Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Toevallig kwam ik hier weer eens terecht en teringjantje, wat een kansloze onderneming is dit. Feyenoord Netwerk werd plotsklaps op slot gegooid, zonder uitleg aan lui die er al jaren vertoefden. Prima hoor, 't is slechts het internet, maar om dan na een aantal lichtjaren weer triomfantelijk een kleurloos forum te openen én te stipuleren dat het hier anders moet - neem een ander in de maling. De beheerders hebben gigantische mazzel gehad met die prettig gestoorde gekken die een krakkemikkig messageboard uit het jaar kruik tot een legendarische plek maakten van unieke online humor voor en door Feyenoorders. Dat moet nu weg ten behoeve van, tja, niks eigenlijks. Feyenoord Supporters zal verworden tot een kampeerplek voor een handvol kwijlende oudjes die hechten aan prehistorische fora, zoals de willem van hanegems van deze wereld. Succes ermee!

 

+1/-0

Dit forum heeft uitsluitend door mijn inbreng nog enig niveau :B + :denk

3,5 jaar niets gepost of gelezen hier , sinds een aantal maanden wel weer.De sfeer vind ik niets anders dan voorheen. Wel goede zaak dat wateringer eeuwig rood heeft , samen met Kermit vond ik hem het grootste kwalletje hier. Kermit met zijn maatje Eppo001 die het forum onophoudelijk verziekten met hun nieuwe stadion gebral. Die Eppo001 post hier niet meer,zal wel opgezocht zijn in de Kuip die hij altijd tot de grond toe afbrandde hahahaha

Dan zie ik dat C. Versnick hier onder een andere naam chat. Volgens mijn uitmuntende geheugen beheerst(e) hij ook de ABC-formule. Als je deze formule beheerst(e), dan ben je namelijk in staat om zeer moeilijke verbanden te doorgronden en op te lossen.

Waarvan notie aub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ulligan schreef op 09 september 2019 om 11:38:

Bijna 20 jaar geleden, op 2 oktober 2000 heb ik me aangemeld op deze site. Dat was in de tijd dat Feyenoord nog geen officiële website had en de URL van VI nog viplanet.nl was. YouTube en Facebook bestonden nog niet, laat staan Twitter.

De eerste jaren was ik nog niet erg actief op het forum, rond 2004 of 2005 is daar verandering in gekomen. Dit is altijd een mooie community geweest. Veel mensen met een grote mond maar een klein hartje. Trouwe bezoekers die vaak het beste met elkaar voor hadden.

In 2006 ben ik benaderd om mod te worden en als Decker mocht ik al gauw hier, samen met de rest van het team, het gajes hier onder controle houden. Later ook als admin. We hebben prachtige periodes meegemaakt hier: insider Pino die de transfers van Makaay, Gio, Hofland en Landzaat bekend maakte voor Feyenoord zelf, de Tymochuk-soap, Giannichedda-gate, de topics van FR-Kev, de eeuwige rode kaart van E.C. die later weer werd ingetrokken, en ga zo maar door.

Er was soms flink wat wrijving tussen de wat mondiger leden en het mod-team, en ook in de modcorner zijn de nodige stevige discussies gevoerd. Maar het uitgangspunt was altijd: bezoekers zijn in de eerste plaats Feyenoorders, mede-supporters, en dat is wat ons bindt. Vandaar dat we ook in principe nooit eeuwig rood gaven, omdat mensen in het heetst van de strijd wel eens te ver gingen. En in de praktijk werkte dat ook gewoon. Daardoor had je een levendig forum en ik denk dat de vaste bezoekers misschien wel voor 80% van het aantal hits op het forum zorgden. Er ging redelijk wat vrije tijd zitten in de werkzaamheden voor het forum, maar je kreeg er ook veel voor terug.

In 2010 of 2011 ben ik afgezwaaid als mod, maar ik ben wel actief lid gebleven. In augustus 2017 werd - zonder aankondiging vooraf - het forum offline gehaald en gewist. Dit had te maken met het lekken van de wachtwoorden van het AN. Later vlogen op AN en PN de beschuldigingen over en weer tussen de mods. Feyenoord netwerk had er niks mee te maken, maar was wel mede de pineut.

Het forum zou 'snel' weer online worden gezet, uiteindelijk heeft dit bijna 2 jaar geduurd en zijn er geen updates geweest over de stand van zaken. Pure minachting voor de leden die deze site in leven hebben gehouden door duizenden berichten te plaatsen.

