Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bart Nieuwkoop

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Mag gezegd: ook tegen Willem II speelde Nieuwkoop een degelijke pot en kwam hij een paar keer goed door in de combinatie met Berghuis. Laat hem nog maar even staan.

 

+2/-0

@sabau
Ik moet ook toegeven nieuwkoop laat verdedigend tot op heden minder steken vallen. En brengt aanvallend meer dan Geertruida. Ik zie hem er zeker tegen zwakke tegenstanders of gelijkwaardige tegenstanders rechts back liever spelen dan geertruida. Mss heeft hij bij Willem II echt een positieve stap gemaakt. Als hij een keer blessure vrij blijft kan er mss nog meer verbetering inzitten. Op mijn netvlies staan helaas nog al die verdedigende fouten waardoor Feyenoord dure punten verspeelde in de competitie en Champions league. Laat hem maar staan. Speelt hij een keer slecht kan je hem altijd wisselen. Maar zou intern wel kijken naar een andere speler die rechts back kan spelen.

 

+1/-0

Dank je wel, FON1.

 

+2/-0

Het was zijn beste wedstrijd tot nu toe, maar nog steeds is hij verdedigend erg kwetsbaar. Die linksbuiten van Willem II ging er een aantal keren met gemak langs.

 

+1/-0

God wat een domme speler is dit zeg! Een rechtsback die niet kan verdedigen...

 

+1/-0

Daarom had hij op het middenveld geposteerd worden en Lutsharel op rechtsachter.

 

+1/-0

liep op een gegeven moment linksbuiten. Alsnog JANMAAT vastleggen

 

+1/-0

Die is geblesseerd willem.

 

+1/-0

Die jongen is een hopeloze verdediger en zijn eerste aanname is 9 van de tien keer slecht. Leuke speler voor het niveau Willem II of Groningen.

 

+1/-0

Als je de flitsen goed zag, dan deed hij het niet slecht. Er waren anderen die onder de maat speelden.

 

+1/-0

Eens danall, Bartje doet het echt niet slecht en vergeet niet dat hij verdedigend veel alleen moet doen want Berghuis verdedigd ook niet veel mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2020 om 04:29:

Eens danall, Bartje doet het echt niet slecht en vergeet niet dat hij verdedigend veel alleen moet doen want Berghuis verdedigd ook niet veel mee.



Ik weet niet hoor, maar ik heb de hele wedstrijd gezien en Berghuis verdedigde steeds mee terug.
Nieuwkoop kan gewoon niet goed verdedigen en je mag van een rechtsback toch wel verwachten dat hij defensief zijn mannetje staat.

Ik beoordeel een rechtsback op zijn verdedigende kwaliteiten en niet dat hij soms aardig mee naar voren gaat. Nu zadelt hij de twee centrale verdedigers met nog meer werk op.

 

+1/-0

Een vleugel achter speler is anders ingesteld dan een middenvelder. Als je een middenvelder als vleugelachterspeler wilt laten fungeren, dan is het van belang dat hij zijn mind-set wijzigt en weet wat een back als taak heeft. Een middenvelder heeft altijd een drang naar voren. Janmaat was er een, die kon doseren, maar moest ook een click met de vleugelspits hebben. Janmaat had in de jeugd ook in de spits op de vleugel gespeeld. Ook hij had geen specifieke back kwaliteiten.

 

+1/-0

Schrijf Nieuwkoop nou niet te snel af. Misschien kan hij als rechtshalf goed functioneren en dan Geertruida als rechtsback.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 oktober 2020 om 12:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2020 om 04:29:

Eens danall, Bartje doet het echt niet slecht en vergeet niet dat hij verdedigend veel alleen moet doen want Berghuis verdedigd ook niet veel mee.



Ik weet niet hoor, maar ik heb de hele wedstrijd gezien en Berghuis verdedigde steeds mee terug.
Nieuwkoop kan gewoon niet goed verdedigen en je mag van een rechtsback toch wel verwachten dat hij defensief zijn mannetje staat.

Ik beoordeel een rechtsback op zijn verdedigende kwaliteiten en niet dat hij soms aardig mee naar voren gaat. Nu zadelt hij de twee centrale verdedigers met nog meer werk op.



De wedstrijd voor deze laatste had Nieuwkoop de meeste succesvolle verdedigende acties van de hele achterhoede.

 

+1/-0

Zou voorlopig de verdediging laten staan hoewel Malacia en Geertruida het vorig seizoen ook heel goed deden dus je zou Haps en Nieuwkoop af en toe rust kunnen geven bij de backs ligt niet echt het probleem van Feyenoord.

 

+1/-0

Nieuwkoop is dan altijd nog beter dan Geertruida op die plek. Die kwam erin zondag en prompt scoorde zijn directe tegenstander. Nee zo goed we bezet zijn op linksachter zo zwak is dat op rechts achter. Had graag Janmaat terug gezien.

 

+1/-0

Een jaartje WILLEM II heeft Nieuwkoop goed gedaan. Lijkt met de wedstrijd sterker te worden. Jammer dat hij nu geschorst is tegen Zagreb.

 

+1/-0

Zolang Botteghin niet speelt staat onze verdediging eigenlijk uitstekend. Senesi is daarin natuurlijk het meest bepalend, en ik vind Spajic ook enorm sterk achterin. Maar ook mannen waarvan ik het minder had verwacht zoals Nieuwkoop en Geertruida zijn gewoon echt heel erg degelijk dit seizoen. Jammer dat Bart zijn goede pot gisteren niet beloonde met een doelpunt.

 

+3/-0

Hij is gedreven. Verdedigend is hij goed en aanvallend ook. Echt een Feyenoordspeler.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » Bart Nieuwkoop