Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

@bestlander
Mij willen ze ook altijd wegpesten en snap dat ik best irritant kan zijn xD Maar ik krijg dan de neiging nog meer te posten... tot ze er gek van worden :P

Verder eens! Goeie suggesties voor Feyenoord zijn altijd welkom :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 09 juli 2020 om 23:00:

@bestlander
Mij willen ze ook altijd wegpesten en snap dat ik best irritant kan zijn xD Maar ik krijg dan de neiging nog meer te posten... tot ze er gek van worden :P

Verder eens! Goeie suggesties voor Feyenoord zijn altijd welkom :)



Hoi feyenoord nummer1, ik was daar niet tegen bestand, het was een club vrienden en een reactie op iemand resulteerde op acht reacties van leden die volgens mij in contact stonden met elkaar, het waren onderling vrienden.
Ik heb mijn lidmaatschap toen opgezegd, en gelukkig is het nu een veel meer ontspannen sfeer, verder verwacht ik als het voetbal weer begint dat er dan ook meer reacties gaan komen.

 

+1/-0

@bestlander
Welkom terug dan op het forum ;) En in denk dat je gelijk hebt wat betreft je constatering over dit forum. Ik ben je hier een paar keer tegen gekomen en ik waardeer je inbreng op basis van argumenten.

Ik word nog wel eens gezocht omdat ik een ehmmm... redelijke uitgesproken mening heb... En de eigenaardige eigenschap heb met eventuele spelers namen te noemen die ik aanvullingen vind voor de selectie die iedereen hier te dramatisch vind voor Feyenoord xD

Maar ik kijk naar spelers kwaliteiten niet naar de positie waar ze spelen of mss voor welke club ze nu spelen en probeer potentieel te zien. Ik bekijk het altijd maar zo. Ooit heeft iemand het moeten zien in alle gearriveerde spelers. En wij nederlanders hebben er een handje van achter de grote groep aan te lopen en mensen in hokjes of rollen te plaatsen. En daar kom je lastig uit. Zie voorbeelden Karsdorp is opgeleid als middenvelder maar rechts back gezet en nu komt hij door veel coaches voor niks anders meer gebruikt als rechts back. Soms vind ik dus ook dat spelers onterecht in een bepaalde rol zijn geduwt of zijn bestempeld als niet goed genoeg. Daar moet je doorheen kunnen kijken.

En men vind me te negatief over Feyenoord... Maar is zie het als realisme. Feyenoord moet namelijk meer potentieel (ook financieel in de nederlandse markt) hebben dan PSV maar die presteren structureel vele malen beter.

Bij Feyenoord word dus al jaren lang wanbeleid gevoerd en dat zie je aan vele verschillende onderdelen in de organisatie die samen leiden tot een algehele wanprestatie.

 

+1/-0

Hoi Feyenoordopnummer1, iedereen mag zijn/haar mening hebben, als jij het zo ziet hoe jij het omschrijft over spelers aantrekken is dat jou gedachte en jou mening, en spelers die de laatste jaren bij Feyenoord hebben gespeeld is volgens mij goed uitgepakt.

Maar een ander ziet iets vanuit een andere kant, maar dat geeft niet zo maakt het juist divers en dat is positief.
Als mensen maar respect hebben voor de mening of achtergrond van de mensen op dit forum dat is belangrijk.

Schrijf lekker door, hoe jij het ziet daar is niets mis mee. :pul :pul :feyenoord :feyenoord

 

+1/-0

Zo zie ik het ook en van het zelfde ;)

 

+1/-0

Ah, FON1 is verwijderd zie ik nu, uitstekend.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Ik moet toegeven, dat ik zijn bijdrage te lang vond om op te reageren en soms had hij van die andere keuzes, waar ik niet meer op wilde reageren. Jammer, dat hij het niet beknopter en dus overzichtelijker houdt. Dan maar meerdere kortere commentaren, dan een aantal van die lellen van bladvulling.

 

+1/-0

Ik mis Jorien's vraag; wanneer ik afscheid neem. Gelukkig heb ik humor en kan zijn opmerking of vraag inschatten. Als antwoord wil ik hem geven; ..Over 25 jaar, .....

 

+1/-0

Ik heb aan al dat sentimentele gezwets een broertje dood. Je komt hier gewoon om over datgene wat je dagelijks bezig houdt, Feyenoord, van gedachten te wisselen. Sommige komen hier omdat ze zelf interessant gevonden willen worden maarja dat hou je niet vol. Zie Fon1 of ulligan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ulligan schreef op 09 september 2019 om 11:38:

Mij zullen jullie hier niet meer terugzien.




Een man een man, een woord een woord.

 

+1/-0

Wie zijn wij om daarover een mening te hebben? We weten toch dat het Feyenoord DNA in ons zit en dat we ondanks gemaakte beloften telkens weer terugkomen. Laat er zoveel meningen zijn, om het geheel kleurrijk te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 januari 2021 om 08:15:

open/sluit de onderstaande quote:

ulligan schreef op 09 september 2019 om 11:38:

Mij zullen jullie hier niet meer terugzien.




Een man een man, een woord een woord.



Compassie Socrates, het is geen echte gifbeker.

 

+1/-0

Als er een persoon is met wie ik compassie heb is het ulli wel hoor Jorg. Dat is de meest geschikte pik die je maar aantreft op dit forum en ik ben maar wat blij dat hij weer terug is (of lijkt).

 

+1/-0

Jammer ulligan!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scrummie schreef op 01 februari 2021 om 16:50:

Jammer ulligan!



:D :pul

 

+2/-0

Waarom Ulligan?

 

+1/-0

#BringBackUlligan
#BringBackAliendwurf
#BringBackEC
#BringBackParaSiempre
#BringBackAlleIdiotenWaarikdenaamvanvergetenben

 

+1/-0

Joh, bestaat dit nog? Lachuh.Verder eensch met Scrummie hierboven....

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid