
Al is dat niet veel moet ik wel eerlijk zeggen.
Ik denk dat hij al van waarde had kunnen zijn, wat er nu liep was niet veel nog.



Zechiël, maar ook Milambo zijn er wel klaar voor dat moet Slot toch ook zien?

 

+1/-0

Sebaoui en Tsoungui trainen mee met Feyenoord in aanloop naar oefenduel, woensdag Feyenoord-Excelsior

Antef Tsoungui en Ilias Sebaoui krijgen de kans om zich te laten zien bij het eerste elftal van Feyenoord. De twee huurlingen maken een uitstekende indruk bij FC Dordrecht in de Keuken Kampioen Divisie en nemen momenteel deel aan de trainingen van Feyenoord 1.

Dit meldt journalist Corrado Francke van RTV Dordrecht op X. Feyenoord speelt aanstaande woensdag een besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior, en Sebaoui en Tsoungui zouden mogelijk in actie kunnen komen voor de stadionclub. Nu trainer Arne Slot te maken heeft met diverse spelers die ontbreken vanwege hun interlandverplichtingen, doet zich een uitgelezen kans voor om Sebaoui en Tsoungui van dichtbij in actie te zien.

Tsoungui maakte deze zomer de overstap van Brighton & Hove Albion naar Feyenoord. De 20-jarige Belgische verdediger tekende een contract voor de duur van twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar. Sebaoui kwam over van K. Beerschot V.A. en tekende een tweejarig contract tot medio 2025, met een optie voor nog een jaar. Beide spelers hebben dit seizoen alle wedstrijden gespeeld voor FC Dordrecht.

 

+1/-0

Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd Feyenoord

Samenvatting: Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Scoreverloop
12' | 1-0 | Dilrosun

Opstelling Feyenoord
Lamprou (46' Van Sas); Nieuwkoop (C), Beelen, Tsoungui (69' Blok), Hokke (69' Candelaria), Van den Belt, Timber (46' Zaal), Zechiël (78' Pušić), Dilrosun (83' Plug), Sebaoui (83' Arnaud), Rust (69' Van der Sluijs).

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Opstelling Feyenoord: Lamprou; Nieuwkoop, Beelen, Tsounghui, Hokke; Timber, Van den Belt, Zechiël; Dilrosun, Rust, Sebaoui.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 september 2023, 10:12:44.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 06 september 2023 om 18:05:

Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd Feyenoord

Samenvatting: Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd
06/09/2023 16:59 1031 reacties
Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Scoreverloop
12' | 1-0 | Dilrosun

Opstelling Feyenoord
Lamprou (46' Van Sas); Nieuwkoop (C), Beelen, Tsoungui (69' Blok), Hokke (69' Candelaria), Van den Belt, Timber (46' Zaal), Zechiël (78' Pušić), Dilrosun (83' Plug), Sebaoui (83' Arnaud), Rust (69' Van der Sluijs).

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Opstelling Feyenoord
Lamprou; Nieuwkoop, Beelen, Tsounghui, Hokke; Timber, Van den Belt, Zechiël; Dilrosun, Rust, Sebaoui.



Waar was Milambo?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 07 september 2023 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 06 september 2023 om 18:05:

Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd Feyenoord

Samenvatting: Dilrosun trefzeker tijdens besloten oefenwedstrijd
06/09/2023 16:59 1031 reacties
Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Scoreverloop
12' | 1-0 | Dilrosun

Opstelling Feyenoord
Lamprou (46' Van Sas); Nieuwkoop (C), Beelen, Tsoungui (69' Blok), Hokke (69' Candelaria), Van den Belt, Timber (46' Zaal), Zechiël (78' Pušić), Dilrosun (83' Plug), Sebaoui (83' Arnaud), Rust (69' Van der Sluijs).

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Javairô Dilrosun was belangrijk voor Feyenoord tijdens de besloten oefenwedstrijd tegen Excelsior. De stadionclub heeft het duel op Varkenoord uiteindelijk met 1-1 gelijkgespeeld. Namens de Kralingers was Lazaros Lamprou doeltreffend.

Feyenoord werkte zonder internationals een oefenwedstrijd af. De basisploeg werd aangevuld met jeugdspelers. RTV Dordrecht weet te melden dat huurlingen Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui minuten hebben gemaakt voor Feyenoord.

Het is ook bekend dat Quinten Timber, Milan Hokke, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Gjivai Zechiël, Bart Nieuwkoop, Timo Zaal, Joep van der Sluijs, Fabiano Rust en Kostas Lamprou speeltijd kregen namens Feyenoord. Mimeirhel Benita kwam in actie voor Excelsior.

Opstelling Feyenoord
Lamprou; Nieuwkoop, Beelen, Tsounghui, Hokke; Timber, Van den Belt, Zechiël; Dilrosun, Rust, Sebaoui.



Waar was Milambo?


Op pad met Oranje O19. Zie: https://www.onsoranje.nl/nieuws/jeugd-mannen-onder-19/80967/oranje-onder-19-m-met-23-spelers-naar-itali%C3%ABlink

 

+1/-0

Feyenoord oefent woensdag tegen Excelsior

Feyenoord speelt aankomende woensdag een oefenwedstrijd tegen Excelsior, zo maakte Pascal Bosschaart per ongeluk bekend in het praatprogramma Goedemorgen Eredivisie. Het besloten oefenduel tussen de stadionclub en de Kralingers was nog niet officieel aangekondigd.

''Aankomende week mogen Ilias en Antef weer meetrainen met Feyenoord en woensdag spelen tegen Excelsior'', vertelt assistent-trainer Bosschaart. Tafelgast Marinus Dijkhuizen lacht: ''Dat is geheim, hé, die wedstrijd.'' Presentatrice Fresia Cousiño Arias. ''Nu niet meer!''

Voor Feyenoord breekt na de wedstrijd tegen PEC Zwolle een nieuwe interlandperiode aan. Diverse internationals wijken uit, en trainer Arne Slot gaat de aankomende periode opnieuw gebruiken om verschillende talenten aan het werk te zien. Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui hebben een uitstekende indruk gemaakt bij FC Dordrecht en mogen opnieuw aansluiten bij het eerste elftal van Feyenoord.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2023/2024