Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 18 februari 2023 om 23:12:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 23:10:
Pff hele slechte wedstrijd de zo geprezen aanval van AZ nul schoten op doel lol. Hartman-Hancko-Geertruida-Pedersen top, Wieffer erg sterk weer de rest matig. Voor de achtste keer kom je achter en kom je weer terug.
En daarom worden wij kampioen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
KAMERADEN....Gewoon even genieten...
Goal Pedersen:
https://youtube.com/shorts/9bSzhjPwsb0?feature=sharelink
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Geweldig dit, was al bang dat het lastig ging worden met al die blessures en het feit dat AZ niet bepaald een laagvlieger is. 5 meter de lucht in gesprongen, echt helemaal top. Deze moesten we gewoon winnen en dat sluit de lastigste maand van het schema af met de 1e plaats. Wie had dat gedacht met al die nieuwe gasten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Feyenoord heeft terecht van AZ gewonnen. De tegenstander heeft geen kans gecreëerd, de defensie is onze beste linie. De kansen van Feyenoord kon je ook op een hand tellen, maar het waren er meer dan de Alkmaarders. En het veldspel was ook het minst slechte van de twee teams. AZ kwam niet verder dan de lange bal achter de Feyenoord-verdediging.
De beste man op het veld was Wieffer, maar de gehele Feyenoord-verdediging verdient een eervolle vermelding.
Geweldenaars. Ik had er op voorhand een hard hoofd in en het was een zware bevalling. Cardiologisch onverantwoord. Maar als we zo nog 12 potten over de streep trekken, is me dat meer dan waard.
Come on!!
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.032
Reg.: 3 mei 2002
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 19 februari 2023 om 11:14:
De verdediging is Europese top. Pedersen mag niet meer uit het elftal. Slot heeft een luxe-probleem als Trauner weer fit is.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Mooi dat AZ werd afgestraft, AZ speelde als een club uit het rechterrijtje om niet te verliezen. Het is dat ons middenveld -op Wieffer na- zo onvoorstelbaar zwak was dat ze nog überhaupt een kans maakten op een punt. Man of the match was voor mij Geertruida die, zoals vaker de laatste weken, de spits van de tegenstander volledig sloopte, demonteerde en met een trauma terugstuurde naar Alkmaar.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 19 februari 2023 om 13:09:
Mooi dat AZ werd afgestraft, AZ speelde als een club uit het rechterrijtje om niet te verliezen. Het is dat ons middenveld -op Wieffer na- zo onvoorstelbaar zwak was dat ze nog überhaupt een kans maakten op een punt. Man of the match was voor mij Geertruida die, zoals vaker de laatste weken, de spits van de tegenstander volledig sloopte, demonteerde en met een trauma terugstuurde naar Alkmaar.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 19 februari 2023 om 13:09:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Kraay heeft er altijd wel kijk op ondanks dat hij soms uit de bocht vliegt haha.
Hans Kraay junior is diep onder de indruk van Dávid Hancko. De centrale verdediger van Feyenoord werd afgelopen zomer voor zes miljoen euro overgenomen van Sparta Praag en de analist van ESPN ziet dat als een koopje. Kraay verwacht dat Hancko ook makkelijk mee zou kunnen bij een subtopper uit Engeland.
De scouting van Feyenoord krijgt een pluim van Kraay. "Ik zou heel graag willen weten, en ze mogen me ook bellen, wie die Hancko heeft gehaald voor een appel en een ei", zegt de analist tijdens Goedemorgen Eredivisie op ESPN. "Vijf of zes miljoen voor hem is een appel en een ei. Deze jongen is toch geschikt voor alles beneden de top vier in Engeland? Ik heb gisteren ook zitten kijken en ik zei tegen mijn vrouw dat er twee heel erg goed waren in een slechte wedstrijd: Geertruida en Hancko."
Toch moet trainer Arne Slot binnenkort een belangrijke knoop doorhakken. Gernot Trauner is op de weg terug van een blessure en zal dan waarschijnlijk ook weer terugkeren in de basiself. Dat gaat dan wel ten koste van een huidige basisspeler, denkt Kraay. "Wie het kind van de rekening wordt na de terugkeer van Trauner? Dat zal Pedersen wel zijn, want dan gaat Geertruida naar de rechterkant. Maar misschien zal Trauner op zijn beurt moeten wachten, want ze doen het nu fantastisch."
Hancko kwam dit seizoen al in negentien competitiewedstrijden en zes Europa League-duels in actie namens Feyenoord. Daarin kwam de Slowaaks international tot drie goals en twee assists. Het halve jaar bij Feyenoord heeft er ook voor gezorgd dat de transferwaarde van Hancko enorm is toegenomen, want het gerenommeerde Transfermarkt schat die waarde in op 12,5 miljoen euro. Een klein jaar geleden vertegenwoordigde de linkspoot nog een waarde van 4,5 miljoen euro.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Kuytebijter schreef op 19 februari 2023 om 13:17:
En ook nog de opbouw doet en ook nog vaak versnelt (middenveld in gaat) en naar voren speelt als het kan. Please verlengen nog maar 1 jaar hierna... Topsalaris geven en bonus bij kampioen of halen cl via 2e plek.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Leuk statistiekje.
open/sluit de onderstaande quote:Zo was de winnende goal van Marcus Pedersen al het zestiende doelpunt van buiten de zestien van Feyenoord dit seizoen. "Dat is echt een bizar hoog aantal, zeker omdat er nog een derde van het seizoen te gaan is", aldus Frouws. "Feyenoord gaat heel erg richting het record van Ajax; die maakten er in 2006/07 24 van buiten het strafschopgebied. Dat moet Feyenoord kunnen aanvallen."
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)