Nu is het forum eindelijk weer actief, maar we krijgen van de nieuwe admin te horen dat "zij klaar zijn met de sfeer die heerste op het oude forum". Twee trouwe leden (aliendwurf en wateringer) worden zonder pardon voor eeuwig verbannen van dit forum. Ik moet toch wel eens terugdenken aan het incident met Kenneth Perez in 2006. Die werd voor 5 wedstrijden geschorst omdat hij grensrechter Nicky Siebert uitschold voor k*nkerneger. Een uitspraak die hij deed in de hitte van het moment. Ondertussen is Perez een gerespecteerd analyticus in voetbalprogramma's. Hij hoeft niet eeuwig te boeten voor een domme uitspraak die hij eerder deed.

Het FN, ooit een mooie plaats waar supporters van diverse pluimage bij elkaar gepassioneerd konden praten over voetbal. Er was plaats voor emoties, humor, ergernis en blijdschap. Het mod-team bestond voor 100% uit mensen die zelf ook forumlid waren en de nodige ervaring hadden, Een forum voor leden door leden.

Het lijkt nu een soort AZ te zijn geworden. Mensen krijgen geplasticiceerde klappers en mogen alleen blijven wanneer ze keurig in de pas lopen. Er wordt niet meer gemodereerd door leden, maar door een onbekend autoritair individu die wanneer het even lastig wordt mensen definitief van dit forum trapt. In 'onze' tijd gingen we overleggen als modteam en kijken wat de oplossing was met zo weinig mogelijk verliezer

Zelf heb ik nooit bekend gestaan als een moeilijk lid, en ik heb volgens mij ook zelden kaarten gepakt. Maar dit forum is niet meer een plek waar ik me thuis voel. Ik heb ook niet de illusie dat het beleid zal veranderen. Zoals Hansch volgens mij al eens zei, de beheerders van netwerk.to hebben niks met het FN, ze zien het voornamelijk als een knip- en plaksite om zoveel mogelijk advertentieinkomsten te genereren. Dat is erg jammer, want het was ooit een site voor en door supporters.

Ik wens iedereen (zelfs socrates) het allerbeste. Mij zullen jullie hier niet meer terugzien als actief lid en zo weinig mogelijk als bezoeker.

PS: Omdat er alleen in dit subforum over de site gepraat mag worden plaats ik dit hier. Aangezien er verder niet met ziektes wordt gescholden of één van de andere regels wordt overtreden neem ik aan dat een vaarwel-topic als deze wel mag



Ik zou eigenlijk een oproep willen doen om ulligan terug te halen. Ik plaatste net een kritische post over het vastleggen van Linssen en krijg daarop helemaal geen tegenreactie. Vroeger was ulli er altijd als de kippen bij om de grootste zwakzinnigen zoals Been nog tot op het laatst te verdedigen. Ik mis dat!

 

+1/-0

Hier moet ik toch op reageren!

Ik ben zelf ook jaren lid geweest van het forum Feyenoord Netwerk, ik vond het een slecht forum.
Er zaten vrienden op en als je dan een stelling nam over een onderwerp dan werd je overspoeld met zeer grove bewoordingen van heel veel leden tegelijk.

Ik ben er toen helemaal mee gestopt, zo hard en zo grof en soms echt op het gemene af, ik werd gewoon weggepest.

Ik kwam met toeval weer hier terecht, en vind het prima zo en hoopt dat het verder zal groeien met het aantal leden, maar nu kan je gewoon je mening zeggen zonder dat je echt verrot wordt gescholden, ik kan het niet anders verwoorden.

Ik snap dat er emotie' s kunnen zijn, maar je moet iets op het forum plaatsen dan heb je de kans om eens goed na te denken beschadig ik niemand daarmee.

Ik ben hier heel blij mee, en hoop dat het zo blijft hoe het nu gaat, als je niet om kan gaan met mensen die anders denken als jij en dat ook met grove bewoordingen uit, daar kan ik mij niet in vinden.

Iets wat goed en netjes is zal altijd groeien, ik wens de mensen die dit opgezet hebben en eraan mee werken veel wijsheid en succes toe. :feyenoord :pul :pul

 

+2/-0

Er moet doodgewoon meer praatverkeer komen. Meer discussie. En dat mag best pittig zijn zolang het maar over de club gaat. Zoals het nu is, een berichtje per week zal de club niks helpen en laat het Legioen een zachte dood sterven. Op deze manier worden we op een dag geruisloos kampioen en zal er geen kip op de Coolsingel staan.

 

+1/-0

Vergeet niet dat het jaren er uit heeft gelegen, en de supporters moeten de weg weer vinden.

Iedereen mag zijn eigen mening hebben, mag schrijven wat hij wil, hoe je over iets denkt, als het maar over het spelletje gaat, maar a.u.b. nooit mensen proberen te provoceren.

Wat voegt dat toe, waar ben je dan mee bezig, om mensen in een hoek te drukken en dat groot te maken terwijl het anders is.

Ik laat het nu hierbij, ik vind het ook jammer dat dit zo gelopen is, maar zoals het was dat was niet goed.

 

+2/-0

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 22:19:

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.



Wat bedoel je nu met diepgang, de leden die er nu opzitten stelt allemaal niets voor?

Dit bericht is gewijzigd op 9 juli 2020, 00:21:48.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 juli 2020 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 22:19:

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.



Wat bedoel je nu met diepgang, de leden die er nu opzitten stelt allemaal niets voor?



Nee er zit nu nul diepgang in en er zijn nu iets van 6 leden actief...

 

+1/-0

Ik kan mij niet voorstellen dat er maar zes leden actief zijn. Ik heb de oplossing ook niet. Een ding wat ik wel weet dat het forom NETWERK niet goed was. Ik zou als het zo weer zou zijn meteen stoppen.

 

+1/-0

Denk dat forums in het algemeen hun beste tijd hebben gehad, men gebruikt nu liever twitter, facebook, youtube, twitch etc..

 

+1/-0

Qua platformen, zijn er weinig - zeker voor wat ons cluppie betreft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 juli 2020 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 22:19:

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.



Wat bedoel je nu met diepgang, de leden die er nu opzitten stelt allemaal niets voor?



Nee, ik bedoelde gewoon dat ik mijn goede vriend ulligan mis en jullie er een heel gesprek van maken over de omgang op dit forum. Mag hoor, maar ik zou liever zien dat jullie die klojo eens terughalen.

 

+1/-0

Vergeet niet dat er ook weinig te melden is, het hele voetbal ligt plat, en eens ben je uitgepraat over een speler die voor Feyenoord goed zou zijn.

Als straks het voetbal weer op gang komt, dan kunnen wij weer discussieren hoe de spelers gespeeld hebben, over de wedstrijden die gespeeld zijn, over de opstelling, er komen weer onderwerpen, er is nu gewoon weinig te schrijven.

Het gaat goedkomen. :feyenoord :pul

 

+2/-0

Ik vind het wel prima zo, je kan hier een beetje slap lullen over Feyenoord met andere mensen die een beetje slap willen lullen over Feyenoord. Als je daar geen zin in hebt dan moet je gewoon iets anders doen en heb je daar wel zin in dan praat je mee. Tis simpel eigenlijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juli 2020 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 juli 2020 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 22:19:

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.



Wat bedoel je nu met diepgang, de leden die er nu opzitten stelt allemaal niets voor?



Nee, ik bedoelde gewoon dat ik mijn goede vriend ulligan mis en jullie er een heel gesprek van maken over de omgang op dit forum. Mag hoor, maar ik zou liever zien dat jullie die klojo eens terughalen.



De naam ulligan ken ik nog wel, maar ik weet niet meer hoe hij erin stond.
Jou naam is mij ook nog bekend net als sigaar en de andere namen, ik weet niet meer wie aan het donderjagen waren. :pul :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 juli 2020 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 juli 2020 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 22:19:

Mensen wat een diepgang. Ik wil gewoon ulligan terug.



Wat bedoel je nu met diepgang, de leden die er nu opzitten stelt allemaal niets voor?



Nee er zit nu nul diepgang in en er zijn nu iets van 6 leden actief...



Laten het er twaalf zijn. Het is wel errug tam hier ja. Al geef ik ook grif toe dat je meer dan genoeg hebt aan één FON1.

 

+2/-0

Nogmaals er is nu weinig te melden, er is nu al zoveel geschreven over hetzelfde onderwerp. Heel het voetbal ligt stil je kan niet schrijven over wedstrijden, spelers, de tegenstanders, hoe de wedstrijd is verlopen, de competitie............. Dan is het toch logisch dat het rustig is, als alles weer normaal gaat en er word weer gevoetbald dan zal je dit direct op het forum zien.

 

+1/-0

Ik vind het wel leuk om te zien dat op sommige platformen (bv reddit) er gewoon lekker door wordt gegaan met video scouten van jonge talenten. Met het materiaal wat tegenwoordig beschikbaar is, wordt dat ook steeds toegankelijker natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 09 juli 2020 om 19:14:

Ik vind het wel leuk om te zien dat op sommige platformen (bv reddit) er gewoon lekker door wordt gegaan met video scouten van jonge talenten. Met het materiaal wat tegenwoordig beschikbaar is, wordt dat ook steeds toegankelijker natuurlijk.



Nou, ik zou zeggen laat eens wat van je horen wat je daar allemaal ziet en hoort dan haal je meteen het niveau van dit forum omhoog, ik hoor het graag hoor, dat meen ik serieus niets mis mee. :pul :pul :feyenoord

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid