Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:
AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 18 februari 2023 om 13:45:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 00:45:
AZ heeft zoveel blessures en een volle Kuip op zaterdagavond, je mag gewoon stellen dat Feyenoord zwaar favoriet is.
Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.
Geen lid meer
Geen lid meer
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Opstelling Feyenoord: Slot kiest voor Dilrosun
Javairô Dilrosun krijgt bij Feyenoord de voorkeur op het middenveld. De 24-jarige linkspoot start als nummer tien tijdens de topper tegen AZ in De Kuip. De Rotterdammers kunnen niet beschikken over Orkun Kökcü. Het middenveld bestaat zaterdagavond daardoor uit Quinten Timber, Mats Wieffer en Dilrosun moet voor de creativiteit zorgen.
Alireza Jahanbakhsh en Oussama Idrissi krijgen wederom de kans vanaf de aftrap. De twee buitenspelers krijgen de voorkeur boven Igor Paixão. De Braziliaan moet het de laatste weken vooral hebben van enkele invalbeurten. De verwachtingen zijn dan ook dat hij na een uur in het veld gaat komen voor Idrissi.
Slot houdt verder vast aan het basiselftal van vorige week zondag in Friesland tegen sc Heerenveen. De achterhoede bestaat daarom uit Marcus Pedersen, Geertruida, Dávid Hancko en Quilindschy Hartman. Voor Geertruida is het een bijzondere wedstrijd. Hij is namelijk de aanvoerder van de Rotterdamse club.
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Dilrosun, Timber; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Taabouni, Bullaude, Milambo, Danilo, Paixão.
-Bijlow(Pols), -Kökcü(Schorsing), -Szymański(Blessure), -Trauner(Blessure), -Wålemark(Buiten Wedstrijdselectie), -Benita(Buiten Wedstrijdselectie), -Dermane(Buiten Wedstrijdselectie).
Dit bericht is gewijzigd op 19 februari 2023, 15:36:00.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Vind wel dat we geen oud Az spelers meer moeten halen, Slot heeft daar duidelijk een voorkeur voor en jammer genoeg is het vaak 3x niets.
Idrissi is vaak erg gevaarlijk maar helaas vaker voor ons dan de tegenstander.
Heb wel vaak gezien dat als ik kritiek heb hij opeens de sterren van de hemel speelt.
Heb daar geen problemen mee
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 14:37:
Dan onderschat jij AZ echt. Dat is echt een goede ploeg en die gaan het ons zeker moeilijk maken. Zal me ook niks verbazen dat we weer binnen 5 minuten met 0-1 achter staan. Maar ik verwacht ook veel van ons Feyenoord dus ik reken op een spektakel van beide ploegen en hopelijk toch een kleine winst van ons. We moeten wel winnen, gelijkspelen is echt geen optie want we moeten nog naar de concurrent.
Of jij onderschat Feyenoord.
W moeten niet arrogant worden, maar er is na de winterstop toch genoeg zelfvertrouwen in dit Feyenoord?
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 18 februari 2023 om 20:08:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 14:37:
Of jij onderschat Feyenoord.
W moeten niet arrogant worden, maar er is na de winterstop toch genoeg zelfvertrouwen in dit Feyenoord?
8 gespeeld, 13 punten sinds de winterstop, tegen de andere ploegen in de top gelijk dus geen idee waar je dat zelfvertrouwen vandaan haalt.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 18 februari 2023 om 20:14:
Ow, het gaat zeker goed gezien alle wisselingen maar stellen dat we zwaar favoriet zijn vanavond vind ik een tikkeltje overdreven.
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)