Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord is momenteel ook subtop dus denk echt wel dat Ron Jans in Rotterdam prima zou kunnen werken. Veel ervaring altijd prima voor de camera ook.

:)

Na de wedstrijd tegen NAC stond Jans voor reporter René van den Berg van RTV Utrecht en die was geschrokken van het niveau van FC Utrecht en begon met de opmerking dat het leek alsof het een beetje op is bij FC Utrecht. Jans: "Ik vind het wel meevallen. Het was niet op, maar het was wel op het tandvlees." Als Van den Berg daarna wijst op de pittige week die eraan komt, knapt er iets bij Jans. "Moet je eens luisteren. Ik heb thuis heel veel platen met de naam DOOM. Ik zal ze je opsturen en je ze laten luisteren. Ik laat mij hier geen depressie aanpraten. Alsjeblieft, man. Hou op! Nog vijf keer winnen en je hebt de beker, en we hebben nog een prachtige thuiswedstrijd tegen PSV. René, prettige kerstdagen." Jans kapt het interview af en loopt weg.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2025 om 16:27:

Knakkie schreef op 15 december 2025 om 15:48:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2025 om 15:18:

Performance staf ook zo'n modieus trendy begrip geworden gewoon conditietrainers fysios masseurs en een club arts michien wel tijd voor een psycholoog.

LOL conditietrainers had je in de tijd dat WvH nog actief voetballer was. Sportfysiologie is een volwassen wetenschap geworden. Die sportfysiologen die bij Feyenoord rondlopen hebben hun Master en/of Bachelor op het Darkweb gekocht…..

Data data daar draait het allemaal om tegenwoordig bij scouting performance en bij coaches ik ben niet tegen de hulpmiddelen integendeel maar trainers in de vorige eeuw deden het ook zonder.

Willem van H had al niet veel op met trainers die in een blocnote schreven tijdens de wedstrijd. Daar begreep hij al weinig van, als je zit te schrijven zie je niet wat er op het veld gebeurt zei hij altijd :B

+1/-0

Knakkie schreef op 15 december 2025 om 16:51:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2025 om 16:27:

Knakkie schreef op 15 december 2025 om 15:48:

Marc Acardipane schreef op 15 december 2025 om 15:18:

Performance staf ook zo'n modieus trendy begrip geworden gewoon conditietrainers fysios masseurs en een club arts michien wel tijd voor een psycholoog.

LOL conditietrainers had je in de tijd dat WvH nog actief voetballer was. Sportfysiologie is een volwassen wetenschap geworden. Die sportfysiologen die bij Feyenoord rondlopen hebben hun Master en/of Bachelor op het Darkweb gekocht…..

Data data daar draait het allemaal om tegenwoordig bij scouting performance en bij coaches ik ben niet tegen de hulpmiddelen integendeel maar trainers in de vorige eeuw deden het ook zonder.

Willem van H had al niet veel op met trainers die in een blocnote schreven tijdens de wedstrijd. Daar begreep hij al weinig van, als je zit te schrijven zie je niet wat er op het veld gebeurt zei hij altijd :B

Haha ja irriteerde zich ook aan Van Gaal die altijd met een stapel papieren onder zijn arm liep lol Fergusson en Wenger waren wel lekker old school.

+1/-0

Handdoek gooien

> Pi-air

Dit bericht is gewijzigd op 15 december 2025, 20:26:21.

+1/-0

Dennis wakker worden!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie