Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.

 

+1/-0

Want wij zijn zo lekker in vorm? En je mist Orrie ook nog.

 

+1/-0

Zij missen Martins Indi en De Wit, Bazour, Beukema, Vanheusden en Dekker. Mihailovic is er wel weer bij lijkt me echt een goede speler. Maar dan nog vind ik Feyenoord momenteel gewoon stabieler als AZ.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:

AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.



Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.

 

+1/-0

Attentie op hun voorhoede, die zijn gevaarlijk. Verdedigend zijn ze niet sterk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 februari 2023 om 13:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:

AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.



Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.



Of jij onderschat Feyenoord. ;)
W moeten niet arrogant worden, maar er is na de winterstop toch genoeg zelfvertrouwen in dit Feyenoord?

 

+1/-0

Zou me niks verbazen als Boulaude als verrassing in de basis staat.
Dilrosun op 10 heeft nooit goed gewerkt.
Alleen tegen zwakkere ploegen kun je dat doen, anders ben je gelijk de balans op je middenveld kwijt.

 

+1/-0

Opstellingen
Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Dilrosun, Timber; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Slot kiest voor Dilrosun

Javairô Dilrosun krijgt bij Feyenoord de voorkeur op het middenveld. De 24-jarige linkspoot start als nummer tien tijdens de topper tegen AZ in De Kuip. De Rotterdammers kunnen niet beschikken over Orkun Kökcü. Het middenveld bestaat zaterdagavond daardoor uit Quinten Timber, Mats Wieffer en Dilrosun moet voor de creativiteit zorgen.

Alireza Jahanbakhsh en Oussama Idrissi krijgen wederom de kans vanaf de aftrap. De twee buitenspelers krijgen de voorkeur boven Igor Paixão. De Braziliaan moet het de laatste weken vooral hebben van enkele invalbeurten. De verwachtingen zijn dan ook dat hij na een uur in het veld gaat komen voor Idrissi.

Slot houdt verder vast aan het basiselftal van vorige week zondag in Friesland tegen sc Heerenveen. De achterhoede bestaat daarom uit Marcus Pedersen, Geertruida, Dávid Hancko en Quilindschy Hartman. Voor Geertruida is het een bijzondere wedstrijd. Hij is namelijk de aanvoerder van de Rotterdamse club.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Dilrosun, Timber; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Taabouni, Bullaude, Milambo, Danilo, Paixão.

-Bijlow(Pols), -Kökcü(Schorsing), -Szymański(Blessure), -Trauner(Blessure), -Wålemark(Buiten Wedstrijdselectie), -Benita(Buiten Wedstrijdselectie), -Dermane(Buiten Wedstrijdselectie).

Dit bericht is gewijzigd op 19 februari 2023, 15:36:00.

 

+1/-0

Vind wel dat we geen oud Az spelers meer moeten halen, Slot heeft daar duidelijk een voorkeur voor en jammer genoeg is het vaak 3x niets.
Idrissi is vaak erg gevaarlijk maar helaas vaker voor ons dan de tegenstander.
Heb wel vaak gezien dat als ik kritiek heb hij opeens de sterren van de hemel speelt.
Heb daar geen problemen mee :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 14:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 februari 2023 om 13:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:

AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.



Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.



Of jij onderschat Feyenoord. ;)
W moeten niet arrogant worden, maar er is na de winterstop toch genoeg zelfvertrouwen in dit Feyenoord?



8 gespeeld, 13 punten sinds de winterstop, tegen de andere ploegen in de top gelijk dus geen idee waar je dat zelfvertrouwen vandaan haalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2023 om 20:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 14:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 februari 2023 om 13:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:

AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.



Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.



Of jij onderschat Feyenoord. ;)
W moeten niet arrogant worden, maar er is na de winterstop toch genoeg zelfvertrouwen in dit Feyenoord?



8 gespeeld, 13 punten sinds de winterstop, tegen de andere ploegen in de top gelijk dus geen idee waar je dat zelfvertrouwen vandaan haalt.



Gewoon prima resultaten op voorhand.
Je had ze ook gewoon kunnen en misschien wel moeten winnen.

Daar halen we het zelfvertrouwen vandaan.

Alles altijd van de negatieve kant bekijken is ook een kunst...

We doen het gewoon prima over het algemeen en er is echt iets aan het groeien.

Vandaag kunnen we gewoon winnen en dan gaat er echt pas wat ontstaan in die ploeg.

 

+1/-0

Ow, het gaat zeker goed gezien alle wisselingen maar stellen dat we zwaar favoriet zijn vanavond vind ik een tikkeltje overdreven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 februari 2023 om 20:14:

Ow, het gaat zeker goed gezien alle wisselingen maar stellen dat we zwaar favoriet zijn vanavond vind ik een tikkeltje overdreven.



We hebben laten zien in elke situatie dat we ongelofelijk moeilijk te verslaan zijn in De :kuip.

Dan moet je gewoon stellen dat je zeker favoriet bent, het is aan ons alleen dat we het waar maken.

Speelt Feyenoord echt een keer naar zijn potentie win je vanavond met duidelijke cijfers.
Wordt het weer een Feyenoord-psv moet je hopen op een godswonder.
Toch heb ik het gevoel dat we er beter voor staan en Heerenveen ook goed heeft gedaan.
Even weer een wedstrijd "normaal" gewonnen, dat doet ook weer veel goed.

 

+1/-0

Geweldige opkomst, echt een upgrade die LED!

 

+1/-0

Voorin te weinig beweging en je ziet al dat Dilrosun op de 10 op dit moment niet werkt.

 

+1/-0

Mooie goal :denk

 

+1/-0

Dilrosun heeft zijn goal alweer te pakken.

 

+1/-0

Feyenoord start onthutsend zwak, ook nog een keeper op goal die niet snapt wat die moet doen....

Dit gaat een hele pijnlijke avond worden op deze manier....

 

+1/-0

Timber moet dieper gaan staan, Dilrosun korter op Gimenez.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)