Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Timber en Dilrosun vormen een parodie op een middenveld, heb me dit seizoen zelden zo geërgerd. Nul tempo, scherpte, beweging en creativiteit. Idrissi op die voorzet na ook weer heel zwak. Hopelijk snel Bullaude erbij, en Timber moet alles anders doen in de tweede helft.

+1/-0

Geen wissels.

+1/-0

Wissel 1/5:

Paixao --> Idrissi

+1/-0

Gimenez zo doorgaan, dan klapt de val vanzelf een keer te laat dicht en is het wel een goal.

+1/-0

Wissel 2/5:

Taabouni --> Timber

Hele vreemde wissel, Timber is onze beste middenvelder met Wiefer.
Dilrosun is een natte krant, had gewisseld moeten worden.

+1/-0

Wissel 3/5:

Danilo --> Dilrosun

+1/-0

Feyenoord probeert de 2-1 er uit te persen...

+1/-0

Taabouni valt echt dramatisch in, echt jammer, want hij kan het wel.

+1/-0

2-1 PEDERSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1/-0

Sodepietjes wat een wedstrijd en wat een goal van Pedersen en wat is het die jongen zo gegund.

Op basis van de hele wedstrijd dik verdiend en gedaan wat we moesten doen, verder even genieten nu:pul:pul:pul

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2023 om 23:10:

Pff hele slechte wedstrijd de zo geprezen aanval van AZ nul schoten op doel lol. Hartman-Hancko-Geertruida-Pedersen top, Wieffer erg sterk weer de rest matig. Voor de achtste keer kom je achter en kom je weer terug.

En daarom worden wij kampioen:pul

+1/-0

Wat een goal en zo verdiend, Feyenoord heeft alleen maar aangevallen en die kazen nul keer op doel geschoten.

+1/-0

KAMERADEN....Gewoon even genieten...:pul

Goal Pedersen:

https://youtube.com/shorts/9bSzhjPwsb0?feature=sharelink

+2/-0

Geweldig dit, was al bang dat het lastig ging worden met al die blessures en het feit dat AZ niet bepaald een laagvlieger is. 5 meter de lucht in gesprongen, echt helemaal top. Deze moesten we gewoon winnen en dat sluit de lastigste maand van het schema af met de 1e plaats. Wie had dat gedacht met al die nieuwe gasten.

+1/-0

Feyenoord heeft terecht van AZ gewonnen. De tegenstander heeft geen kans gecreëerd, de defensie is onze beste linie. De kansen van Feyenoord kon je ook op een hand tellen, maar het waren er meer dan de Alkmaarders. En het veldspel was ook het minst slechte van de twee teams. AZ kwam niet verder dan de lange bal achter de Feyenoord-verdediging.

De beste man op het veld was Wieffer, maar de gehele Feyenoord-verdediging verdient een eervolle vermelding.

Geweldenaars. Ik had er op voorhand een hard hoofd in en het was een zware bevalling. Cardiologisch onverantwoord. Maar als we zo nog 12 potten over de streep trekken, is me dat meer dan waard.

Come on!!

+1/-0

Volgens mij werd de bal helemaal niet aangeraakt bij de laatste goal. Dat zei ESPN wel, maar die zaten ernaast.

+1/-0

De verdediging is Europese top. Pedersen mag niet meer uit het elftal. Slot heeft een luxe-probleem als Trauner weer fit is.

+1/-0

kees592 schreef op 19 februari 2023 om 11:14:

De verdediging is Europese top. Pedersen mag niet meer uit het elftal. Slot heeft een luxe-probleem als Trauner weer fit is.

Feyenoord strijdt de komende maanden nog op drie fronten, het zal alle spelers nodig hebben. Als Trauner helemaal terug is, kun je per wedstrijd bepalen hoe je het verdedigend invult. Drie spelers voor twee posities; het is geen overbodige luxe.

Geertruida en Trauner zijn voor mij (indien fit) zekerheden. Pedersen doet het geweldig, maar is dat (nog) niet. Echter, zijn snelheid en loopvermogen zijn in zowel aanvallend als verdedigend opzicht een wapen. In bepaalde wedstrijden wil je dat wellicht benutten.

+1/-0

Mooi dat AZ werd afgestraft, AZ speelde als een club uit het rechterrijtje om niet te verliezen. Het is dat ons middenveld -op Wieffer na- zo onvoorstelbaar zwak was dat ze nog überhaupt een kans maakten op een punt. Man of the match was voor mij Geertruida die, zoals vaker de laatste weken, de spits van de tegenstander volledig sloopte, demonteerde en met een trauma terugstuurde naar Alkmaar.

+1/-0

Willykment schreef op 19 februari 2023 om 13:09:

Mooi dat AZ werd afgestraft, AZ speelde als een club uit het rechterrijtje om niet te verliezen. Het is dat ons middenveld -op Wieffer na- zo onvoorstelbaar zwak was dat ze nog überhaupt een kans maakten op een punt. Man of the match was voor mij Geertruida die, zoals vaker de laatste weken, de spits van de tegenstander volledig sloopte, demonteerde en met een trauma terugstuurde naar Alkmaar.

En ook nog de opbouw doet en ook nog vaak versnelt (middenveld in gaat) en naar voren speelt als het kan. Please verlengen nog maar 1 jaar hierna... Topsalaris geven en bonus bij kampioen of halen cl via 2e plek.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - AZ (18/2/2023)