Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - M
Forumreacties: 2.149
Reg.: 12 december 2000
Favoriete opstelling: geen
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 1.356
Reg.: 8 juli 2014
@sabau
Ik moet ook toegeven nieuwkoop laat verdedigend tot op heden minder steken vallen. En brengt aanvallend meer dan Geertruida. Ik zie hem er zeker tegen zwakke tegenstanders of gelijkwaardige tegenstanders rechts back liever spelen dan geertruida. Mss heeft hij bij Willem II echt een positieve stap gemaakt. Als hij een keer blessure vrij blijft kan er mss nog meer verbetering inzitten. Op mijn netvlies staan helaas nog al die verdedigende fouten waardoor Feyenoord dure punten verspeelde in de competitie en Champions league. Laat hem maar staan. Speelt hij een keer slecht kan je hem altijd wisselen. Maar zou intern wel kijken naar een andere speler die rechts back kan spelen.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.433
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2020 om 04:29:
Eens danall, Bartje doet het echt niet slecht en vergeet niet dat hij verdedigend veel alleen moet doen want Berghuis verdedigd ook niet veel mee.
Een vleugel achter speler is anders ingesteld dan een middenvelder. Als je een middenvelder als vleugelachterspeler wilt laten fungeren, dan is het van belang dat hij zijn mind-set wijzigt en weet wat een back als taak heeft. Een middenvelder heeft altijd een drang naar voren. Janmaat was er een, die kon doseren, maar moest ook een click met de vleugelspits hebben. Janmaat had in de jeugd ook in de spits op de vleugel gespeeld. Ook hij had geen specifieke back kwaliteiten.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Forumreacties: 327
Reg.: 20 april 2020
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 27 oktober 2020 om 12:23:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2020 om 04:29:
Eens danall, Bartje doet het echt niet slecht en vergeet niet dat hij verdedigend veel alleen moet doen want Berghuis verdedigd ook niet veel mee.
Ik weet niet hoor, maar ik heb de hele wedstrijd gezien en Berghuis verdedigde steeds mee terug.
Nieuwkoop kan gewoon niet goed verdedigen en je mag van een rechtsback toch wel verwachten dat hij defensief zijn mannetje staat.
Ik beoordeel een rechtsback op zijn verdedigende kwaliteiten en niet dat hij soms aardig mee naar voren gaat. Nu zadelt hij de twee centrale verdedigers met nog meer werk op.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.433
Reg.: 9 oktober 2019
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Zolang Botteghin niet speelt staat onze verdediging eigenlijk uitstekend. Senesi is daarin natuurlijk het meest bepalend, en ik vind Spajic ook enorm sterk achterin. Maar ook mannen waarvan ik het minder had verwacht zoals Nieuwkoop en Geertruida zijn gewoon echt heel erg degelijk dit seizoen. Jammer dat Bart zijn goede pot gisteren niet beloonde met een doelpunt.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Feyenoord Forum » Spelers » Bart Nieuwkoop